بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
از طریق سازمان بورس سهام شرکت پارس قوطی را خریداری نمودم و این شرکت نمادش بسته شد وپس از چند سال از بورس اخراج شد و هیچ گونه اطلاعاتی در این چند سال از خود ندارد و سازمان بورس قم هم بی اطلاع و میگوید خودتان پیگیر باشید !!
کد خبر : ۱۳۶۹۴۱

پرسش یکی از سهامداران در خصوص حذف شدن شرکتها از بورس و منحل شدن آنها و نحوه اطلاع از ارتباط با آنها:

پرسش اول:

با سلام در سال 1384/10/20 از طریق سازمان بورس سهام شرکت پارس قوطی را خریداری نمودم و این شرکت نمادش بسته شد وپس از چند سال از بورس اخراج شد و هیچ گونه اطلاعاتی در این چند سال از خود ندارد و سازمان بورس قم هم بی اطلاع و میگوید خودتان پیگیر باشید !!

در گوگل هم که سرچ کردیم ادرس و تلفن یک جا در جاده قدیم کرج است و تلفن واگذار شده است وسالهاست برای یک خانه میباشد .

خواهشمند است راهنمایی فرمایید که چگونه ما میتوانیم شرکتی را که حدود 10 سال سهام انرا خریدار نموده ایم را به حق وحقوق قانونی خود برسیم . با تشکر

پرسش دوم:

من چند سال پیش 20000 سهم ساختمان اصفهان داشتم نمی دانم چه به روز ان امده از تابلو حذف شد چند بار رفته ام به اصفهان دفتر انان دربان یک ادرس چاپ شده میدهد به ادرس که میروی کسی نیست تلفن میزنی کسی گوشی را برنمی دارد نمی دانم به چه کسی مراجعه نمایم وایا به شما مراجعه کردن صحیح بوده ؟ یا خیر تشکر مخلص شما


پاسخ دادستان بورس:

باید با مراجعه به پرونده ثبت شرکتهای شرکت یا از طریق سایت روزنامه رسمی کشور وابسته به قوه قضاییه از آخرین اقامتگاه قانونی شرکت مطلع و در صورت لزوم اقدامات حقوقی لازم جهت احقاق حقوق خود را انجام دهید.

http://www.rooznamehrasmi.ir/Default.aspx?Lang=1


بختیار عباسلو - وکیل پایه یک دادگستری


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
منم لمخابر هزار تومنی دارم که معلوم نیس اصلا در چه وضعیه...