بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
پایگاه خبری "بورس پرس" باهدف اطلاع رسانی درعرصه بازارسهام وکمک به فعالان این بازاربرای تصمیم گیری بهتر وشناخت حرفه ای تر بازار سرمایه به جمع رسانه های کشور پیوست.
کد خبر : ۱۳۷۲۰۹
پایگاه خبری "بورس پرس" باهدف اطلاع رسانی درعرصه بازارسهام وکمک به فعالان این بازاربرای تصمیم گیری بهتر وشناخت حرفه ای تر بازار سرمایه به جمع رسانه های کشور پیوست.

علی رضایی زاده مدیر سایت خبری بورس پرس که خود ازمدرسین و فعالان باساقه رسانه ای کشور دراین حوزه به شمار می رود در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز در ارتباط با هدف ازراه اندازی این پایگاه خبری گفت: درسالها متمادی فعالیتم در رسانه ها و خصوصا درحوزه تخصصی بورس و به رغم وجود رسانه های حرفه ای وفعال، شاهد ظرفیت های خالی فراوان این حوزه در اقتصاد بودم.

وی افزود: با توجه به اهداف یاد شده وحساسیتهای موجود دراین حوزه، با تمام تلاش و داشته هایم وارد این عرصه شدم تا با راه اندازی سایت خبری بورس پرس ضمن اطلاع رسانی دقیق و اخلاق مداربه فعالان این حوزه مهم و حیاتی در تصمیم گیری های فعالان کمک کنم.

رضایی زاده درارتباط با طراحی ومحتوای سایت خبری بورس پرس هم توضیح داد: دربرنامه‌ریزی و طراحی سایت بورس پرس تقسیم بندی ویژه‌ای برای انتشار جداگانه اخبار«بورس‌ها»، «شرکت‌های بورسی و فرابورسی» ، «صنایع» و «سایر حوزه‌ها» صورت گرفته است.همچنین بخشی جداگانه برای انعکاس مهمترین رویدادهای اقتصادی کشور که هرروزدرخبرگزاری‌های و روزنامه‌های مهم خبری کشوربازتاب می‌یابد، پیش‌بینی شده تا فعالان ومدیران بازارسهام با مرور سایت به مهمترین اخبار، تحولات و تصمیمات و تحلیل‌های اقتصادی روز دست یابند.

وی افزود:دربخشی دیگری مهمترین تحولات بازارسهام به نظرسنجی سهامداران و بازدیدکنندگان گذاشته خواهد شد و تلاش می شود با جمع بندی نتایج و برآیند نظرات وافکار، آینه‌ای گویا درانعکاس افکارعمومی و خردجمعی بازار سهام باشد.

مدیرمسئول پایگاه خبری بورس پرس اظهار داشت:بدون شک این پایگاه خبری بدون نظراساتید و صاحبنظران رسانه و حوزه تخصصی بورس همچنین نظرمخاطبین گرامی که سرمایه های اصلی بورس پرس محسوب می شوند، نخواهد توانست به وظیفه اصلی خود در راستای اطلاع رسانی و کمک به تحلیل و شناخت دقیق تر بازار کمک کند.برهمین اساس بورس پرس دست همکاری وهمراهی همه فعالان و کارشناسان و مدیران را می فشارد.

مخاطبان و همه فعالان بازار سرمایه برای مشاهده اخبار می توانند به آدرس boursepress.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
خامنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
ممنون از بورس نیوز واراد سایت بورس پرس شدم و استفاده بسیار بردم