بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر : ۱۳۸۴۵۵

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به درگذشت پاشایی/بخش اول
اخبار>فرهنگی-تعداد زیادی از هنرمندان کشورمان در پی‌ درگذشت «مرتضی پاشایی» با نگارش متن در فضای مجازی غم و اندوه خود را در این خصوص ابزار کردند.

به گزارش ستاره نیوز، مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان صبح امروز در سن 30 سالگی پس از مدتی مبارزه با بیماری سرطان درگذشت. هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری در صفحات اجتماعی به این مضوع واکنش نشان دادند.

رضا یزدانی
رضا یزدانی:تنها صداست که میماند... مرتضى پاشایی رفت ولى صدا و ترانه هاش همیشه تو زندگى و قلب مردم و طرفداراش جاریه...روحش شاد.

الناز شاکردوست
الناز شاکردوست:دوستان متاسفانه من همین الان این خبر غم انگیز رو شنیدم.

حسین ماهینی:قدر همدیگه رو بیشتر بدانیم تا وقتی در کنار همییم، روحت شاد مرتضی.

رضا رشیدپور و فرزاد حسنی
فرزدا حسنی:تسلیت به خانواده عزیز مرتضی پاشایی، فرزاد حسنی و همه هنرمندان، دوستان و آشنایان.

محمد نصرتی:افسوس و 10 هزار افسوس...

محسن بنگر:خدا بیامرزدش. راستش آن شب که رفتم بیمارستان، دکتر برگشت به من گفت «خیلی واسش دعا کنید، خیلی دوام بیاره 3 شب دیگه.» خدا در بهشت جایش بدهد.

آزاده نامداری و شبنم مقدمی و ارسلان قاسمی
ارسلان قاسمی:خداحافظ رفیق... دلم برات تنگ می شه... روحت شاد مرتضى.

محسن یگانه
محسن یگانه:دیگه نگرانت نیستیم... الان تو نگرانمونی! یه عالمه حرف مونده تو گلوم که دلم میخواد بنویسم تو این پست ولی بازم ساکت میشم... مرتضی عزیز ، فک نکنم خودت هم راضی به ناراحتی دوست ها و دوست دارانت باشی، واسه همین فک کنم به تو و یادت فقط رنگ سفید میاد... آروم بخواب دوست من... دوستان شما هم ناراحت نباشید... الان حال مرتضی خیلی از همیشه بهتره... اشک نریزید... لبخند بزنید به خاطر آدمی که یه تصویر خوب از خودش به جا گذاشت و رفت... هنوز هم یکی هست.

پیام صادقیان:روحش شاد.

علیرضا نیکبخت واحدی:خدایا مرتضی مهربان بود با او مهربان باش.

نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی:یکی هست...که همیشه هست...فقط الان خوابیده... یادش با ماست... صداش با ماست... و همیشه میمونه. مرتضی پاشایی پاشا و ماناست، مرتضی تمام نمی شود فقط دلتنگیش قرارمان را می گیرد، مرتضی جان آرام و بی درد بخواب در عین بهت و بغض و ناباوری تختی که امروز صبح خالی شد و قلبی که دیگر روی تکرار نیست و هوادارانی که دیگر نمی توانند نگرانت شوند و صدایی که تا ابد جاودان می ماند خداحافظ مرد مقاوم صحنه ها.

این بازیگر زن در پیام دیگری هم نوشت: امروز یه دنیا دلم گرفته. نه تنها از اندوه رفتن صدایی که جاودانه هست وخواهد بود که باور دارم حال او و جای او از همه ما بهتر است. بلکه از همه قضاوت‌ها وپیش داوری های ما مردمان عجیب که گوش به گوش چرخاندیم بیماری او نمایش است و حالا که رفت برایش آه و افسوس میگوییم. کاش بیاموزیم قضاوت نکردن را وکاش دوست بداریم آنکه را که هست و نه آنکه را که رفت جایش تا همیشه خالی.

الهام پاوه نژاد:عاشقی جاده یک طرفه بود مهربان..... روحت رها شد و جانت آرام گرفت.

فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی:روحت شاد.

سارا خوئینی ها:مرگ های اینطوری قلبم رو به درد میارن ! خبر فوت مرتضی پاشایی ایران رو عزادار کرد... تسلیت به خانواده اش و به هممون.

روناک یونسی:برادر جان خداحافظ. سلام ما رو به خدا برسون.

