بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
کد خبر : ۱۳۸۶۵۷
صراط نوشت: شهرداری تهران برای شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان تدارک ناهار دید!

در شرایطی که مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی امروز با حضور جمعیت پرشمار هوادارانش برگزار شده و موجبات ترافیک سنگین در برخی خیابان ها و اخلال در ایستگاه ولیعصر مترو را نیز فراهم کرده بود، در اقدامی عجیب، ناهار این جمعیت پرشمار از سوی شهرداری های مناطق در برخی مراکز فراهم شد.

جمعیت حاضر در تشییع پیکر مرحوم پاشایی به اندازه ای بود که علاوه بر محوطه‌ تالار وحدت، خیابان‌های استاد شهریار، حافظ، انقلاب و چهارراه ولیعصر را نیز مسدود کردند، تا جایی که تردد خودرو‌ها و مردم در این مسیر دچار مشکل شد. همچنین از ساعت‌ها پیش از آغاز مراسم تشییع، کار مترو در ایستگاه‌های نزدیک به این محل به‌شدت با اخلال مواجه شده بود.



بر این اساس، تعداد زیادی از هنرمندان نیز در میان ازدحام جمعیت که بخشی از آن‌ها دوستداران این خواننده بودند که از شهرستان‌های مختلف به تهران آمده‌اند، متوقف شدند و نتوانستند در مراسم داخل محوطه‌ی تالار وحدت حضور یابند. جمعیت به قدری زیاد بود كه بسیاری از هنرمندان همچون محسن یگانه، فتح الله زاده، ایرج نوذری و بسیاری دیگر پشت درهای تالار وحدت ماندند. از سوی دیگر بر اساس برخی گزارش ها، تعدادی از شركت كنندگان در مراسم به دلیل مشکلات تنفسی و جسمی روی دستان جمعیت به سمت اورژانس منتقل شدند.

با وجود این شرایط، تصمیم تدارک ناهار برای جمعیت فوق در حالی گرفته شد که شهرداری تهران تا کنون در رویدادهایی چون وفات آیت الله مهدوی کنی، آیت الله خوشوقت و آیت الله آقامجتبی تهرانی هرگز چنین تسهیلاتی را فراهم نکرده بود.

فارغ از اینکه چند درصد از شرکت کنندگان در مراسم تشییع مرتضی پاشایی از این موضوع مطلع شده و سر سفره شهرداری نشستند و چند درصد آنها از کنار این موضوع گذشتند، معلوم نیست هزینه های این تصمیم دفعی چگونه تهیه شده بود.

گفتنی است اسفندماه سال گذشته در جریان بحث بر سر بودجه شهرداری تهران در سال 93، بودجه ناهار کارکنان مورد مناقشه برخی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

در جلسه مذکور، رحمت الله حافظی در بخشی از نطق خود که مورد انتقاد علیرضا دبیر قرار گرفته بود، به بودجه 19 میلیارد تومانی غذا در شهرداری اعتراض کرد و گفت که "19 میلیارد تومان بودجه برای غذا در سال 93 برای من قابل درک نیست." دبیر نیز در پاسخ به او گفت: ما که نمی‌توانیم 55 هزار نفر را گرسنه نگه داریم برای ناهار دادن به این تعداد کارمند آیا 19 میلیارد تومان رقم زیادی است؟

گفتنی است با آمار مذکور، روزانه بیش از 80 میلیون تومان برای غذای کارکنان اختصاص یافته و این در حالی است که تعدادی از شرکت ها و مناطق شهرداری به کارمندان خود ناهار نمی دهند اما بودجه ناهار به پای آنها نوشته می شود.

معلوم نیست در تدارک ناهار برای شرکت کنندگان در مراسم تشییع مرتضی پاشایی این ارقام چگونه بوده اند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین بیاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
هر که ذاذه تو مگر فضولی
مرتضی
UNITED STATES
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
دمت گرم آقای شهردار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۰
هر کی داده دمش گرم، کار مثبتی بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
طفلک خیلی دوست داره رئیس جمهور بشه
انشاالله می شی نگران نباش
ندا
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
نظرت خیلی خوب بود
باهات موافقم به شدت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
اخه این درسته از جیب مردم از بیت المال هزینه بشه ؟ طرفدار داره درست ولی این حقه ؟ اینکه پول مردم رو هر حا دلتون خواست خرج کنید درسته ؟ این پول جای بهتری نداشت واسه حرج شدن ؟
داریوش
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
ای ول
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
حالا یه لقمه نان به ملت دادند چی شده حق مردم نیست کوفت نشه اطعام که کار بدی نیست اینجا که معلومه کی خورده جاهایی که نمیدونید و گیر بدین
صداقت
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
بله اطعام فقرا کار پسندیده ایه. ولی اطعام مردمی که اغلب شکم سیرن و انقدر بیکار و بی دغدغه که کار و زندگی رو ول میکنن برای این مراسم آیا کار درستیه؟
داریوش
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
صداقت . حق گفتی
ندا
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
صداقت
شاید نه کـــــــــــار دارن
نه زندگــــــــــــــی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
قالیباف داره از اب گل الود رای میخره
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
شما در مورد تبلیغات در مورد شهرداری چقدر پورسانت میگیرید؟
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
از كيسه بيت المال داره براي خودش تبليغ ميكنه تا در آينده ازش استفاده كنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
اینهمه مالیات وعوارض میگیرن حالا یک ناهار به خلق الله بدن چی میشه ایام محرم هم که هست حلال فرض کنید شهرداری نذر دادده والااگرهم ناهار نمیداد یکی اختلاس میکرد هه را میبرد پس بهت که مردم بخورن تا یکنف دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
بله.از آب گل آلود ماهی گرفتند.بنده خدا خانواده پاشایی چی کشیدن از دیدن این مسائل.از درد و رنج مردم ببه نحو احسن به نفع خودشون استفاده میکنن.البته خودشون فکر میکنن به نحو احسنه اما شاید در آینده نتیجه عکس بده.
ابوصالح
UNITED STATES
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
باسلام
حقیرنیز از هزینه کردن بودجه ی شهرداری که بخشی از بیت المال به حساب می اید اصلا موافق نیستم ولی اگر این عمل در تشییع جنازه مرحوم ایت الله کنی اتفاق می افتاد ایا سایت بورس نیوز بازهم ایراد می گرفت ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
دوست عزیز صراط نوشت درست بخون ربطی به بورس نیوز نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
دروغ محض است
hamid rezaee
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
من عاشق اون نفر پشتیه هستم که براش چتر گرفته :)
313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
اشکالی نداره یارانه مردم فقیر رو قطع میکنن میزارن به جاش!
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
با صدور مجوزهاي ساخت مجتمع ها در كوچه هاي 6متري و گرفتن پول هاي آنچناني و زير پا گذاشتن حقوق شهروندي ساكنين قديمي و غير رانت خوار وتبديل كردن همه شهر به يك كاروانسراي بي در وپيكر بخاطر يك مشت بساز بفروش بي انصاف طمعكار زير ميزي بده بايد هم اين پول ها را هم خرج كنند وبه ريش امثال من بخندند. سؤال اين است خائن واقعي كيست؟