بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر : ۱۳۹۵۴۱
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه ظریف در نشست غیرعلنی امروز درخصوص مذاکرات وین، نشست‌های دوجانبه و سه‌جانبه و روند لغو تحریم‌ها گزارش خود را تقدیم نمایندگان کرد، گفت: مجلس از تیم مذاکره‌کننده که به دنبال احقاق حقوق ملت ایران براساس خطوط قرمز نظام است، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین سبحانی‌نیا در حاشیه نشست علنی امروز (شنبه 8 آذر) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست غیرعلنی امروز قوه مقننه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: با توجه به برگزاری نهمین دور از مذاکرات هسته‌ای در وین و موضوعات مطرح شده در رابطه با این نشست‌ها در رسانه‌ها، هیات رئیسه مجلس از وزیر امور خارجه برای ارائه گزارشی در این رابطه دعوت کرد که در نهایت امروز نشست غیرعلنی به مدت 45 دقیقه برگزار شد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلسشورای اسلامیادامه داد: ظریف درنشست غیرعلنی امروز درخصوص مذاکرات وین، نشست‌های دوجانبه و سه‌جانبه، اختلافات ایران و غرب بر سر تاسیسات فوردو، آب سنگین اراک، میزان سانتریفیوژها و غنی‌سازی، روند لغو تحریم‌ها گزارش خود را تقدیم نمایندگان کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلستصریح کرد: در ادامه نشست غیرعلنی نمایندگان سوالاتی را از وزیر امور خارجه پرسیدند که ظریف در ادامه به این سوالات پاسخ داد. در نهایت مجلس حمایت خود را مذاکرات و ادامه آن اعلام و تاکید کرد که مجلس از تیم مذاکره‌کننده که به دنبال احقاق حقوق ملت ایران براساس خطوط قرمز نظام است، حمایت می‌کند و این تیم باید در مذاکرات آتی هم تسلیم زیاده‌خواهی‌های غرب نشود و در این رابطه پایداری نشان دهد./

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
لغت نامه ها باید معنای حمایت را تغییر دهند.
نجیب
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
این فرمایشت اقا شما را وادار به حمایت کرد درود به مقام محترم رهبری
ناشناس
Germany
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
جناب ظریف ما ملت ایران قلبهایمان با شماست .... و دعای ملت ایران پشتوانه شما .....