بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
مدیر عامل بیمه دانا در مراسم تودیع و معارفه معاونین فنی اموال و اشخاص اعلام کرد

توجه بیشتر به مدیریت ریسک در انتخاب بیمه گذاران

دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل ضمن سپاس از زحمات و تلاش های دکتر سید مجتبی عطری و مهدی فلاح ، معاونان قدیم بیمه های اشخاص و اموال و مسولیت در پیشبرد اهداف شرکت ، برای دکتر سید داود حسینی و مهناز مرادی معاونان فنی بیمه های اشخاص و اموال و مسولیت آرزوی توفیق کرد .
کد خبر : ۱۳۹۱۵۵

به گزارش بورس نیوز ، در این جلسه که معاونان ، مدیران ستادی و مشاوران مدیر عامل حضور داشتند ، دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل ضمن سپاس از زحمات و تلاش های دکتر سید مجتبی عطری و مهدی فلاح ، معاونان قدیم بیمه های اشخاص و اموال و مسولیت در پیشبرد اهداف شرکت ، برای دکتر سید داود حسینی و مهناز مرادی معاونان فنی بیمه های اشخاص و اموال و مسولیت آرزوی توفیق کرد .

دکتر صادق با تاکید بر همکاری و هماهنگی بین اعضای هیات مدیره ، انتخاب معاونان جدید را حاصل مشاوره و تجربیات مختلف آنها عنوان کرد و افزود : امیدواریم با این انتخاب ها، شاهد رشد و تعالی بیشتر شرکت در عرصه عمل و اجرا باشیم .

مدیر عامل با درخواست از همه همکاران برای کمک و همراهی به معاونان جدید به منظور رشد و هم افزایی مجموعه ، خواستار تقویت شورای فنی و شورای معاونان برای رسیدگی دقیق تر به امور شد .

وی توجه بیشتر به مدیریت ریسک در انتخاب بیمه گذاران ، ساماندهی بهینه ضریب خسارت در شهرستان ها با توجه به امکانات موجود و پیگیری و جدیت در وصول مطالبات را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت : رشد و پیشرفت شرکت در گرو تعامل بهتر معاونت ها با مدیریت ها ، تعامل با حوزه مالی و حرکت در جهت منافع شرکت است .

در ادامه جلسه سید مجتبی عطری عضو هیات مدیره و معاون فنی سابق اشخاص ضمن تشکر و قدردانی از مدیر عامل ، برای معاونان جدید در عرصه اجرا آرزوی موفقیت کرد .

مهناز مرادی معاون فنی جدید بیمه های اموال و مسولیت در این جلسه ، بحث روحیه جامع نگری و ارتقای واحد های صدور و رضایت بیمه گذاران را مورد تاکید قرار داد .

دکتر سید داود حسینی معاون فنی جدید بیمه های اشخاص نیز درباره افزایش نرخ تعرفه ها در پی تغییر نظام سلامت ، تفویض اختیار به شعب و ضرورت ارتقای جایگاه شرکت مطالبی ایراد کرد .

در این جلسه معاونان اداری و مالی و امور استان ها و چند تن از مدیران ستادی ضمن تشکر از تلاش های معاونان سابق فنی در حوزه اموال و اشخاص ، برای معاونان جدید آرزوی موفقیت کردند .

در پایان مراسم هدیه ای به رسم یادبود از طرف مدیر عامل به معاونان سابق فنی اشخاص و اموال اعطا شد
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
تو این سهم خبرایی هست رو نمی کنند
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
صف خرید بیمه دانا در 4+ وبا اخبار بنیادی قوی به استقبال فردا میرود این سهم یک روند شارپی در پیش دارد و سفته بازان را زمین گیر میکند .
دانا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
سهم 2600 تومانی سال 89 حالا 170 تومن بشه واقعا" ظلم بزرگیه