بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
عضو شورای شهر اهواز گفت: با وجود ورود به دهه اول محرم، جو حاکم بر شهر اهواز حال و هوای ماه عزادراری امام حسین(ع) را ندارد.
کد خبر : ۱۳۷۱۷۷

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم سواری در نطق پیش از دستور کار پنجاه و نهمین نشست علنی این شورا اظهار کرد: در سال گشته نسبت به لزوم مرتفع کردن مشکل فاضلاب تاکید کردیم اما برخی از پروژه ها به دلایل مختلف نیمه تمام ماند بنابراین امسال نیز همان مشکلات سال گذشته را خواهیم داشت.

وی ضمن تشکر از اعضای سابق کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر اهواز بیان کرد: با همت این اعضا و همکاری شهردار کلانشهر اهواز و مدیران مناطق مختلف شهرداری در حیطه مشارکت با آموزش و پرورش در مقوله بازگشایی فصل مدارس، استان خوزستان موفق به کسب مقام اول پروژه مهر در سطح کشور، از سوی وزارت آموزش و پرورش شد.

حجت الاسلام سواری خطاب به روابط عمومی و معاونت اجتماعی - فرهنگی شهرداری اهواز عنوان کرد: جو حاکم بر شهر حال و هوای محرم را ندارد بنابراین نسبت به مزین کردن شهر اهواز به عنوان دروازه ورود تشیع به کشور از طریق تذهیب خیابان ها، اتوبان ها و بلوارها اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: هیئت رییسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز با همکاری کمیسیون فرهنگی اجتماعی این شورا اقداماتی را برای فراهم کردن امکانات لازم در راستای پیاده روی تا کربلا برای مردم ولایت مدار اهواز اجرایی خواهد زد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر