بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
با باشگاه مشتریان بورس نیوز به مسافرت یک روزه بروید

تحلیل "ونفت" و "سمگا" در هتل گاجره/سه شنبه آخرین فرصت ثبت نام

سایت خبری تحلیلی بورس نیوز به عنوان پرمخاطب ترین رسانه تخصصی بازار سرمایه طی حدود یک دهه فعالیت خود همواره تلاش کرده به نظر مخاطبان خود اهمیت دهد.
کد خبر : ۱۳۸۸۷۲
نویسنده :
کیوان فر
سایت خبری تحلیلی بورس نیوز به عنوان پرمخاطب ترین رسانه تخصصی بازار سرمایه طی حدود یک دهه فعالیت خود همواره تلاش کرده به نظر مخاطبان خود اهمیت دهد.

در همین راستا از خرداد ماه 93، باشگاه مشتریان بورس نیوز جهت ارایه خدمات متنوع اقدام به پذیرش عضو کرده و تاکنون خدماتی همچون ارایه تسهیلات خرید خودرو، اعطای اعتبار و تخفیف کارمزد در معاملات سهام، برگزاری نشست های تحلیلی هفتگی را ارایه کرده است.

افزون بر این، اعطای تخفیف 10 درصدی خرید نرم افزار رهاورد نوین نیز از دیگر خدماتی است که به این بسته افزوده شده است.

در جدیدترین اقدام باشگاه مشتریان بورس نیوز در نظر دارد برای افزایش تعامل و ارتباط با مخاطبان خود تورهای تفریحی تحلیلی را به صورت دوره ای برگزار نماید.

در همین راستا باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری شرکت خدمات گردشگری آریانا سیر دالاهو تور یک روزه تحلیلی تفریحی شهرستانک را طی روز جمعه 7 آذر ماه ویژه فعالین بازار سرمایه برگزار می کند تا همزمان با بازدید از مناطق طبیعی روستای آسارا و شهرستانک، روش های خرید و فروش برتر در بازار سرمایه مورد بررسی واقع شود.

بدین ترتیب با توجه به استقبال چشمگیر اعضای باشگاه از نشست های تحلیلی برگزار شده با همکاری شرکت های کارگزاری مختلف و در راستای ایجاد فضایی گرم و به دور از دغدغه معاملات روزانه، تحلیلی از وضعیت بنیادی دو مجموعه شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری را در این تور ارایه کنیم.


گفتنی است این تور با همکاری شرکت خدمات گردشگری آریانا سیر دالاهو برگزار می شود که مجموعه ای کاملاً حرفه ای بوده و یکی از بزرگترین مراکز برگزار کننده تورهای تخصصی تفریحی است.

شایان ذکر است حداکثر ظرفیت تور 30 نفر می باشد و با توجه به محدودیت ظرفیت، از کلیه اعضای باشگاه درخواست می شود در اسرع وقت و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 93.9.4 جهت حضور در این تور ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام تور تفریحی تحلیلی

http://dalahoo.com/tour.cfm?id=5329


زمان برگزاری:

ساعت 6:00 صبح روز جمعه 7 آذر ماه

مکان حرکت:

میدان آرژانتین مقابل بانک سامان


گفتنی است این تور یک روزه شامل بازدید از روستاهای آسارا و شهرستانک و برگزاری کارگاه یک ساعته در روستای شهرستانک بوده و کارگاه تحلیل دو نماد "ونفت" و "سمگا" در هتل گاجره جاده دیزین خواهد بود.

هزینه ثبت نام در این تور برای اعضای باشگاه 98 هزار تومان می باشد و متقاضیان حضور در این برنامه می توانند جزییات بیشتر را در لینک فوق مشاهده فرمایند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پرانک
-
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۲
این نوشته به این مقاله ارتباطی ندارد و این مقاله به نام ارتباط معکوس تقدیم به بورس نیوز .
با مطالعه روزنامه های اقتصادی متوجه فراموشی یک اصل مهم و تاثیر گذار در بورس شدم . در اکثر بازارهای جهان رشد شاخص سهام و قیمت طلا رابطه قوی و تنگاتنگی با هم دارند . وقتی قیمت طلا بالا میرود نرخ سهام پایین می آید و برعکس . در هفته گذشته علت تمام تغیرات شاخص بورس در مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 دیده شد . در حالی که اگر به این دو بازار (سهام و طلا)توجه میکردیم بیشترین تاثیر مربوط به ارتباط معکوس این دو بازار بود . احتمالا روز شنبه پیش رو که تا ساعاتی دیگر بازار بورس باز میشود در صورت عادی بودن اخبار تاثیر گذار شاهد رشد نسبتا خوبی در بازار بورس خواهیم بود . البته نوسان دلیل جزابیت بورس است و امروز احتمالا در اکثر گروه های منفی در هفته قبل قیمت مثبت خواهد بود .
آلارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
سلام. وقتتون بخیر. امکانش هست که تور رو در روز 5شنبه برگزار کنین؟