بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
ایوب باقرتبار مدیرنظارت برنهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بعد از ۱۲ سال فعالیت در سازمان های بورس جدید و قدیم ، خداحافظی کرد و به گروه مالی صادرات پیوست.
کد خبر : ۱۳۷۵۲۳

به گزارش پایگاه خبریبورس پرس، ایوب باقرتبار مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران خوشنام بازار سرمایه، بعد از 12 سال فعالیت در سازمان های بورس جدید و قدیم ، خداحافظی کرد .

وی در گفت وگو با بورس پرس این خبر را تایید کرد و از برگزاری مراسم تودیع در بعدازظهر امروز خبر داد.

باقر تبار دلیل این تصمیم را لزوم فعالیت در بخش های دیگر بازار سرمایه و استفاده از تجربیات و اندوخته ها در حوزه اجرایی بازار سرمایه اعلام کرد و گفت: از این پس به عنوان معان گروه مالی صادرات فعالیت خواهم کرد.

براساس این گزارش، وی ابتدای74درسازمان حسابرسی و از مهر 82 در واحد پذیرش و امور مجامع شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ سازمان بورس قدیم و از اوایل سال 83 به عنوان معاون بازرسی و معاملات و سپس سرپرست و مدیر این بخش در سازمان بورس قدیم شد.باقر تبار از مهر 86 به عنوان مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و از اوایل سال 89 تاکنون مدیر نظارت بر نهادهای مالی ( به جز کارگزاران ) بود.

وی در گسترش انواع صندوق های سرمایه گذاری ( از 33 به بیش از 133 صندوق)و صندوق های قابل معامله ، شرکت های تامین سرمایه ( از دو شرکت به 9 شرکت)، ایجاد 10 شرکت مشاوره سرمایه گذاری ، 4 شرکت سبدگردان ، 5 شرکت پردازش اطلاعات و صندوق زمین و ساختمان ، اصلاح ساختار شرکت های کارگزاری براساس قانون جدید و رتبه بندی این گروه و اصلاح تایید صلاحیت هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت های کارگزاری ، شناسایی و ثبت نهادهای مالی از جمله شرکت های سرمایه گذاری وهلدینگ براساس قانون برنامه 5 و ... نقش داشته است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
خدا حفظ شان کند. امیدوارم در مسؤولیت جدید نیز موفق باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
خداحفظش کنه /واقعاآدم باسوادی ست