بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
تهران-ایرنا- اولین نماینده مخالف با «محمد فرهادی» وزیر پیشنهادی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود که گفت: گفتمان اصولگرایی به خطر افتاده و لازم است از آن دفاع کنم.
کد خبر : ۱۳۹۴۰۲

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مطهری که به عنوان موافق گزینه پیشنهادی قبلی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سخن گفته بود، امروز در مقام مخالف پنجمین گزینه وزارت علوم افزود :علت اینکه به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صحبت می کنم این است که احساس می کنم فضای مجلس در مجموع موافق وی است.

وی افزود: این در حالی است که افراد قویتری از آقای فرهادی با این معیار درست مجلس است که همراهی با فتنه خط قرمز ماست رد شده اند، گفتمان اصولگرایی به خطر افتاده است و لازم است از آن دفاع کنم .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می خواهم با منطق اکثریت در مورد مسئله وزارت علوم صحبت کنم و از حیثیت و اعتبار مجلس دفاع کنم، اگر مجلس آسیب ببیند کل نظام آسیب خواهد دید.

وی افزود: مجلس در جریان استیضاح آقای فرجی دانا و رای اعتماد به دو وزیر قبلی پیشنهادی علوم، مهمترین معیار خود را عدم همراهی با فتنه 88 اعلام کرده و گفته بود فتنه خط قرمز ماست


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
مجلس ما فقط سیاسی کاری میکند .
این هم از سیاسی کاری جناب مطهری !
روزی برسد که مجلس ما فارغ از جناح بندی به شکل حرفه ای تصمیم گیری نماید .