بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
مدیر سرمایه گذاری صندوق بانک مسکن عنوان کرد:

رشد اصلی بورس در سه ماهه چهارم سال

به نظر می رسد که در فصل زمستان سال جاری، شاهد نقطه عطف واقعی بازار سرمایه باشیم بطوریکه انتظار می رود قیمت سهام شرکت ها با مشخص شدن وضعیت سیاسی و نتیجه نهایی مذاکرات و .....
کد خبر : ۱۳۷۶۲۹
نویسنده :
اعتماد
به نظر می رسد که در فصل زمستان سال جاری، شاهد نقطه عطف واقعی بازار سرمایه باشیم بطوریکه انتظار می رود قیمت سهام شرکت ها با مشخص شدن وضعیت سیاسی و نتیجه نهایی مذاکرات و همچنین با توجه به مفاد بودجه سال 94 کشور و وضعیت صورت مالی شرکت ها رشد مطلوبی را داشته باشند.

در همین راستا، علما، مدیر سرمایه گذاری صندوق بانک مسکن با اشاره به مطالب بالا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: به نظر بنده رشد سریع شاخص بورس و قیمت سهام به دلیل تأثیرگذاری اخبار سیاسی، معقول نمی باشد چراکه گزارشات مالی 6 ماهه شرکت ها در حد مطلوبی نبوده لذا رشد قیمت سهام در بازار سرمایه باید روندی متعادل داشته باشد.

علما تصریح کرد: همچنین می توان علت رشد سریع قیمت سهام را در بورس طی چند روز گذشته، خوشبینی ایجاد شده نسبت به حصول توافقات هسته ای و وزن دهی به مذاکرات هسته ای در بازار سرمایه می باشد بطوریکه این قضیه منجر به افزایش پی بر ای بازار شده است.

مدیر سرمایه گذاری صندوق بانک مسکن بیان کرد: پیش بینی می شود که سهامداران، جهت سرمایه گذاری به سمت صنایعی بروند که احتمال می دهند پس از حصول توافقات، بازدهی بالاتری را برای آنها به ارمغان بیاورد. بطور کلی می توان اظهار کرد که هم اکنون بازار تحت تأثیر جو روانی قرار گرفته چراکه سهامداران همین سهام را می توانستند طی چندین هفته گذشته، در قیمت های پایین تری خریداری کنند اما به دلیل جو بازار، سهامداران هم اکنون اقدام به خرید سهام می نمایند.

وی در خاتمه افزود: به اعتقاد بنده اگرچه در مقطع فعلی، قیمت سهام در پایین ترین سطوح خود است اما پیش بینی می شود رشد اصلی قیمت سهام در سه ماهه چهارم اتفاق بیفتد بطوریکه به نظر می رسد در فصل پاییز، شاهد رشد ملایم قیمت سهام و پس از آن شاهد نقطه عطف اصلی قیمت سهام در بورس باشیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پيام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱
شاخص بورس پس از پيروزي جمهوريخواهان افت ميكند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
اتفاقا برعکس باعث میشه دو طرف زودتر برن سمت توافق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
توافق هسته ای حتما انجام میشه و چند روز دیگه نماد های بنیادی دیگه گیر کسی نمیاد .

نمونه اش نماد کسعدی که با اگهی فروش املاک بزودی یک تعدیل خیلی خوب خواهد داد .

و یا نماد کپشیر که تازه در حال رشده .
سارا
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
من خودم کپشیر دارم همیشه سریع رشد می کنه و عالیه ! کسعدی هم در کدال اگهی فروش ساختمان هاش رو دیدم فکر کنم الان واسه خرید خیلی خوب باشه ممنون.
شهرام
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کسعدی رو خوب اومدی !
منا بهرامی
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
به نظر من مذاکره هسته ای باعث میشه تمام بورس خیلی بالا بره و سهامهای کوچیک مثل همین کپشیر و کسعدی که شما گفتید چون حقوقی ندارند و سریع هم هستند چند روز صف خرید میشن - هیچکسی هم خبر دار نمیشه .
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
مزیت های کپارس بالاتر از کسعدی می باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
فعلا بانکی ها و خروج از خودرویی ها توصیه می شود. مذاکرات بهانه برای تغییر جهن قیمتها می باشد. یادتون رفته با اولین موفقیت در مذاکرات کاهش قیمتها شروع شد. فراموشکاری ذات ماست
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
يك درصد احتمال دهيد مذاكرات به نتيجه نرسد
بزرگمنش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
با سلام بورسی که فصلی رشد کند فصلی هم فرو می ریزد معمولا سهام شرکت های بورسی در سه ماهه آخر سال به دلیل انتشار گزارش های سه ماهه و انباشت سود سالیانه با درصدی رشد متناسب به میزان سودی که تقریبا قطعی شده رشد می کند و البته تعدادی نوسان گیر حرفه ای هم بازار را قدری داغ می کنند ولی بعد از دید و بازدید های سال نو ، بورس هم از های و هو می افتد.
محسن
ROMANIA
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
رفتار های هیجانی آفت بور ماست منتطقی رفتار نکنید حتما بازنده اید.باتحلیل به قیمت منطقی معامله نگذارید یک عده شما را هول کنند.