بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
در گفتگو با مدیر سرمایه گذاری عنوان شد:

ارزش خالص روز دارایی های "وصنعت" به دست آمد

در پایان معاملات روز 25 آبان ماه سال جاری نماد شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در راستای تصمیم گیری میزان افزایش سرمایه شرکت فوق متوقف گردید.
کد خبر : ۱۳۹۰۴۷
نویسنده :
محمدآموخته
در پایان معاملات روز 25 آبان ماه سال جاری نماد شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در راستای تصمیم گیری میزان افزایش سرمایه شرکت فوق متوقف گردید.

در همین راستا، مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با اشاره به اخذ مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی "وصنعت" در مجمع عمومی فوق العاده 27 آبان ماه سال جاری اظهار داشت: 55 درصد از افزایش سرمایه "وصنعت" از محل سود انباشته و تغییر اصلاح ساختار و 45 درصد دیگر آن نیز از مانده مطالبات سود مجمع سال گذشته می باشد.

محمد ثریانژاد در خصوص امکان تغییر پرتفوی "وصنعت" گفت: مدیریت جدید شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در حال بررسی پرتفوی بورسی شرکت می باشد و در صورت نیاز پرتفوی شرکت برای اصلاح با تغییراتی مواجه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اگرچه شرکت های غیر بورسی موجود در پرتفوی "وصنعت" از بازدهی بسیار پایین برخوردار می باشند ولی این شرکت ها با توجه به کسب سود و زیان معقول ناشی از فعالیت های خود منجر به خروج نقدینگی از شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن نمی گردند.

ثریانژاد ارزش سرمایه گذاری "وصنعت" در شرکت های غیربورسی را 70 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن دارای 25 میلیارد تومان از سهام شرکت سرمایه گذاری ایران و فرانسه می باشد و همچنین 10 میلیارد تومان دیگر نیز سرمایه گذاری در دو شرکت های سیمان خوزستان، گیلان سبز، پارس آریان و توسعه تجارت صنعت و معدن را به ثبت رسانده است.

مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به مراحل مقدماتی واگذاری شرکت صنعتی فیروزکوه اشاره کرد و گفت: شرکت های خارج از بورس موجود در پرتفوی "وصنعت" در صورت کاهش بازدهی غیر قابل توجیه واگذار خواهند شد همانطور که سال گذشته واگذاری شرکت سرامیک البرز در دستورکار شرکت قرار گرفت.

وی در پایان خالص ارزش روز دارایی های هر سهم شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن را 410 تومان اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر "وصنعت" هیچگونه برنامه ای مبنی بر ورود شرکت های غیربورسی موجود در پرتفوی خود به بازار بورس و فرابورس را ندارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر