بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶
مدیر عامل کارگزاری بانک توسعه صادرات

روند صعودی آغاز شده ،بهترین فرصت خرید سهام است

بازار سرمایه علیرغم تمامی افت و خیز در قیمت سهام طی چند ماه اخیر، همچنان بهترین بازار از نظر بازدهی است بطوریکه هیچ بازاری در مقایسه با بورس تا پایان سال نمی تواند بازدهی همانند بازدهی موجود در بازار سرمایه را نصیب سرمایه گذار کند.
کد خبر : ۱۳۷۲۳۶
نویسنده :
اعتماد
بازار سرمایه علیرغم تمامی افت و خیز در قیمت سهام طی چند ماه اخیر، همچنان بهترین بازار از نظر بازدهی است بطوریکه هیچ بازاری در مقایسه با بورس تا پایان سال نمی تواند بازدهی همانند بازدهی موجود در بازار سرمایه را نصیب سرمایه گذار کند.

در همین راستا، سیدرضا علوی، مدیر عامل کارگزاری بانک توسعه صادرات با اشاره به مطالب بالا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی و سیاسی پیشرو، تا زمان حصول نتیجه نهایی در مذاکرات هسته ای، بهترین فرصت جهت خرید سهام در بورس است.

علوی تصریح کرد: به اعتقاد بنده قیمت سهام تا پایان سال توأم با روندی صعودی خواهد بود گفتنی است اصلاحات قیمتی در سهام اکثر شرکت ها صورت گرفته بطوریکه در مقطع فعلی، قیمت سهام در بازار سرمایه حرکت صعودی خود را آغاز کرده است.

مدیر عامل کارگزاری بانک توسعه صادرات بیان کرد: بازار سرمایه علیرغم تمامی افت و خیز در قیمت سهام همچنان بهترین بازار جهت کسب بازدهی مطلوب است لذا هم اکنون بهترین فرصت جهت خرید سهام در بورس می باشد همچنین به عنوان صنایع پیشتاز از نظر بازدهی می توان به صنایع خودرو، تجهیزات، برقی و بانکی ها اشاره کرد. بطوریکه در صورت رفع تحریم ها، شاهد ورود سرمایه گذاران خارجی در صنایع مذکور خواهیم بود در نتیجه این صنایع، پتانسیل بیشتری برای رشد قیمتی دارند.

وی در خاتمه افزود: متأسفانه توجه خاصی از سوی مسئولین دولتی و اقتصادی در جهت حمایت از بورس، علیرغم تأکید مقام معظم رهبری بر اصل 44 به بازار سرمایه نمی شود اما در مجموع، چشم انداز پیشروی بورس در کشور، با افق روشنی همراه است همچنین توصیه بنده به سهامداران این است که به دلیل عدم وجود روند نزولی قیمت سهام در بازار سرمایه، در مقطع فعلی به خرید سهام بپردازند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
واقعا چراهیچ توجهی به بورس نمیشه
پرانک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
مگر باید بورس بصورت مصنوعی رشد کند که مدام میگویید باید توجه شود
با اقداماتی از قبیل کمک به صنعت و تامین وامهایی با سود مناسب و باز پرداخت بلند مدت و تسهیل سرمایه گذاری خارجی . بورس با کمی تاخیر اما بصورت واقعی رشد پیدا خواهد کرد
سرمایه گذاری در بورس باید با دید بلند مدت انجام شود نه چند ماهه
بعضی از دوستان انتظار رشد سهم مورد نظر خود را در عرض چند روز را دارند که این با اصل ماهیت بورس در تناقض است و در ضمن سرمایه کذاران عمده شرکتها با یک عمر تجربه و سرمایه گذاری کلان اجازه این نوع سود گرفتن را براحتی نمی دهند
فقط با تحلیل بنیادی و دید بلند مدت میتوان در کنار بزرگان سود برد . راه را اشتباه نروید در کوتاه مدت سود چشمگیر وجود ندارد ولی در بلند مدت سودهای کلان در سهامهایی که توان ساختن سود را دارند در دسترس همگان قرار دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
برای تمامی فعالین بورس متاسفم چرا که به ندرت اطلاعات حداقلی از قوانین اقتصادی ندارند.