بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
کد خبر : ۱۳۹۴۷۴
«لی لیانگ بین» احتمالا محکم ترین و مقاوم ترین گردن دنیا را دارد. گردن وی به قدری محکم است که می تواند تمام وزن خود را روی آن نگه دارد و حتی زمانی که خودش را دار بزند همچنان راه برای تنفس دارد.
آفتاب:این مرد ۴۹ ساله که استاد هنر های رزمی چینی است گفته است که ورزش رزمی را از دوران کودکی آغاز کرده و حالا که یک استاد شده است به دنبال چالش می گردد به همین علت تصمیم گرفت تا گردن خود را دار زدن خودش قوی کند.

وی هر روز خودش را با طنابی که از درخت آویزان کرده است دار میزند و سپس شروع به انجام حرکات رزمی می کند. در این میان تمام وزن بدنش روی گردن متمرکز می شود ولی او کاملا راحت است و حتی تنفس هم می کند.

او برای رسیدن به چنین درجه ای در هنرهای رزمی ۱۰ سال مداوم است که تمرین می کند و به گفته خودش حتی یک روز هم آن را ترک نکرده است. او می گوید برای چالش بعدی زندگی اش تصمیمی نگرفته و همچنان به دنبال قوی تر کردن گردنش است.



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
خوبه دیوونه تر از خودمان هم دیدیم شش سال کامل تلاش خواب و خوراک و زندگی به خودم تلخ کردم به ی مهارتی توی بورس برسم و بتونم ارزوهام توی بورس محقق کنم هرکی رسید ب ما گفت تو ی دیوونه ای حتی کارگزارم گفت از بورس هیچکس ب هیجا نرسیده! حالا این یارو دیدم فهمیدم کم عقلتر از ما هم زیاده! ولی دوستان واقع میشه تو بورس ایران به موفقیتی رسید اگر کسی جوابم بده ممنون میشم
بابک
GERMANY
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
من همین امسال سهم پدرخشو 300 تومن خریدم متاسفانه عجله کردمو 330 تومن فروختم، تقریبا تا یک ماه بعدش تا 650 تومن رفت یعنی اگه نگهش داشته بودم پولم 2 برابر شده بود. جالب اینه که همزمان با خرید من یه آقای دیگه ای هم حدود 30000000 از این سهم خرید،مطمئنم که اون آقا سود خوبی کرده. دیگه قضاوت با خودتون که میشه به جایی رسید یا نه...
بدنساز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
از فردا اگه دیدید کسی از گردن خودشو آویزون کرده فکر نکنید که طرف تمرین بدنسازی میکنه حتما بهش کمک کنید و فکر نکنید که برای قوی کردن هر عضوی میشه خودمونو از آن عضو آویزون کنیم !