بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر : ۱۳۹۰۷۲
فردي كه پس از مصرف الكل، مادر و خواهر خود را به شكل هولناكي به قتل رسانده بود شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اعتماد، 28 آبان روز تلخي براي خانواده سلماسي بود. روزي كه پسر ٣٠ ساله خانواده در حالي كه الكل مصرف كرده بود با مادر خود درگيري لفظي شديدي پيدا كرد و دست به جنايتي هولناك زد؛ جنايتي كه مادر و خواهر او را به كام مرگ كشاند.

در اين روز تماس‌هاي مكرر برادر مقتول با شماره تماس خواهر خود با هيچ پاسخي روبه‌رو نمي‌شد. اتفاقي كه ترس را در دل برادر كاشت و باعث شد تا بلافاصله به سمت خانه خواهر خود حركت كند. هرچه برادر به خانه خواهرش نزديك‌تر مي‌شد، نگراني از وقوع اتفاقي هولناك، ذهن او را بيشتر درگير مي‌كرد؛ نگراني‌اي كه با رسيدن به خانه خواهر رنگ واقعيت به خود گرفت و برادر را با صحنه دلخراشي روبه‌رو كرد. طولي نكشيد كه فريادهاي برادر به آسمان بلند شد و خبر از وقوع حادثه‌يي ناگوار داد.

خواهر، غرق خون بر روي زمين افتاده و جان خود را از دست داده بود. تلاش‌هاي برادر هم به دليل گذشتن مدت زمان طولاني از مرگ خواهر، ديگر ثمري نداشت. در اين شرايط تماس با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ تنها فكري بود كه به ذهن برادر رسيد.

 با حضور پليس در صحنه جرم روند رسيدگي به پرونده وارد مسير تازه‌يي شد. در تحقيقات اوليه تيم پزشكي از جسد زن ميانسال آثار ضربات متعدد چاقو روي دست و گردن بيش از هر چيز ديگري ديده مي‌شد. موضوعي كه مهر تاييد بر وقوع قتل زد و ذهن ماموران را بر بازرسي ويژه از صحنه جرم متمركز ساخت
.
به گفته سرهنگ حسين رمزي، فرمانده انتظامي سلماس در بازرسي اوليه ماموران هيچ گونه آثار ورود به زور به خانه ديده نمي‌شد با اين حال آثار بهم‌ريختگي اسباب و وسايل در محل حادثه نشان مي‌داد كه قاتل پس از درگير شدن با مقتول او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است. همزمان بررسي‌هاي ماموران نشان مي‌داد كه دختر ٨ ساله خانواده نيز مفقود شده است. 

اتفاقي كه خبر از حادثه هولناك‌تري مي‌داد و اين احتمال را تقويت مي‌كرد كه كودك ٨ ساله نيز قرباني ديگر اين درگيري شده باشد؛ احتمالي كه به تدريج رنگ واقعيت به خود گرفت و اندوه خانواده مقتول را دو چندان ساخت.

با تقويت «فرضيه قتل از سوي آشنايان به دليل اختلافات شخصي» تحقيقات ماموران از خانواده مقتول آغاز شد كه در جريان آن مشخص شد فرزند مقتول، پيش از اين سابقه درگيري‌هاي شديدي با مادر خود داشته است.

سرهنگ رمزي در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: در تحقيقات اوليه ماموران مشخص شد كه پسر ٣٠ساله مقتول سابقه درگيري‌هاي شديد با مادر خود داشته و در حال حاضر نيز متواري شده است كه به اين ترتيب ظن ماموران به پسر خانواده به عنوان متهم اصلي قتل قوت گرفت و دستگيري او به جريان افتاد.

به گفته فرمانده انتظامي سلماس با تحقيقات ماموران و بررسي گفته‌هاي خانواده مقتول به سرعت مخفيگاه متهم كشف و در كمتر از ١٢ ساعت در اقدامي غافلگيرانه از سوي ماموران شناسايي و دستگير شد.

هرچه تحقيقات ماموران پيش مي‌رفت جزييات هولناك‌تري از پرونده مشخص مي‌شد. سرهنگ رمزي در تشريح روند بازجويي‌ها از متهم گفت: پسر خانواده پس از دستگيري از سوي ماموران به پليس آگاهي منتقل و بازجويي از او براي تكميل پرونده آغاز شد كه متهم در جريان آن با اعتراف به قتل مادر خود از قتل خواهر ٨ ساله‌اش نيز پرده برداشت و گفت: در روز حادثه الكل مصرف كرده بودم. وقتي به خانه رسيدم با مادرم درگيري شديدي پيدا كردم و در يك لحظه كنترل خود را از دست دادم و با ضربات متعدد چاقو او را مجروح كردم كه بعد از مدتي متوجه شدم او كشته شده است. در ادامه كه كنترل خود را از دست داده بودم خواهر هشت ساله‌ام را خفه كردم و او را نيز كشتم.

به گفته سرهنگ رمزي متهم بعد از كشتن خواهرش جنازه او را در نيمه‌هاي شب با ماشين حمل و در ٢٠ كيلومتري سلماس حوالي روستاي آغ زيارت رها كرده است با اين حال تحقيقات ماموران براي يافتن جسد دختر هشت ساله همچنان ناكام مانده و بازرسي از محل رها شدن جنازه ادامه دارد.

به اين ترتيب رسيدگي به پرونده تا پيدا شدن جسد كودك هشت ساله و تكميل جزييات آن همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر