بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
در پی انتشار خبری با عنوان"طرح زوج و فرد رایان هم افزا برای معاملات آن لاین/گلایه نامه کانون کارگزاران به مدیریت فناوری" در سایت خبری تحلیلی بورس نیوز، شرکت مرکز داده رایان هم افزا اقدام به ارسال جوابیه ای نموده که این رسانه در راستای انجام رسالت خبری خود شرح آن عیناً در ذیل منتشر می کند:
کد خبر : ۱۴۰۹۲۳
نویسنده :
واصله
در پی انتشار خبری با عنوان"طرح زوج و فرد رایان هم افزا برای معاملات آن لاین/گلایه نامه کانون کارگزاران به مدیریت فناوری" در سایت خبری تحلیلی بورس نیوز، شرکت مرکز داده رایان هم افزا اقدام به ارسال جوابیه ای نموده که این رسانه در راستای انجام رسالت خبری خود شرح آن عیناً در ذیل منتشر می کند:

خبرگزاری محترم بورس نیوز

بادرود و احترام ؛

در پاسخ به خبر منتشره به شماره 140745 و با هدف شفاف سازی برای مخاطبان بازارسرمایه خواهشمند است موارد ذیل در سایت رسمی آن خبرگزاری و مرتبط با خبر مذکور درج گردد.

1- در خصوص قطعی سامانه ی معاملات برخط مورخ 19/09/93، همانگونه که در پاسخ به تماس تلفنی آن خبرگزاری و در همان روز عنوان شد مشکل مربوط به عدم امکان برقراری ارتباط با سامانه ی معاملات بوده است (برخلاف اظهار نظر آن خبرگزاری، این موضوع می تواند در حالی که سرویس شرکتهای مشابه برقرار است اتفاق بیافتد) که از دقایق ابتدایی رخداد، پیگیری لازم با کارشناسان شرکت مدیریت فناوری انجام و در نهایت با همکاری ایشان مرتفع گردید.

در این رابطه راه حل کوتاه مدت جهت مرتفع شدن بدون درنگ اشکال، در صورت وقوع مجدد، از سوی کارشناسان شرکت مدیریت فناوری به این شرکت اعلام گردیده است. همچنین طی آخرین پیگیری ها از مدیرعامل محترم آن شرکت، موضوع و روش پیشگیری از رخداد مجدد آن در دست بررسی است و با حسن توجه ایشان به موضوع، جلسه ای نیز در همین رابطه با آن مجموعه هماهنگ گردیده است.

2- این شرکت بعنوان اولین شرکت دریافت کننده ی مجوز ارایه ی خدمات معاملات برخط و نیز تنها ارایه دهنده ی توافق نامه ی سطح خدمات (SLA) با نظر کانون کارگزاران و سازمان بورس اوراق بهادار در چارچوب تعهدات خود در قبال کارگزاران محترم بورس عمل خواهد نمود و ضمن پوزش از بهره گیرندگان از خدمات بابت قطعی های گذشته، تلاش خواهد نمود با اتخاذ تدابیر لازم میزان قطعی ها را بیش از پیش کاهش دهد.

3- حسب اطلاع رسانی، میانگین زمان خارج از دسترس بودن خدمات معاملات برخط این شرکت، از ابتدای سال جاری تا این تاریخ به شرح ذیل می باشد:

  • فروردین: بدون قطعی - اردیبهشت: بدون قطعی - خرداد: 38 دقیقه
  • تیر: بدون قطعی - مرداد: بدون قطعی - شهریور: 60 دقیقه
  • مهر: بدون قطعی - آبان: 13 دقیقه
  • آذر: 09.08 : 30 دقیقه 09.19 : 1:45 (مشکل در ارتباط با فناوری) 09.26: 65 دقیقه

4- در خصوص نحوه ی اطلاع رسانی آن خبرگزاری نیز -که البته کمی فراتر از اطلاع رسانی بوده و راوی خود موضوع را بررسی، حکم را صادر و نهادهای ذیربط را مجاب به اجرا گردانیده است و در عین حال بسیار شفاف مخاطبان را ترغیب به استفاده از خدمات دو شرکت نرم افزاری دیگر نموده است- نکاتی قابل ذکر است:

  •  شرکت رایان هم افزا مرکز داده نیست. ارایه دهنده ی خدمات نرم افزاری در حوزه ی بازار سرمایه است که البته بصورت منحصر به فرد مجهز به مرکز داده ی اختصاصی نیز می باشد.
  • اعضای هیات مدیره و مدیریت این مجموعه هیچ ارتباطی با عزیزان دیگر در شرکتهایی با نام مشابه (بطور مثال رایان بورس) ندارند.
  • اتهام به ارکان بازار سرمایه مبنی بر ایجاد انحصار در بحث خدمات نرم افزاری که البته کمی کهنه و تکراری است با کمترین تحقیق در این حوزه غیر قابل طرح می باشد، چرا که از شکل گیری شرکت سگال با مشارکت بیش از 50 کارگزاری قریب به سه سال می گذرد و این موضوع نمی تواند بدون هماهنگی با ارکان ذیربط بوده باشد. ضمن اینکه مدت زیادی است که از صدور مجوز فعالیت شرکتهای دیگری مثل داتکس و آسا و . . . نیز می گذرد. جهت استحضار شرکتهای دیگری نیز در حال فعالیت در همین زمینه هستند و در صورت حصول نتیجه مراحل اخذ مجوز را طی خواهند نمود. نمونه هایی هم بوده که از محصول خود در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رونمایی کردند ولیکن به مرحله عرضه به بازار نرسیدند.

لذا به نظر می­رسد لازم است مدیریت آن خبرگزاری وزین، در کنار بررسی ضعفهای ساختاری بازار سرمایه، به بهبود کیفیت و بی طرفی در فضای تخصصی مجموعه ی خود نیز نظری بیندازد.

با تشکر

حمیدرضا عبداله پور

مدیرعامل


جوابیه شرکت رایان هم افزا در خصوص قطعی سامانه معاملات

جوابیه شرکت رایان هم افزا در خصوص قطعی سامانه معاملات
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
این امار که اعلام کردین برا قطعی سیستمتون همش که بدون قطعی هست مرجع صدوز قطعی خودتون هستین بابا مردم رو چی فرض کردین شاهکارین شما
رایان هم افزا
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
آمار قطعی اعلام شده بطور میانگین برای 52 کارگزاری است که از سیستم رایان هم افزا استفاده می کنند ممکن است برخی از کارگزاری ها بیشتر از این زمان قطع شده باشند و برخی کمتر
با توجه به اینکه تمامی سفارشات به هسته معاملات بورس (مدیریت فناوری بورس) ارسال می شود و قطعا در آنجا زمان دریافت سفارشات ثبت می شود راستی آزمایی این آمار به سادگی قابل انجام است (به همین دلیل در قراردادهای این شرکت با کارگزاران شرکت مدیریت فناوری بعنوان ناظر در این خصوص معرفی شده است)
در خصوص عرضه اولیه هم مکررا در گذشته صحبت شده است و بدلیل مشکلاتی که این شیوه عرضه اولیه دارد فرآیند تغییر مدل در عرضه اولیه از طرف مدیریت فناوری بورس انجام شده که مراحل تست آن در حال انجام است
ایرانی
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
البته من انتظار ندارم اینجا سویس باشه، اما واقعا پلتفرم رایان و به پیشنهادات هم ترتیب اثر نمیدن تا اقلا کمی بهتر بشه! مثلا، در نمایشگاه بورس، خودم شاهد بودم که یکی از دوستان که با غرفه دار رایان هم افزا صحبت میکرد؛ چند پیشنهاد جالب داشت: مثلا 1) هر لیست بتواند بیشتر از 10 آیتم را در خود جای دهد، 2) بطور پیش فرض، گروههای سیمانی و بانکی و خودرویی و... از قبل آماده و قابل انتخاب باشد نه اینکه هر کاربری برای خود، بیاید آنها را ایجاد کند، 3) لیست نمادها به ترتیب حروفی چیده شود نه بی نظم، 4) بشود خروجی کاستمر گرفت، مثلا بشود از تنظیمات شخصی یکنفر در کارگزاریA، Backup گرفته شود تا بتواند در کارگزاری B، Restore گردد و چند پیشنهاد دیگر که الان یادم نیست. ظاهرا قبول و استقبال کردند، اما تا حالا که اقدامی نشده است!
محمد
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹
این حرفا هیچ ارزشی نداره و من متقاعد نمیشم وقتی در عرض 1 ماه انلاین من 3 بار دچار اشکال و ققطعی شد و من 5 میلیون ضرر کردم این حرفا توجیه بی محتواس
احسان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
اصلا و ابدا اینطور که وانمود کرده اند نیست بسیار دفعات اتفاق افتاده که اینجانب سفارش خرید یا فروش داده ام و سامانه معاملات درخواست معامله رو انجام نداده و ردیفی به آن اختصاص نداده و اینجانب متحمل ضرر زیادی شده ام حتی میتوانم نام کارگزاری رو ذکر کنم ولی بدلیل پیدا نشدن شبهه صرف نظر میکنم
ناشناس
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰
کاملا درست سفارش قبول نمیشه یا بعداز چند بار که کار از کار گذشته قبول میکنه
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
ما که چیزی از ترغیب بورس نیوز به نرم افزارهای دیگه ندیدیم. خرابی و اشکال یک نرم افزار خودش بزرگترین ترغیبه برای رو اوردن من کاربر که چند بار ضرر کردم به نرم افزار دیگه. انشالله که رایان هم افزا هم بتونه اشکالاتش رو رفع کنه. فرق نمیکنه کدوم نرم افزار مهم اینه اگر درست کار به نفع ما کاربران هست اگه هم مشکل داشته باشه باعث ضرر وزیان ما میشه. البته من به شخصه پیگیر خسارتی که دیذم هستم ولی بهتر بود خود مسئولین رایان هم افزا در جبران خسارت پیش دستی میکردند. انشالله ریسک ناشی از نرم افزار و این جور مسائل کلا حذف بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
اگر جوابیه ات راست هم بود که در بخش قطعی ها و مدت زمانش گفتی فهمیدم کل نامه ات هم

میخوای ما رو رنگ کنی؟!!! ما چند ساعت قطع بودیم حتما شخص ما قعطع بودیم نه شما!!!!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
سلام. در بگو ومگو های این روز ها در خصوص قطع شدن معنا دار شبکه خرید وفروش اینترنتی سهامداران که مزین به آمار واعداد وگاه ادله های کلی ابطال که در هیچ دستگاه تحلیلی ومفهومی امکان ابطالش وجود ندارد وبه قول فرانسوی ها در ضرب المثلی
" با آمار واعداد هم می شود خلافی را واقع ودرست نمایاند"
این وسط انگار سهامداران خرد که مکرر امکان خرید وفروش از انان در شرایط بحرانی وحساس سلب شده واز این رهگذر متضرر شده ومی شوند هم بدهکار و یا در اوهام به سر برده ونتیجه " خلاف واقع گفته اند "!!!
گویا اصلا اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.اما مساله بسیارساده ست .آنلاین ها مکرر در عرضه اولیه وزمان های خاص !!قطع شده.نمونه اش در همین ماه جاری چندین بار. اینکه سهم عاملین درصدش کم وزیاد شده هیچ تاثیری در ضرر وزیان تحمیل شده به سهامدارانیکه آنلاین خرید وفروش می کنند نداشته ونمی تواند تعهد اخلاقی قانونی وشرعی مسولین ذی ربط را توجیه وبدل به نوعی طلبکاری مضاعف از صد ها سهامداری که صدای اعتراضشان بلند شده است نماید.
به نظر می رسد کسی در این رابطه تعهد واراده اخلاقی اجتماعی در پذیرش سهم خود در قطع شدن مکرر شبکه خرید وفروش اینترنتی ندارد لذا ساده است توپ را در حاشیه موضوع وزمین حاشا شوت کردن و نهایت کی بود کی بود من نبودم ..... بی شک در جهان هستی بالاترین قاضی وجدان وعقلی ست که اگر فریبش دهیم خود فریبی ست نه پاک کردن صورت مساله!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
جالبه قطعی موقت

انگار اتفاقی هم نیافتاده

طلبکار هم هستند

هر شرکتی برای اینکه خدمات بهتری انجام دهد باید فکر این مواقع را داشته باشد

راه های ذخیرهای وجبرانی در هنگام این قطعی ها
بورس فرصتها ولحضه ها است ،
چند دقیقه ویا لحظه غفلت برابر است با زیان چند ده میلیونی ویا صد میلیونی برای معامله کننده

شما در تایم فریم کوتاه مدت معامله میکنید مقاومت یا حمایتی شکسته میشود باید انی از بازار خارج یا وارد شوید در غیر این صورت فرصت فروش یا خرید از دست میرود
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
چه آمار خوبی ، آفرین
5 ساعت قطعی در 9 ماه
البته احیانا منظورشون 50 ساعت بوده اشتباه تایپی شده.

اما دوستان نگران نباشن
کلا سیستم ما پاسخگوس
بزودی یه چیزی هم بدهکار میشید ، بنابراین دیگه گله نکنید ، و گرنه به نشانه ی اعتراض سال دیگه 100 ساعت قطع میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
همه کاربران با سیستم شما مشکل دارند بجای جواب دادن یکم هزینه کن تعداد سرورها رو افزایش بده تا کارگزاریها کمتر به مشکل بر خورد کنند. فقط بلدیم توجیه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
همه کاربران با سیستم شما مشکل دارند بجای جواب دادن یکم هزینه کن تعداد سرورها رو افزایش بده تا کارگزاریها کمتر به مشکل بر خورد کنند. فقط بلدیم توجیه کنیم
فخری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
تا دیروز همه به درو دیوار سرویس میدادین، حالا بهترم که شده ملت رضایت ندارن.
آره نه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
جناب عبداله پور باتشکر از توجیهات جنابعالی به اگاهی میرساند از این لحظه به بعد هر گونه قطعی که منجر به خسارت به اینجانب گردد که متاسفانه تا کنون مکررادجار زیان از بابت قطعی شدهام مستند ومستدل از کارگزاری ذیربط شکایت وتقاضای خسارت خواهم کردازدیگر دوستان هم که خسارت میبینند میخواهم تا با هماهنگی هرگونه کمک حقوقی رایگان در خدمتیم کسانی که بجای اصلاح امور جواب سربالا میدهند باید پاسخگوی خسارات باشند چرا که اینها اصلا طرف حساب ما نیستند ما با کار گزاریهای محترم طرفیم ان عزیزان مخیرند در برخورد با عوامل طرف قراردادشان در سرکتهای نرم افزاری خوشبختانه مراحل رسیدگی به شکایات در سازمان بسیار دقیق وقابل تقدیر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
باسلام 4شنبه93/09/26دومیلیون حق وگردش داشتم میخواستم بگذارم صف فروش که سیستم قطع بود که حدود 1/5ساعت بعداز شروع بازار باز شد که نتوانستم بفروشم امروز 93/09/29نشد بفروشم کی ضرر 15درصد مارا میدهد
مشکل عرض اولیه هم که هست البته اینجا ایران است ولی شکایتنامه تنظیم نموده که بتوانم حقوق پایمال خودرا ابرگردانم به همه سازمانها وادارات دولتی رونوشت میدهم
علي
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
4000000 تومان تا حالا ضرر دادم. 40000 وساخت اردر داشتم از 8:40 حذف نشد تا 9:40 خريد شد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
خیلی باحالن .آقایون به راحتی این همه هزینه را به ما تحمیل می کنن و با یه ببخشید خشک و خالی می خوان همه چیزو ماست مالی کنن.بابا پدر خیلی هارو با این همه ندونم کاری در آوردین ! می دوننین تاحالا چند میلیون تومن به ما ضرر رسوندین. آقا توی بازار جای حدس و گمان و آزمایش و انتحان که نیست.
پرانک
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
در مورد نظر سنحی بنظرم گزینه پالایشگاهیها با موارد دیگر همخوانی ندارد
چون سه موضوع عمومی است و پلایشگاهها کلیت ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
با این وضعیت بورس که هم متضرر شدن بخشی هم از ضرر را رایان هم افزا به سهامداران وارد کرد که در برخی موارد به 10 درصد هم رسید. عذرخواهی چه معنایی دارد مگر میتونی ضرر سهامدارها را جبران کنی؟ برخی از سهمها را میشد زودتر فروخت و حداقل کمتر ضرر و پایینت تر خرید که همه فرصتها را از بین بردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
عجایب روزگار، یکی از آمارهای البته نه چندان مهم میزان ساعت قطعی سیستمه چرا که اگر از قبل پیش آگهی شده بود که به کسی ضرر و زیانی وارد نمی شد، باید دید در ساعاتی که بدون هماهنگی و دلبخواهی سیستم قطع می شه در هر ثانیه قطعی سیستم چه میزان ضرر و زیان به افراد وارد شده و شما چگونه می خواهید جبران کنید نه اینکه با افتخار ساعتهای قطعی رو اعلام کنید.
شما که قبلا تجربه قطعی سیستم رو داشتید چرا یکبار هم که شده عذر خواهی نکردید،‌ چرا سازمان بورس این شرکتها را جریمه نمی کنه تا این جور کارها تکرار نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
دوست عزیز مدیر عامل گرامی اون چیزی که شما دربارش صحبت می کنی و با افتخار می گی فلان ماه 60 دقیقه فقط قطع بوده اسمش سامانه معاملاته ساندویچی که نیست عزیز من موتور یک هواپیما اگر یک ثانیه از کار بیافته فاجعه است. خبری از استاندارد های روز دنیا داری عزیزم ؟ اونی که قطع میشه برای فعالان بازار یک بازی نیست ابزار کارشونه . راستی نظرت در مورد اینکه اگر قطع شد و مسئولش تو بودی به فعالان بازار خسارت بدی چیه؟ مگه اون مواقعی که کار میکنه به هر بهونه ای به صورت غیر مستقیم از کنارشون پول در نمیاری؟ خوب وقتی قطع شد خسارتشو بده. وقتت رو هم نذار جوابیه بنویس برو نرم افزارتو درست کن.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
واقعا خودتون خجالت نمی کشین این آمار رو منتشر می کنین؟ قطعی ها توی هر سه ماه بیشتر از سه ماه قبل بوده. با چه رویی 200 دقیقه قطعی سیستم توی اذر ماه رو منتشر می کنی؟ خدایی خیلی رو دارین؟ انگار نه انگار که مسئولین و دارین بابت همین کار پول می گیرین. اصلا زبان آدم قاصره. به خدا نمی دونم در مورد این همه بی خیالی یک مسئول چی باید گفت.
آرش
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
جناب آقای عبدالله پور ، لایف تایم نرم افزار شما منقضی گردیده است . ارتباطی با مرکز داده شما ندارد . در جهت به روز رسانی نرم افزارتان اقدام کنید و مطمئن باشید در صورت ادامه کار به روال کنونی بازار را از دست خواهید داد . عذر خواهی زیباتر از توجیه مشکل به وجود آمده است . در دنیای کنونی که روز به روز تکنولوژی در حال پیشرفت و کاربران هر روز ورزیده تر و زبده تر می شوند توجیه قطعی یک سیستم آنلاین دست و پا زدن یک غرق شده در دریاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
دوست عزیز مدیر عامل گرامی اون چیزی که شما دربارش صحبت می کنی و با افتخار می گی فلان ماه 60 دقیقه فقط قطع بوده اسمش سامانه معاملاته ساندویچی که نیست عزیز من موتور یک هواپیما اگر یک ثانیه از کار بیافته فاجعه است. خبری از استاندارد های روز دنیا داری عزیزم ؟ اونی که قطع میشه برای فعالان بازار یک بازی نیست ابزار کارشونه . راستی نظرت در مورد اینکه اگر قطع شد و مسئولش تو بودی به فعالان بازار خسارت بدی چیه؟ مگه اون مواقعی که کار میکنه به هر بهونه ای به صورت غیر مستقیم از کنارشون پول در نمیاری؟ خوب وقتی قطع شد خسارتشو بده. وقتت رو هم نذار جوابیه بنویس برو نرم افزارتو درست کن.
یک متخصص
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
به جای ذکر میزان ساعات قعطی، بهتر می بود میزان ضررهای سهام داران ذکر می شد. انوقت می بینیم یک دقیقه قطعی هم ضرر هنگفتی داره..
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
خیلی واضح میگم آقای محترم من باکارگزاری نه .... کارمیکنم که مدیرعاملش عضو هیات مدیره شرکت شما هم هست چرا شما بامسدود کردن ارسالهای سرخط در ساعت هشت وسی بارها غیرمستقیم باعث زیان من ودیگر سهامداران شده اید لطفا پاسخ بدید
اسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
عرضهههههههههههههههههه اولییییییییییییییییییییییییه هااااااااا رو چی میگید؟؟؟؟؟
گیر کسی نمیومد به جز خواص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
درضمن ارسالهای ابتدای معاملات را هم ساعت 9 نه نمیفرستند وباتاخیر ارسال میکنند وبه زیان سهامداران است جناب مدیرعامل میتونی همین فردا امتحان کنی وجواب بدی
ناشناس
Germany
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
