بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱
کد خبر : ۱۳۷۴۹۰

عصر بانک؛در روز دهم خرداد سال جاری جوان دانشجویی با مراجعه به کلانتری 208 ترمینال جنوب به مأموران اعلام کرد که سه روز پیش و زمانیکه با اتوبوس بین شهری بیرجند – تهران قصد آمدن به تهران را داشته، توسط یکی از مسافرین بیهوش شده و پس از سه روز در داخل بیمارستان به هوش آمده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت به عنف به شیوه بیهوشی" و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
جوان دانشجو پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در روز 7 خرداد به قصد آمدن به تهران، در کمربندی قم سوار یک دستگاه اتوبوس بین شهری شدم که از بیرجند به تهران می رفت؛ پس از سوار شدن به اتوبوس، مرد میانسالی به عنوان مسافر در کنارم نشست؛ این شخص پس از دقایقی باب صحبت را باز کرد و برای تعارف یک شکلات به من داد؛ زمانیکه دیدم این شخص از شکلات های خودش می‌خورد، من نیز شکلات تعارفی را خوردم اما پس از دقایقی کوتاه دچار سرگیجه شدیدی شده و پس از آن دیگر متوجه هیچ چیزی نشدم ؛ زمانیکه به هوش آمدم ، متوجه شدم که سه روز است که در داخل بیمارستان هستم؛ آنزمان بود که فهمیدم تمامی وسایل شامل یک دستگاه لب تاپ، گوشی تلفن همراه، مدارک شناسایی و کلیه وجه نقد همراهم سرقت شده است.
با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با انجام چهره نگاری و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار با دوازده سابقه دستگیری به نام محمد . ن ( 42 ساله ) شدند که مالباخته به محض مشاهده تصویر این شخص، وی را به طور کامل و دقیق مورد شناسایی قرار داد.
بررسی سوابق محمد . ن نشان داد که وی از سال 76 تاکنون، بارها و به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت، قاچاق موادمخدر، سرقت خودرو، سرقت داخل خودرو، قاچاق مشروبات الکلی و ... ، دستگیر شده است.
با شناسایی هویت "محمد . ن" و با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم در منطقه پیروزی شناسایی، وی دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد که پس از مواجه حضوری مجددا از سوی مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه داوود فرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اعتیاد شدید متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعدد سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و با توجه به شناسایی دقیق وی از سوی مالباخته و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی بویژه سایر مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت به شیوه بیهوشی قرار گرفته اند، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.
لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان شهدای پانزدهم خرداد مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر