بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
در بازبینی این فیلم‌ها اطلاعاتی از اعمال شیطانی متهم بازداشت شده به‌دست آمد که حکایت از شرارت‌های وحشیانه و تبهکارانه وی داشت
کد خبر : ۱۳۹۰۴۵
شیطان خطرناک که زنان و دختران جوان را به خلوتگاه پر از تجهیزات جنگی می‌کشاند و در برابر دوربین فیلمبرداری آنان را تسلیم نیت شوم خود می‌کرد، در ملأعام اعدام شد.

به گزارش ایران، این مرد 32 ساله که «حسین» نام داشت بر اساس گزارش پلیس اطلاعات و امنیت شهر قائمشهر 17 اسفند سال 91 به جرم سیاه، نگهداری اسلحه جنگی که دو کلاشنیکف با پنج خشاب و 139 تیر جنگی، دو کلت کمری با 42 فشنگ، یک تپانچه قدیمی، دو بی سیم، دو اسپری اشک‌آور، چند سرنیزه جنگی، شمشیر و قداره است، دستگیر شد.
براساس این گزارش، در بازرسی از خانه این مرد خطرناک همچنین یک لپ‌تاپ و تعدادی فلش مموری به‌دست آمد که در آن فیلم‌هایی سیاه نگهداری می‌شد.

در بازبینی این فیلم‌ها اطلاعاتی از اعمال شیطانی متهم بازداشت شده به‌دست آمد که حکایت از شرارت‌های وحشیانه و تبهکارانه وی داشت. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از این فیلم‌ها، وی بارها به شیوه‌های مختلف زنان و دختران جوان را به خانه تنهایی خود کشانده و با تهدید به مرگ نیت شوم خود را اجرایی کرده بود.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مرد خطرناک از صحنه‌های اقدامات سیاه خود فیلمبرداری کرده و برای تهدید و ارعاب طعمه‌های خود از آنها استفاده می‌کرد. در گزارش دادستانی قائمشهر آمده است که پس از دستگیری حسین بیش از 15 زن و دختر جوان که در دام وی افتاده‌اند و از ترس وی امکان حضور در دادسرا و ارائه شکایت را نداشتند، شناسایی شده‌اند. در دادخواست دادستان آمده که حسین در برابر دوربین فیلمبرداری بدون اعتنا به گریه‌ها و التماس‌های طعمه‌هایش بویژه زنی جوان در برابر دیدگان دختربچه سه ساله‌اش وی را تسلیم نیت شوم خود کرده است.

باتوجه به همه اقدامات تبهکارانه حسین، دادسرای قائمشهر برای وی قرار مجرمیت صادر کرده و پرونده‌اش به دادگاه کیفری استان مستقر در قائمشهر ارسال شد.

بنابر این گزارش، پنج قاضی دادگاه کیفری استان پس از بررسی و مطالعه دقیق پرونده مرد خطرناک را به خاطر جرایم سیاه به اعدام در ملأعام محکوم کردند. همچنین در حکم صادره از سوی دادگاه کیفری استان این مرد به جرم نگهداری اسلحه جنگی به هفت سال و شش ماه زندان، به جرم نگهداری کلت کمری به سه سال زندان و به جرم نگهداری افشانه اشک‌آور به سه سال زندان محکوم شده است. بر اساس گزارش خبرنگار شوک، با توجه به اعتراض مرد شیطان‌صفت به رأی سنگین خود، پرونده برای رسیدگی ویژه به شعبه 11 دیوانعالی کشور ارسال شد و قضات دیوان نیز این حکم را تأیید کردند و قابل اجرا دانستند تا اینکه سحرگاه پنجشنبه 29 آبان مرد شیطان در بلوار ولایت قائمشهر به دار مجازات آویخته شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
نیاز به پنج تا قاضی نیست ، یک قاضی کافی است برای اعدام این لعنتی ها
ناشناس
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
مسئله اجرای قانون است برادر
نویدپاشا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
سلام.خداراشکراعدامش کردند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
اه اه .حیوون نجس.اعدام کمش بود.ننه باباشو هم باید اعدام میکردن با این بچه بزرگ کردنشون.
تیرداد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
لعنت بر مردان هوس باز شیطان صفت

یکبار مردن برا این حیوان کم بود
داریوش
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
شرافت حیوان را زیر سوال نبرید. حیوان موجودی است قابل احترام که دارای اعمال غریزی است که خداوند به ا داده ولی این بیشرف را نمیتوان نامی برایش گذاشت
ناشناس
Germany
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
الان ی روشنفکر ریش پروفسوری میاد میگه اعدامش نکنید :))))
علی
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
جناب ناشناس : اعدام چند ثانیه درد است ، حکم حبس ابد در زندان با امکانات حداقلی و بدون عفو آرزوی مرگ هر لحظه برای این اشخاص است تا دیگر پست فطرتان بدانند که حقوق انسانی حق دیگران است نه هتک حرمت دیگران که عمری را باید با روح شکسته زندگی کنند و فرقی نمی کند چه نوع ریشی داشته باشند و اظهار نظر کنند .
ناشناس
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۹
درسته علی جان از نظر روانی تاثیر داره ولی اینو باید قبول کنیم که ترس اط اعدام اثرش بیشتر از حبس ابد هست. خیلیها میان اونجا به امید اینکه روزی آزاد میشن و عین خیالشون هم نمیشه که چند وقت میمونن تازه یه پاتوقی هم میشه براشون تا با اراذل و اوباش بیشتری آشنا بشن. ولی گذشته از اینا باید ریشه یابی بشه و سعی بر حل اون بشه چون با این وضعی که پیش میره 10 سال دیگه تعداد همچین افرادی خیلی زیادتر میشه
سامان
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
اسلام با شکنجه مخالف است نظر اسلام حذف این افراد از جامعه برای مصونیت بقیه جامعه است
ناشناس
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
خان علی !!!!!!!!!
نمیخایم این کثافت هر ساعت آرزوی مرگ داشته باشه که !!!
اعدام میکنیم از شرش راحت بشیم نه که بخایم اذیتش کنیم !!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
شاید اگر ما هم در شرایط این فرد قرار می گرفتیم این چنین وضعی پیدا می کردیم...

نباید به کسی توهین کرد و تنها حکمش را اجرا کنید
ناشناس
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
همه ما روز ازل تحت یک شرایط به چرخه زندگی وارد شدیم و هرکدام مسر خود را رفته ایم تابه امروز ، ولی ما مثل اون و خیلیهای دیگر نشدیم،پس مقصر را شرایط ندانید شرایط حاضر رو خود ادمها بوود میاورند..اینها سلولهای سرطانی انسانیتند که محوشون به نفع بشریت هست
ناشناس
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
امیر اقا اون دختر ها اگه مادر و خواهر خودت بودن هم همین قدر منطقی بودی عایا؟
ناشناس
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
خیلی عذرمیخواهیم!!!!!!
شما خودشو ناراحت نکن.....
لابد تقصیر فقر و دولت و... است!!! این که نشد دلیل... آدم باید در هر شرایطی (آدم) باشد........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
چند تا از این شیاطین در عرصه های مختلف وجود دارند که دستگاه قضایی می بایست به سزای اعمال کثیفشان برساند از جمله زالو صفتهایی که کارخانه های این مملکت را تعطیل کردند و اشتغال را از بین می برند
حميد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
سؤال بي پاسخ نتيجه همه اعدام هاي از اين دست تا كنون چه بوده است؟ آيا زنداني ابد(بدون هر گونه عفو) دربدترين و دشوارترين شرايط وفاقد هرگونه امكانات و نمايش آن بصورت سريال هاي عبرت آموز نتيجه بهتري نخواهد داشت؟









9
عباس
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
نه نخواهد داشت. همون چند لحظه قبل از اعدام هم برای اون مجرم و هم برای بقیه کسایی که فکر چنین اعمالی رو توی سرشون دارن بهترین درس عبرته. باور نمی کنی؟ آها نتیجه اون اعدامها هم اینه که دیگه اون مجرما توی جامعه نیستن.
ناشناس
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
باید سقط شدن این جانور ها رو همه ببینند تا دیگر اگر کسانی خواستند از این اعمال بکنند بترسند .
داعشی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
جرایم را که رنگیش کردی جرم سیاه!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
یک چیزی که در این بین به آن توجه نمی شود وحشتی است که قربانیان تجربه کرده اند، لذا لازم است قبل از اعدام یا حبس ابد قصاص وحشت نیز انجام شود.