بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر : ۱۴۰۷۷۱
برترین ها:اگر در این فصل و برای تعطیلات کریسمس قصد سفر دارید، شاید انتخاب شما یکی از کشورهای پیشنهادی ما باشد. می دانیم، سفر به این کشور ها آسان و به این ارزانی ها نیست!

1. هاوایی

هاوایی، از محبوبترین و بهترین مقصدهای کریسمس است، جایی است که تنها نشستن و تماشا کردن طبیعت زیبایش رضایت خاطرتان را جلب خواهد کرد. نیویورک، با بهترین هتل ها، غذاهایی بی نظیر، و طبیعت شگفت انگیزش، از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات کریسمس است. اگر شانس سفر به هاوایی را پیدا کردید، برای تبریک کریسمس جمله «Mele Kalikimaka» را بخاطر بسپارید!

بهترین تعطیلات کریسمس در این شهرها


2. نیویورک سیتی

نظرتان در مورد اسکی روی یخ و خواندن «سرود کریسمس» در «راکفلر سنتر» منهتن چیست؟ این یک شانس بزرگ است که تنها در نیویورک می توانید داشته باشید. سری به «الیس آیلند» بزنید و مجسمه آزادی را تماشا کنید. سپس در سالن های باشکوه کتابخانه عمومی نیویورک (که از شاهکارهای معماری است) قدم بزنید. برای شام کریسمس انتخاب از بین 1000 نوع رستوران حقیقتا کار دشواری است. کالسکه سواری در «سنترال پارک» در نیمه های شب فراموش نکنید!

بهترین تعطیلات کریسمس در این شهرها


3. پراگ، جمهوری چک

در 25 دسامبر هر ماه میدان «اولد تاون» در مرکز پراگ شور و هیجان خاص خود را دارد. فروشگاه های باز و انواع سرگرمی ها و چشم اندازها این شهر را بسیار زنده و جذاب کرده است. پراگ به طور کلی، از بهترین مقصدهای سفر در اروپای شرقی در طول سال است. اما در ماه دسامبر حقیقتا دیدنی تر است.

بهترین تعطیلات کریسمس در این شهرها


4. پاریس، فرانسه

شهر نورانی پاریس در ماه دسامبر حتی پر نور تر از همیشه می شود. بعد از ظهرتان را در خیابان اعیان نشین «شانزه لیزه» (زیباترین خیابان جهان) قدم بزنید و حتی اگر قصد خرید ندارید، ویترین مغازه ها را تماشا کنید. اگر به سرگرمی های خانوادگی علاقه مندید، «دیزنی لند پاریس» را به شما توصیه می کنیم. از موزه با عظمت «لوور»، با آنهمه چراغانی های کریسمس دیدن کنید.

بهترین تعطیلات کریسمس در این شهرها


5. سِبو، فیلیپین

شاید در هیچ جای دنیا مانند فیلیپین مراسم کریسمس را بجا نیاورند. این جشن در فیلیپین، از اوایل سپتامبر آغاز می شود و تا اوایل ژانویه به طول می انجامد. در طول مدت تعطیلات، غذا و خانواده دو عنصر جدایی ناپذیرند. اگر دوست و یا خویشاوندی در فیلیپین دارید که در این ایام شما را به آنجا دعوت می کند، از این شانس استقبال کنید تا گرم ترین و لذیذ ترین کریسمس عمرتان را تجربه کنید.

بهترین تعطیلات کریسمس در این شهرها


6. سیدنی، استرالیا

در فصل کریسمس کنسرت های بسیاری در مرکز سرگرمی های سیدنی « Sydney Entertainment Centre » برگزار می شود. یکی دیگر از کارهایی که بسیار توصیه می شود، قدم زدن در صبح زود و عبور از «پل بندرگاه سیدنی» است. علاوه بر آن، سفر دریایی شبانگاه و دیدن کردن از مناظر دیدنی، و شام خوردن بر فراز این شهر حقیقتا لذت بخش است.

بهترین تعطیلات کریسمس در این شهرها


7. هِلسینکی، فنلاند

هِلسینکی یکی از پایخت هایی است که به اندازه شایستگی اش، در دنیا شناخته شده نیست. در خیابان Aleksanterinkatu, (در مرکز این شهر) دنیای قصه های پریان در ما زنده می شود. با آواز کریسمس و دیگر کنسرت ها، و بخصوص جشن سال نو در میدان «سنا» با تمام وجود روح کریسمس را می توان حس کرد.

بهترین تعطیلات کریسمس در این شهرها

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
شفایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
ما که میریم قم
فرهاد
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
عین من
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
بورس نيوز دلت خوشه كريسمس كجا بود ما همون عيدش هم نمي تونيم جايي بريم ..........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
مام که شیرازیم