بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد خبر : ۱۴۰۹۱۹

شرکت قند پیرانشهر با سرمایه 200 میلیارد ریال در گزارش پیش بینی 3 ماهه سال مالی منتهی به 1394.04.31 سود هر سهم خود را مبلغ 708 ريال پیش بینی نموده که در 3 ماهه موفق به پوشش 2 درصدی آن شده است.

بر اساس گزارش بورس نیوز ، "قپیرا" سود هر سهم خود را نسبت به گزارش قبلی با تعدیل منفی 18 درصدی برآورد نموده است که عمده دلایل این تغییرات کاهش در میزان فروش و بهای تمام شده است.لازم به ذکر است شرکت در 3 ماهه اول سال مالی گذشته موفق به پوشش 23 درصدی سود شده و در پایان سال  824 ریال سود برای هر سهم  محقق کرده بوده .

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
شکرستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
بورس نیوز در خبرهای فوری آنقدر تعدیل منفی خواهی زد که نگو ونپرس.چرا که این کار ترفند شرکت های مثلا بورسی است تا صدای مردم را در نطفه خفه کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
سلام استاد در گزارش ذوب علت تعدیل منفی کاهش سهم الودگی وپاداش پرسنل ورفاهیات پرسنل ذکر شده من خودم کارمند ذوب هستم این شرکت از سنوات خیلی گذشته این هزینه ها را داشته ودر صورتهای مالی لحاظ میکرده وهیچگوته افزایشی که نداشته از هنگامی که شستا سهامدار ذوب شده رفاهیات پرسنل کمتر هم شده لذا به نظر مناین گزارش غیر واقعیست وخدا میداند هدف از این گزارش چیه در ضمن میخاستم رهنمایی بفرمایید اگر ما اعتراضی به این مساله داشته باشیم بعنوان سهامدار البته باید به چه مرجعی مراجعه کنیم باتشکر