بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴
کد خبر : ۱۳۷۴۲۶

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام جزئیات مذاکرات بورس با وزارت نفت در مورد پالایشگاه ها، رقم تامین مالی بورس در 7 ماهه ابتدای امسال را 20 هزار میلیارد تومان اعلام و به سهامداران توصیه کرد که با دید بلندمدت به بازار سرمایه نگاه کنند.

علی صالح آبادی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد مذاکرات آخرین جلسه بورس با وزارتخانه ها، افزود: در روزهای گذشته جلسه ای در مورد وضعیت پالایشگاه های بورسی با وزارت نفت برگزار و دغدغه های بورسی ها در آن جلسه مطرح شد، اما هنوز به جمع بندی در مورد فرمول کیفی سازی پالایشگاه ها نرسیده ایم.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار، رقم تامین مالی بورس طی 7 ماهه ابتدای سال جاری را بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان ذکر و اعلام کرد که گزارش بورس در این زمینه به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارائه شده است.

وی درباره روند مثبت شدن شاخص کل بورس طی روزهای اخیر، افزود: علاوه بر افزایش شاخص های بورسی و مثبت شدن آنها، حجم معاملات در بورس و فرابورس نیز افزایش پیدا کرده است. به هر حال بازارها صعود و نزول دارند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن توصیه به سهامداران و سرمایه گذاران بورس که با دید بلندمدت به بازارهای مالی توجه کنند، گفت: در یک ماه اخیر بازار سرمایه روند با ثباتی را داشته است و نوسانات در این بازار بسیار کم بوده که نشان دهنده این است که بازار به ثبات رسیده و به افق های بالاتری فکر می کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر