بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
با توجه به علاقه مخاطبان به برقراری ارتباط بیشتر با این رسانه خبری و استفاده از خدمات باشگاه مشتریان، طی روزهای اخیر فراخوان جذب نمایندگی استانی اعلام شد و اولین مجوز رسمی برای استان فارس و شهرستان شیراز به نمایندگی شرکت دانا سرمایه صادر گردید.
کد خبر : ۱۳۷۱۶۱
نویسنده :
کیوان فر
مجوز فعالیت اولین نمایندگی استانی رسانه خبری تحلیلی بورس نیوز با امضای تفاهم نامه ای برای شهرستان شیراز صادر شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، با توجه به علاقه مخاطبان به برقراری ارتباط بیشتر با این رسانه خبری و استفاده از خدمات باشگاه مشتریان، طی روزهای اخیر فراخوان جذب نمایندگی استانی اعلام شد و اولین مجوز رسمی برای استان فارس و شهرستان شیراز به نمایندگی شرکت دانا سرمایه صادر گردید.

در همین راستا، گفتگویی با نمایندگان طرفین انجام شده تا پیرامون اهداف و برنامه های قابل ارایه در نمایندگی ها اطلاع رسانی شود که شرح آن در ادامه آمده است.

یونس جداری، مدیر مسئول خبرگزاری بورس نیوز ضمن اعلام خبر اعطای اولین مجوز، در بیان اهداف اعطای مجوز نمایندگی به استان ها و اهداف آن اظهار داشت: با توجه به اینکه بورس نیوز بزرگترین پایگاه خبری در حوزه بازار سرمایه و بورس است، در نظر داریم در قالب باشگاه مشتریان خدماتی را که به اعضای ساکن تهران ارایه می شود، در سایر شهرستان ها نیز ارایه کنیم.

وی افزود: از طرفی به جهت اینکه تمام شرکت های بورسی در تهران مستقر نیستند، بورس نیوز به منظور پوشش خبری سریع تر و جامع تر به دنبال جذب نمایندگی است تا بدین وسیله خلأ عدم حضور خود را در سایر شهرستان ها پر کنیم. بدین ترتیب با این اقدام سعی داریم با فرهنگ سازی در حوزه بورس تمرکز زدایی را از استان تهران برداریم. چراکه تهران نزدیک به 54 درصد ارزش معاملات را طی شهریور ماه به خود اختصاص داد که این رقم تقریباً در تمامی ماه ها در همین محدوده با انحراف کمی همراه بوده است.

نماینده شرکت دانا سرمایه ایجاد نمایندگی بورس نیوز در شیراز را افتخاری بزرگ خواند که با همکاری متقابل می تواند اثرگذاری مضاعفی در گسترش توجه سرمایه گذاران به بورس در این شهرستان داشته باشد.

مدیر مسئول بورس نیوز در بیان مهمترین دلیل تمرکز سرمایه گذاران در تهران گفت: با توجه به اینکه ارکان اجرایی بازار سرمایه و نیز دفاتر مرکزی کارگزاری ها در تهران واقع شده، تهران در صدر میزان حجم و ارزش معاملات بازار سهام قرار دارد. حال آنکه در این راستا سعی داریم رسالت خود را جهت ترویج فرهنگ سازی پیرامون سرمایه گذاری در بورس گسترش دهیم و با این اقدام توجهی ویژه نسبت به شهرستان ها داشته باشیم.

جداری با اعلام خبر صدور مجوز اولین نمایندگی بورس نیوز برای استان فارس گفت: برای اولین بار مجوز نمایندگی این رسانه به صورت رسمی برای شهرستان شیراز صادر شد و نمایندگی مذکور از این پس فعالیت خبری خود را در حوزه بورس و بازار سرمایه آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته فرم اعلام آمادگی برای دریافت مجوز نمایندگی بورس نیوز در سایر شهرستان ها روی سایت در دسترس است و افراد حقوقی می توانند با تکمیل فرم موجود و ارایه مدارک لازم تقاضای خود را برای اخذ مجوز نمایندگی در سایر شهرستان ها اعلام کنند.

وی مهمترین شرایط برای اعطای مجوز نمایندگی را داشتن سابقه خبری و آشنایی با حوزه بورس و بازار سرمایه اعلام کرد و افزود: پس از احراز شرایط کلی، برخورداری متقاضیان از صلاحیت حرفه ای در حوزه خبری و بازار سرمایه و نیز داشتن سابقه اجرایی از مهمترین شرایط دریافت نمایندگی است.

