بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر : ۱۳۸۱۰۲

مرضیه افخم اضافه کرد: در شرایطی که مذاکرات هسته ای ادامه دارد و تلاش برای رسیدن به یک توافق قابل قبول از سوی طرف های مذاکرات در جریان است این اقدام اتحادیه اروپایی، سوال برانگیز بوده و خلاف روند مذاکرات و تعهدات طرف مقابل است.

بر اساس این گزارش، سفارت کشورمان در بروکسل نیز مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را نسبت به این اقدام اتحادیه اروپا به مقامات ذی ربط آن اعلام کرده است.

اتحادیه اروپا بتازگی دانشگاه صنعتی شریف، بانک سینا، بابک زنجانی و شرکت سورینت را که چندی قبل از فهرست تحریم ها خارج کرده بود، دوباره به فهرست تحریم ها اضافه کرده است.

جوانفکر: احمدی نژاد سخنگوی انتخاباتی ندارد

علی اکبر جوانفکر، مشاور رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: برنامه های انتخاباتی احمدی نژاد توسط خود وی اعلام می شود.

به گزارش ایسنا، جوانفکر در حاشیه مراسم ختم مادر محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی نژاد، در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت انتخاباتی احمدی نژاد این مطلب را بیان کرد.

وی اظهارکرد: موسسه هما و ساختمان ولنجک هیچ ربطی به احمدی نژاد ندارد. جوانفکر هرگونه تماس احمدی نژاد با سید محمد خاتمی را نیز تکذیب کرد.

سفر صالحی به مسکو برای عقد قراردادهای جدید

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سفر آینده ام به مسکو با هدف عقد قراردادهای جدید با طرف روس انجام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیش از این مهدی سنایی، سفیر کشورمان در روسیه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از سفر صالحی به مسکو در روز سه شنبه خبر داده و نوشته بود: رئیس سازمان انرژی اتمی برای دیدار با سرگئی کرینکو، مدیرعامل سازمان دولتی انرژی اتمی روسیه به مسکو می آید.

گاف سی .ان. ان اوباما را به کشتن داد

شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی که به منظور بررسی کشته شدن اسامه بن لادن پخش کرد، به اشتباه نام اوباما را به جای اسامه بن لادن به کار برد.

به گزارش ایسنا، کلمه اسامه به زبان انگلیسی Osama نوشته می شود و در مقابل Obama نیز تنها در یک حرف با این کلمه فرق دارد.

پس از آن که یک نظامی آمریکایی به نام رابرت اونیل ادعا کرده فردی است که اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده را در جریان عملیات در ابیت آباد پاکستان کشته است در میان رسانه های آمریکایی برای مصاحبه با این فرد رقابت ایجاد شده و شبکه خبری سی.ان.ان که در این رقابت از دیگران پیش افتاده است، ظاهرا به دلیل عجله زیاد، دچار این گاف بزرگ شده است.

سی.ان.ان در ابتدای گزارش خود از رابرت اونیل در مطلبی که زیرنویس می کرد، از وی به عنوان نظامی آمریکایی یاد کرد که مدعی کشتن اوباماست.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر