بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر : ۱۳۹۲۸۴
مرتضوی گفت: طبق مصوبه هیأت امناء حقوق و مزایای من ۶۸ میلیون تومان بود که آقای وزیر جدید از پرداخت آن جلوگیری کرد بنابراین من پولی نگرفته‌ام که بخواهم برگردانم.


به گزارش فارس، سعید مرتضوی رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی پس از خروج از دادسرا با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات شکات این پرونده مبنی بر صدور قرار تأمینی برای وی گفت: هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده و این امر به ارائه اسناد و مدارک از سوی ما موکول شده است.

وی افزود: بازپرس گزارشی از سازمان بازرسی کل کشور داشته است مبنی بر اینکه چون دیوان عدالت اداری حکم داده بود که ما نمی‌توانیم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باشیم، ادامه حضور بنده در سازمان تأمین اجتماعی غیرقانونی بوده و همچنین حقوق و مزایایی که در این راستا دریافت کرده‌ام، مصداق تحصیل مال از طریق غیرقانونی است.

مرتضوی تصریح کرد: من در پاسخ به این اظهارات توضیح دادم که زمانی که حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر اینکه ما نمی‌توانیم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باشیم، قطعیت پیدا کرد، بنده به حکم دیوان عدالت تمکین کردم و دیگر به عنوان مدیرعامل امضایی نکردم و تصدی‌ای نداشتم و ابلاغ هم به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی برای من صادر شد.

دادستان سابق تهران در ادامه توضیحات خود گفت: در قانون برای سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شرایطی تعیین نشده است و به مدت شش ماه ما می‌توانستیم سرپرست این سازمان باشیم، پیش از انقضای این شش ماه هم دولت تغییر کرد و ما مسئولیت خود را تحویل دادیم، به همین جهت اصلاً اقدام خلاف قانونی صورت نگرفته که اگر هم حقوق و مزایایی دریافت کردیم، دخل و تصرف به حساب آید.

مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: علاوه بر این موارد من به بازپرس توضیحی دادم مبنی بر اینکه کل حقوق و مزایای من براساس مصوبه هیأت امناء ۶۸ میلیون تومان بود که ظاهراً آقای وزیر جدید نامه نوشته بودند و طی آن نامه از پرداخت آن جلوگیری کرده بودند و اصلاً به من حقوق و مزایایی پرداخت نشده است که بخواهم آن را بازگردانم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
قلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
من هم اگر حقوق اینظوری میگرفتم همه کاری میکردم . راستی بقیه چطوری حقوق میگیرند.
بازنشسته بازرگانی وحمل و ونقل پتروشیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
راستی چرا تبعیض از بین نمی رود ومدیران این حق به خود میدهند تا ازحقوق کلانی به هر بهانه برخوردارشوند و حق کارمندی که وابستگی به شخص خاص نداشته باشد را مثال آب خوردن پایمال کنند و شکایتت به زباله دان ریخته شود. ومدیر عامل این حق به خود بدهد و با سرافرازی بگوید هرجا شکایت کنی جواب را ما خواهیم داد وصدایت به جایی نخواهد رسید. راستی چرا؟ من که از دست این کارها سر خورده شدم وایمانم کمرنگ شده وگناه کمرنگ شدن ویا بی ایمان شدنم گردن هرکسی که به هرنحوی حقم را ضایع کرده وشکایتم راپیگیری نمیکند. چونکه پارتی نداشتم وندارم والا منهم حالا برای خودم کسی بودم.(مستندات موجود است)لطفا چاپ بفرمایید مطلب خاصی نیست ومسئولیتش را عهدارم.ممنون
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
این یارو مگه چی کار میکنه که این همه حقوق میگیره . اللهم عجل لولیک الفرج .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
برای چند وقت؟ یه سال؟ یه ماه؟یه روز؟؟؟؟
منصور
-
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
جالبه اونوقت خودشون ميگن مردم با حداقل دستمزد 600هزارتومني قانون كار زندگي كنن.حقوق اين يارو ميشه حقوق 113كارگر