شهاب حسینی
شهاب حسینی:خدا بیامرزتت ای صدای جوان و زیبا.

لاله صبوری:دو سال پیش بود، برای جشنواره تابستانی دعوت شدم کیش، قبل از اینکه نوبت من شود، پسر جوان لاغر اندامی با گروهش روی استیج رفت. فریاد جمعیت به هوا رفت... نمی شناختمش ولی مردم خوب می شناختندش... صدای گرم و دلنشینی داشت، مرا صدا زد روی استیج... صمیمی بود و بی ادعا، آلبومش را هدیه داد... به عکسش روی جلد آلبومش نگاه می کنم، دلم اتش می گیرد. تسلیت به همه دوستدارانش...

نسرین مقانلو:تسلیت. نمیتوان رفتنت را باور کرد، همیشه در قلب همه ما جاودانه خواهی ماند، صدای دلنشینت به گوشمان حضورت را در ما زنده میدارد، آرامش روحت برقرار دوست خوبمان.

شبنم قلی خانی
شبنم قلی خانی:میدونی حالم این روزا بدتر از همه است... روحت شاد.

یاس:چند روز پیش رفتم پیشش. رو همین تخت دراز کشیده بود. مرگ حقه. دست خداست. تقدیره. مخصوصا سرطان که تدریجی آدم رو می کُشه. ولی چیزی که ناراحتم کرد این بود بهم گفت «ببخشید اگه اولین دیدارمون همچین جاییه.» و وقتی خدافظی کردیم گفت «داداش استودیو می بینمت.» حیف شد. ولی حداقلش اینه که دیگه درد نمی کشی. حداقلش اینه که راحت شدی. اینم توجیه ماست که دیگه نداریمت. ولی جای خالیت حس میشه داداش. روحت شاد مَرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هنگامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
سفرت به رنگ باران. ای راوی خاطرات بارانی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
خیلی دلم گرفته.باورم نمیشه دیگه نباید منتظر آهنگهای جدیدت باشم.با خودم مدام زمزمه میکنم : نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره میره دلم...
مگه میشه باشی و تنها بمونم...
طیبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
قلبم روتکراره همیشه دوست داره
تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
آدمهای خیلی بزرگتر از پاشایی رفتن، هیچکس هیچی نگفت.حالا این بنده خدا فوت شده چه داد و قالی راه افتاده.دارم کم کم شک میکنم
ناشناس
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
اینا همش از کوته فکری و نابخردی عده‌ای آدم بیکار هست عزیز برادر. برا مردن یه آدم که میلیارها مثل اون هستن که اینهمه داد و فریاد نداره. زیاد جو گیر شدید!
بهروز
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
متاسفانه دوست عزيز بايد بگم برداشت شما از اين اتفاق كاملا سطحي ميباشد.
اينكه اين تعداد براي مراسم فوت ايشون جمع بشه كاملا غير عادي بود اما هيچ ربطي به جوزدگي و چيز ديگه اي نداشت.
اين صداي نشنيده مردمي بود كه نگرانيشونو از بابت از دست دادن جوانهاشون به هر دليل مثل سرطان كه بي دليل داره افزايش پيدا ميكنه و خيلي چيزهاي ديگه كه اينجا جاي بيانش نيست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
روحش شاد
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
مرتضی جان ب قول خودت :
صدام که سر به آسمون کشید
دلای عاشقو به این جنون کشید
یا
هنوزم راه برگشتن به روز روشنو دارم
اگه از این شب تاریک یه جوری دست بردارم
هنوزم ردپای من رو برفای زمستونه
شاید بازم امیدی هست که برگررررردم به اون خووونه
مرتضی عزیزم برای آرامش روحت دعا می کنم...و دلم برات خیلی تنگ میشه.
سلام منو به خدا برسون.
ساینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
روحش شاد حیف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
لعنت به این روزگار که مرتضی رو ازمون گرفت کاش خدا جون من رو میگرفت جای مرتضی من ارزوم هست خواننده بشم الگوم مرتضی بود هست خواهد بود
شیدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
خدا اونجاست اون بالا تو پیش اونی حالا روحت شاد
مهشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
مرتضی عشق منی
تنها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
واقعا متاسفم برا همتون اون همه جوون شهید شد یه بار ازشون یاد نمیکنین مثل این آقا زیاد هست ولی کیه که جای شهدای هسته ای رو بگیره ولی هیشکی یادشون نیست شادی روح همه شهدامون صلوات