بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
مدیر مدیریت راه های استان تهران گفت: محور شمشک - دیزین واقع در دو طرف استان های البرز و تهران به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.
کد خبر : ۱۳۷۴۰۸

فرشاد اسکندری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارتی ، تصاویر دریافتی از گشت های شعب راهداری استان تهران و سامانه های هوشمند تردد شمار بر خط ، در حال حاضر به استثنای محور شمشک به دیزین بقیه محورهای مواصلاتی استان تهران باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

وی در مورد پرترددترین محور های مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: کمربندی دوم تهران (شورآباد-ورامین و بالعکس)، آزادراه کرج-تهران و بالعکس، آزادراه تهران-قم، مسیرهای شهریار-تهران دردوطرف، ساوه - تهران (ابتدای آزادراه)، محورهای تهران-جاجرود در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته اند.

اسکندری ادامه داد: با توجه به اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح شهروندان می توانند با آگاهی از این موضوع ساعات سفر خود را انتخاب کنند تا از بار ترافیکی راهها کاسته شود و مردم نیز در آرامش کامل مسافرت کنند.

مدیر مدیریت راه های استان تهران توصیه کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران به ویژه بارندگی برف در ارتفاعات و در برخی محور های مواصلاتی استان، رانندگانی که قصد تردد در این محدوده ها را دارند، به طور قطع زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر