بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر : ۱۳۸۹۹۹
فیلیپ هاموند و لوران فابیوس که صبح جمعه برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای به وین آمده بودند عصر امروز پس از دیدار و گفت‌وگو با همتایان خود به پایتخت‌های‌شان بازگشتند.

به گزارش (ایسنا، ورود وزیران خارجه آمریکا، انگلیس و فرانسه به وین و پیوستن آن‌ها به مذاکرات سردی و سکوت حاکم بر گفت وگوها در چند روز گذشته را شکست.

وزیران خارجه انگلیس و فرانسه و نیز نماینده آلمان در گروه 1+5 پس از ورود با محمد جواد ظریف به همراه کاترین اشتون دیدار کردند. پس از آن نیز وزیران خارجه ایران و انگلیس به طور جداگانه با یکدیگر دیدار کردند.

با ورود وزیران خارجه اروپایی به وین یک منببع ایرانی نزدیک به تیم مذاکره کننده اخبار چند روز گذشته مبنی بر بازگشت ظریف به تهران و مشورت با مقامات ارشد ایرانی را تایید کرد. اما

یک منبع ایرانی نزدیک به هیات مذاکره کننده اعلام کرد که احتمالا وزیر امور خارجه کشورمان امشب به منظور پاره‌ای از مشورت‌ها و تبادل نظر با مسوولان ارشد کشور به تهران بازمی‌گردد.

اما هنوز ساعتی از این خبر نگذشته بود که همان منبع ایرانی اعلام کرد، وزیر خارجه کشورمان به تهران نمی‌رود و مذاکرات بدون وقفه ادامه می‌یابد.

به نظر می‌آید ایده‌هایی از مذاکرات مسقط تاکنون میان دو طرف مطرح شده است که هم چنان این ایده‌ها مورد بحث است و به گفته این منبع ایرانی هنوز این ایده‌ها به مرحله‌ای نرسیده است که دکتر ظریف بخواهد جمع‌بندی خاصی را با خود برای تصمیم‌گیری و مشورت به تهران ببرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر