بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
رییس هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت پیاذر عنوان کرد:

تکذیب شایعات و چشم انداز مثبت "غاذر"

شنیده ها حاکی از پلمپ شدن کارخانه شرکت کشت و صنعت پیاذر و همچنین عدم افزایش سرمایه "غاذر" می باشد در همین راستا، به بررسی صحت و سقم آن پرداختیم.
کد خبر : ۱۳۸۸۷۶
نویسنده :
اعتماد
شنیده ها حاکی از پلمپ شدن کارخانه شرکت کشت و صنعت پیاذر و همچنین عدم افزایش سرمایه "غاذر" می باشد در همین راستا، به بررسی صحت و سقم آن پرداختیم.

در همین راستا، قلی پور رییس هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت پیاذر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: بنده مطالب بالا را تکذیب می کنم بطوریکه پلمپ شدن کارخانه کشت و صنعت پیاذر تنها در حد شایعه می باشد این در حالی است که سوداگران برای رسیدن به اهداف خود و کسب منفعت، اقدام به شایعه پردازی می کنند.

قلی پور تصریح کرد: همچنین تولید محصولات شرکت کشت و صنعت پیاذر مطابق روال عادی انجام می شود. علاوه بر این، "غاذر" در نظر دارد که افزایش سرمایه ای از محل مطالبات و آورده نقدی انجام دهد  و گفتنی است که شرکت کشت و صنعت پیاذر در حال ارایه گزارش توجیهی جهت افزایش سرمایه مذکور است اگرچه این روند زمانبر می باشد، اما به محض دریافت مجوز از سازمان بورس، این افزایش سرمایه انجام خواهد شد.

رییس هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت پیاذر بیان کرد: همچنین "غاذر" در نظر دارد تا با نقدینگی ناشی از افزایش سرمایه مذکور، طرح های توسعه خود را اجرایی نماید. بطور کلی، برنامه های توسعه ای "غاذر" در جهت راه اندازی خطوط تولیدی جدید، تعویض خطوط تولیدی قدیمی و نوسازی این خطوط می باشد. افزون بر این، شرکت کشت و صنعت پیاذر در نظر دارد که خطوط تولیدی جدید خود را همگام با تکنولوژی های روز دنیا راه اندازی کند.

وی در خاتمه افزود: پیش بینی می شود گزارش 9 ماهه "غاذر" مطلوب باشد. علاوه بر این، چشم انداز شرکت کشت و صنعت پیاذر با توجه به تنوع محصولات و وجود محصولات جدید مثبت ارزیابی می شود. این در حالی است که "غاذر" در حال پخش محصولات جدید خود به صورت آزمایشی می باشد.  به همین دلیل قسمتی از فروش محصولات "غاذر" توسط خود شرکت کشت و صنعت پیاذر پخش و توریع می شود، لذا این قضیه تأثیر مثبتی بر وضعیت "غاذر" خواهد گذاشت. همچنین وجود نقدینگی بالای "غاذر" و بدهی پایین این شرکت، نیز جزء مزیت های "غاذر" محسوب می شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامداران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
خرید با شایعه بد ترین است مانند ثشاهد با یک شایعه مناقصه سهم را به همه انداختند گیریم که شایعه مناقصه راست باشد ولی شرکتهای با قدرت هم در مناقصه هستند به هر صورت شایعه در خیلی موارد ضرر سنگین میزند ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
فقط فقط غاذر
فاند قوی
شرکت کوچیک و شارپی
تعدیل مثبت سود
طرح توسعه
افزایش سرمایه 330 درصدی
پوشش سود خوب
پیشنهاد پرداخت 80 درصدی
مدیریت عالی
سهامدار عمده قوی
یه سهم خوب دیگه چی میخاد؟!