بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر : ۱۳۹۴۵۶
خوابيدن بيش از حد مرد ميانسال برايش دردسر ساز شد و باعث شد در سن 65 سالگي به دادگاه خانواده بيايد و از همسرش جدا شود.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن 60 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و به قاضي گفت: آقاي قاضي من با همسرم مشکل دارم. او خيلي خسيس است و اصلا به من پولي نمي‌دهد. 40 سال است که دارم با شوهرم زندگي مي‌کنم و در مدت اين 40 سال هميشه با او مشکل داشتم.

وي ادامه داد: مشکل اصلي من با شوهرم اين است که او هميشه در خواب است. از وقتي يادم مي‌آيد قاسم هميشه به دنبال جايي براي خوابيدن مي‌گشته است. هميشه دوست داشت بخوابد و حتي با زور به سر کار مي‌رفت. آن زمان قاسم تنها زماني بيدار بود که سر کارش بود. وقتي به خانه بر مي‌گشت بلافاصله بعد از خوردن غذا مي‌خوابيد.

زن ميانسال گفت: حتي تعطيلات هم فقط مي‌خورد و مي‌خوابيد. هرچه به او مي‌گفتم بيا يک مسافرتي برويم و يا براي انجام کاري او را به جايي مي‌فرستادم خواب را بهانه مي‌کرد و نمي‌رفت. هميشه همه کارهايم را خودم انجام دادم. حتي وقتي فرزندانمان هم به دنيا آمدند قاسم رفتارش را درست نکرد.

وي بيان داشت: هميشه خيلي به خاطر اين موضوع عذاب مي‌کشيدم. ولي ديگر عادت کرده بودم و به خاطر بچه‌هايم هيچ وقت از او جدا نشدم. بعد از بازنشسته شدنش مشکلات ما بيشتر شد. خوابيدن‌هاي قاسم بيشتر شد و ديگر تقريبا هر روز و هرشب مي‌خوابيد. هرچه سعي مي‌کنم اجازه ندهم زياد بخوابد فايده اي ندارد. صبح از خواب بلند مي‌شود، غذا مي‌خورد، تلويزيون مي‌بيند، بعد دوباره مي‌خوابد. من هم ديگر از دست او خسته شده‌ام. براي همين تصميم گرفته‌ام به دادگاه خانواده بيايم و درخواست طلاق بدهم.بعد از حرف‌هاي اين زن قاضي شوهر اين زن را به دادگاه خانواده احضار کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر