بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲
«مطمئنیم درنهایت، حتی اگر مذاکرات ایران و 1+5 مدت‌های زیادی طول بکشد، برد با ایران خواهد بود.»
کد خبر : ۱۳۷۰۱۲

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ايران از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهند کرد گفت که مطمئنیم درنهایت، حتی اگر مذاکرات ایران و 1+5 مدت‌های زیادی طول بکشد، برد با ایران خواهد بود.

 

علی‌اکبر ولایتی، وزير خارجه پيشين ايران این مطلب را عصر شنبه در حاشیه مراسم یادبود مرحوم آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی که ازسوی رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، بیان کرد.

 

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «ایران طالب مذاکره است و این موضوع را پیگیری می‌کند و هیچ‌گاه از جانب ما مذاکره قطع نخواهد شد. ولایتی افزود: «مذاکرات هسته‌ای در چارچوب اصول تعیین شده دنبال خواهد شد. این اصول ازسوی رهبر معظم انقلاب مشخص شده است که چیزی جز دفاع از منابع حیاتی ملت که می‌خواهند از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در چارچوب قوانین و نظارت‌های بین‌المللی استفاده کنند، نیست.»

 

ایرنا:  او ادامه داد: «تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نیز در چارچوب اصول تعیین‌شده ازسوی رهبر معظم انقلاب حرکت خواهند کرد و استدلال قوی دارند و به کار خود ادامه می‌دهند.»

 

ولایتی  گفت: «در طرف مقابل یعنی آمریکایی‌ها و برخی کشورهای 1+5 خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی می‌خواهند ایران را از حق طبیعی خود محروم کنند که ایران نیز ایستادگی می‌کند.» ولایتی افزود: «اصل و نفس مذاکره ‌کاری است که دنبال خواهد شد.»


اشتراک گذاری :
ارسال نظر