جداری در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: طبق هدف گذاری های انجام شده در نظر داریم در شهرهای بزرگ و پرمخاطب کشور از جمله اصفهان، تبریز، مشهد و اهواز نمایندگی هایی فعال شوند تا کلیه خدمات بورس نیوز در سطح کشور برای سرمایه گذاران و مخاطبان در دسترس باشد.

دانا سرمایه نماینده استان فارس شد 

در ادامه، جهاد برزیگر نماینده شرکت دانا سرمایه به عنوان اولین نماینده بورس نیوز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مجموعه دانا سرمایه با بیش از 19 شرکت، نهاد مالی، دانشگاه و مؤسسات عالی آموزشی در شیراز و تهران همکاری دارد و دوره های آموزشی متعددی در حوزه بورس برگزار کرده است.

وی در خصوص هدف دریافت مجوز نمایندگی بورس نیوز برای شیراز گفت: با هدف ایجاد هم افزایی در حوزه بازار سرمایه و استفاده از پتانسیل های موجود و کاهش هزینه همزمان با افزایش بهره وری، متقاضی همکاری با رسانه ای همچون بورس نیوز شدیم تا از تجربیات و پتانسیل های موجود آن جهت توسعه فعالیت ها و ترویج فرهنگ سرمایه گذاری در این شهرستان بهره ببریم.

نماینده شرکت دانا سرمایه ایجاد نمایندگی بورس نیوز در شیراز را افتخاری بزرگ خواند که با همکاری متقابل می تواند اثرگذاری مضاعفی در گسترش توجه سرمایه گذاران به بورس در این شهرستان داشته باشد.

وی زمینه های همکاری با بورس نیوز را چنین مطرح کرد: با توجه به اینکه بورس نیوز در تمامی ابعاد در حوزه بورس صاحب نفوذ بوده و موفق عمل کرده است، سعی داریم حوزه ارایه خدمات را به شهرستان شیراز نیز بیشتر گسترش دهیم. چراکه خدمات این رسانه بسیار پرطرفدار بوده و خدماتی بروز را ارایه می کند؛ بطوریکه کوچکترین تحرکات بازار سرمایه نیز از زیر ذره بین بورس نیوز دور نمی ماند.

وی تأکید کرد: صرف داشتن قرارداد ما با بورس نیوز اهمیت ندارد، بلکه اجرایی کردن تفاهم نامه از زمان عقد قرارداد ملاک است؛ بطوریکه بایستی در عمل نماینده خوبی برای این رسانه باشیم و جایگاه و برند بورس نیوز را حفظ کنیم.

برزیگر بر لزوم توسعه فعالیت های فرهنگ سازی حوزه بورس در شهرستان شیراز تأکید کرد و افزود: در حال حاضر بورس در شیراز به جایگاه واقعی خود نرسیده و این نیاز احساس می شود که بایستی توجهات به بازار سرمایه را در شهرهای کوچک توسعه دهیم. در این راستا شیراز یکی از قطب های آتی طلایی کشور است و خوشحالیم که آغازگر این انقلاب در این شهرستان هستیم.

نماینده شرکت دانا سرمایه در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: این مجموعه که به عنوان اولین نماینده استانی بورس نیوز است، از سال 91 تاکنون در حوزه بازار سرمایه فعالیت داشته و حدود 39 دوره آموزشی تحلیل تکنیکال را با مجوز مؤسسات آموزش عالی شیراز برگزار کرده و با نهادهای تحت نظارت سازمان بورس همکاری های متعددی داشته است.

از این طریق مجموعه دانا سرمایه بسیاری از سرمایه گذاران استان، رؤسای بانک ها و طلا فروشان را با فعالیت سرمایه گذاری در حوزه سهام، آتی سهام و سکه آشنا کرده است.

در مجموع نیز در شرایط تحدیدات محیطی ایران، توسعه ارایه خدمات بورس نیوز نیازمند تنوع سازی در ابزارها و خدمات و نیز توجه صادقانه به تقاضای مشتریان و مخاطبان است تا با شناسایی نیازهای موجود به دنبال راهکارها و پاسخگویی معقولانه به آنها باشیم.

این گزارش می افزاید، در پایان تفاهم نامه همکاری بین رسانه خبری بورس نیوز و شرکت دانا سرمایه برای آغاز فعالیت اولین نمایندگی استانی به امضا رسید.


فرم جذب نمایندگی در سایر استانها : 

http://www.boursenews.ir/fa/forms/26



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
لاله
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
داناسرمایه شان بورس نیوز راخیلی پایین میاورد