بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر : ۱۳۹۴۲۲
جلسه محاکمه مرد جواني که زن معتاد را با انگيزه نامعلوم به قتل رسانده بود در دادگاه کيفري استان تهران برگزار شد.

به گزارش ابتکار، چندي پيش جسد زن جواني در يکي از خيابان هاي تهرانپارس کشف شد. بلافاصله پليس در جريان ماجرا قرار گرفت و با حضور در صحنه به تحقيق در اين رابطه پرداخت. تحقيقات نشان داد که اين زن خفه شده است.

در ادامه تجسس ها هويت اين زن به نام سميه از سوي ماموران کشف شد و کارآگاهان جنايي در نهايت موفق به شناسايي قاتل شدند. مرد جوان پس از دستگيري با اعتراف به قتل اين زن به ماموران گفت: من با اين زن در خيابان آشنا شدم. آن روز وقتي زن و بچه ام در خانه پدرزنم بودند با او به خانه ام رفتم. پس از اينکه با هم مواد کشيديم، ناگهان ديدم که او بالاي سرم ايستاده و با بند مانتو اش مي‌خواهد مرا خفه کند. اما من اجازه اين کار را به او ندادم و با هم درگير شديم و در نهايت خودم با همان بند او را خفه کردم.

پس از اعترافات اين مرد پرونده وي با صدور کيفرخواست براي رسيدگي به شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران ارجاع شد. صبح امروز اين مرد در مقابل هيات قضايي اين شعبه قرار گرفت.

وي در خصوص اين قتل به قضات گفت: من قصد کشتن او را نداشتم. اول او مي‌خواست مرا به قتل برساند و فکر مي‌کنم به دليل اينکه من طلاساز هستم مي‌خواست از من دزدي کند و با انگيزه سرقت قصد کشتنم را داشت که من به او اين اجازه را ندادم. در پايان اين جلسه نيز هيات قضايي وارد شور شدند تا حکم نهايي در خصوص اين پرونده را صادر کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
نتیجه اخلاقی اینه که اگه نمیخوایید شوهراتون قاتل بشن خونه ررو خالی نزارید