بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
مدیر مالی شرکت "فاذر" عنوان کرد:

پیشرفت قابل ملاحظه در پروژه سیراف آذراب

مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب در مصاحبه ای ضمن تشریح وضعیت شرکت مواردی را در خصوص اطلاعات مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریورماه 1393 و تاثیرات آن بر پیش بینی عایدی هر سهم سال مالی 1393 تشریح کرد.
کد خبر : ۱۳۹۹۸۷
نویسنده :
کیوان فر
مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب در مصاحبه ای ضمن تشریح وضعیت شرکت مواردی را در خصوص اطلاعات مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریورماه 1393 و تاثیرات آن بر پیش بینی عایدی هر سهم سال مالی 1393 تشریح کرد.

به گزارش بورس نیوز، جابری مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب ضمن تقدیر از سعه صدر و پشتیبانی سهامداران شرکت، تلاش ها و پیگیری های انجام شده از طریق هیات مدیره شرکت را بسیار عالی و مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: بحمداله شرایط کنونی شرکت در وضعیت متعادلی بوده و تلاش و پیگیری های لازم در خصوص اخذ قراردادهای کاری جدید و رایزنی با مقامات ذیصلاح در حال انجام است که امیدواریم این تلاش ها منتج به نتیجه شده و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: طی عملکرد شش ماهه اول توانستیم برنامه های پیش بینی برای دوره مورد نظر را تحقق بخشیده و امید است با ادامه همین روند، عایدی پیش بینی شده برای کل سال که در بودجه اعلام گردیده است، محقق گردد. ضمن اینکه تا این تاریخ شرایطی که باعث عدم تحقق پیش بینی سال 1393 باشد بوقوع نپیوسته است.

جابری با اعلام این موضوع که در صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه ابتدایی سال خوشبختانه به ازای هر سهم مبلغ 131 ریال عایدی محقق شده، عنوان کرد: این مبلغ بیانگر تحقق حدود 51 درصد عایدی برآوردی کل سال می‌باشد .

وی در خصوص روند اجرایی شدن قراردادهای منعقده تصریح کرد: شرکت صنایع آذرآب آمادگی کامل جهت شروع قراردادهای منعقده را دارا می باشد بنابراین پیگیری های لازم از طرف مدیریت ارشد شرکت با طرف های قرارداد در حال انجام بوده تا موانع موجود مرتفع گردد که به عنوان نمونه می توان به پیشرفت قابل ملاحظه در طراحی (پروسس، بیسیک و مکانیکال) بویلرها، مخازن ذخیره و ایستگاه پمپاژ پروژه سیراف انرژی که یکی از پروژه های بزرگ شرکت است اشاره نمود .

مدیر مالی شرکت در خصوص اخبار غیررسمی منتشره در سطح بازار سرمایه اذعان داشت: این شرکت نسبت به اطلاع رسانی بموقع و صادقانه در سطح بازار سرمایه متعهد بوده بنابراین انتشار این‌گونه اخبار غیررسمی مورد تایید مسئولین این شرکت نخواهد بود و صرفا اخباری مورد تایید خواهد بود که از مبادی رسمی یعنی سیستم اطلاع رسانی بورس اوراق بهادار(کدال) و سامانه امور سهام شرکت صنایع آذرآب (www.saham.azarab.ir) منتشر شده باشد .

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
وغدیر چرا باز نمیشه، چرا تحلیلی از وغدیر نمی زنید؟ مصاحبه با مدیر عامل یا ...؟ چرا باز نمی کنند آن موقع میخواهند آواخر آذر ماه حق تقدم ببندند.