بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
یزد - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه پردازی در مورد مذاکرات هسته ای به نفع کشور نیست و باید از آن خودداری کرد زیرا خود این مسائل به اندازه کافی خاردار است و بی جهت نباید گزندگی آن را در کشور اضافه کنیم.
کد خبر : ۱۳۹۴۸۲

به گزارش ایرنا «علی لاریجانی» دقایقی پیش قبل از ترک استان یزد درفرودگاه شهید صدوقی این استان در جمع خبرنگاران افزود: برخی مسائل داخلی نباید تبدیل به سایش های سیاسی شود و مسیر مذاکرات باید با تدبیر لازم هموار گردد.

وی با تاکید بر لزوم وفاق ملی اظهار کرد: اختلاف نظرهایی در مورد مسائل مهم کشور هم در حوزه بین المللی و هم در حوزه ملی وجود دارد اما نباید مسائل داخلی تبدیل به سایش های سیاسی شود.

لاریجانی با اشاره به دستاورد سفر دو روزه خود به استان یزد اظهار داشت: در این سفر ضمن حضور در شهر های مختلف استان، در جمع صنعتگران، روحانیون و بسیجیان حضور یافتیم و دورنمایی کلی از مشکلات استان را هم مشاهده کردیم.

وی افزود: بخشی از مسائلی که مربوط به دولت است انتقال می یابد و اگر مواردی نیز باید در مجلس قانون گذاری شود در کمیسیون های مربوطه پیگیری خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله آب در یزد مشکلی اساسی است، اظهار داشت: به نظر می رسد با سرمایه گذاری بخش خصوصی و توجه ویژه دولت بتوان آب را از خلیج فارس به یزد انتقال داد و هم در استان یزد و هم استان های دیگر از مزایای آب برای توسعه صنعتی استفاده کرد هر چند معتقدم باید راههای دیگری نیز برای تأمین آب یزد در نظر گرفته شود.

رییس قوه مقننه تصریح کرد: در مجموع با نمایندگان پیگیر و دلسوز استان یزد که در همه جلسات دیروز و امروز حضور داشتند می توان مسائل مطرح شده را در مجلس پیگیری کرد.

لاریجانی در سفر دو روزه خود به استان یزد علاوه بر دیدار با صنعتگران، روحانیون و بسیجیان در کنگره شهید پاکنژاد نماینده فقید مردم استان در مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان را افتتاح نمود.

رییس مجلس شورای اسلامی پس از این گفت و گو یزد را به مقصد تهران ترک کرد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نجیب
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
قابل توجه کسانی مثل. رسا. و.و.و که ساز مخالف میزنند رهبر عزیز انقلاب میفرمایند ما با ادامه مذاکرات مخالف نیستیم جناب شریعتمداری حالا بازهم ساز مخالف بزن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