توی عرضه ها اولیه ها همیشه سیستم ها وصله دیگه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
سلام اگر ذره ای عدالت وانصاف در میان باشد با مشاهده این نظرات که تنها بخشی از صدای اعتراض سهامداران متضرر شده از سیستم نا کار امد بازار سرمایه ست مسولین فکر می کردند وعمل وگرنه روزی بار تعهدشان وپاسخگوییشان در جایی که دیگر خودشان هم اراده ای برای توجیه ووصله وپینه زدند نخواهند داشت بسیار بسیار سنگین خواهد شد. تا دیر نشده حق الناس را جواب بدهید. درود.واز بورس نیوز درخواست می کنم این موضوع را به مثابه دفاع از حقوق پایمال شده سهامداران خردی که گاه در میانشان فردی همه داراییش 2 میلیون تومن بوده وبه باد رفته فراموش نکنند وهمان گونه که مکرر قطع کردند وعین خیالشان نیست ونبوده شما هم انتشار صدای اعتراض ما را ادامه دهید. درود .
بهزاد
Hong Kong
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
این میانگین زمان خارج از دسترس بودن خدمات معاملات برخط طبق اظهارات خودتون هم بفرض درست بودن!!! نشانه ی اینه که این خدمات از ابتدای سال داره بدتر میشه و این قطعیا هی زیاد و زیادتر میشه پس بهتره بجای گذاشتن وقت برا جواب دادن به انتقادای درست بقیه یه فکری بحال رفع مشکلات سیستمتون بکنین.
افشین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
پاسخ مدیر رایان هم افزا از نظر من بعنوان کاربر اصلا قابل قبول و موجه نیست. سیستم انلاین ثانیه به ثانیه اش مهم هست و قطعی حتی ثانیه ای اون یک تهدید برای سرمایه ماست. متاسفانه از جوابیه رایان هم افزا اینطور بنظر میرسه مدیر محترم نسبت به عواقب بد و خسارات جدی که اشکالات سیستم انلاین به مشتریان وارد میکنه اصلا اگاهی نداره و توجیه نیست و هدف ایشان از جوابیه صرفا توجیه عملکرد بد و تمجید از خود هست یا اینکه اگاهی وجود داره اما چون خسارت در وهله نخست تهدید سرمایه مشتریان هست نه شرکت رایان هم افزا، موضوع براش اهمیتی نداره یا عمدا موضوع را کمرنگ و بی اهمیت جلوه میده. بالاخره "خرج که از کیسه مهمان بود؛ حاتم طایی شدن آسان بود." شرکت رایان هم افزا باید اینو بدونه اهمیت قطعی نرم افزار سیستم انلاین بازار سرمایه با قطعی اینترنت یک کافی نت یکی نیست. نداشتن علم به این مسئله چه از روی ناآگاهی و غفلت باشه چه تغافل باشه یک عیب بزرگه و برای مشتری خسارت دیده به هیچ وجه قابل قبول نیست. حتی توی سیستم بانکی اگر خطایی پیش بیاد حداکثر بعد از 72 ساعت مبلغ به حساب برمیگرده اما در بازار سرمایه اگر شما از بابت اشکال نرم افزار سرمایه ات رو از دست بدی شرکت کارگزاری به خودی خود پولت رو برنمیگردونه و دریافت خسارت مستلزم پیگیری خودت هست. خوب بود بجای تعریف از خود، شرکت رایان درصدد جبران ضرر و زیانی که به مشتریان وارد کرده برمیومد و اشکالات نرم افزارش رو که فقط قطعی هم نیست رفع میکرد(برای من پیش اومده پرداخت وجه به حساب انلاین داشتم اما بخاطر ایراد نرم افزار وجه پرداخت شده به موجودی انلاین من اضافه نشد بنابراین نتونستم خرید کنم و متضرر شدم؛ تازه بعد از چند روز پیگیری، موجودی حسابم اصلاح و اضافه شد) و نسبت به پرداخت خسارت به مشتریان در صورت هرگونه اشکال نرم افزار متعهد میشد.
از مسولین جدید بورس هم تقاضا دارم نسبت به رفع انحصار و نیز اخذ ضمانتهای لازم برای این شرکتها جهت جبران خسارت وارده به مشتریان در صورت هر گونه اشکال نرم افزاری اهتمام داشته باشند.
کامران
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
مدیر شرکت رایان! ملت آگاهتر از آنند که جوابیه غیرمسئولانه شما را بپزیرند! لطفا سرتان را همچون کبکی چموش زیر برف نکنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
اقای شرکت رایان! توی عرضه اولیه ها هم عملکرد نرم افزارتون همچین کم اشکال نبوده! یه جوری حرف نزنید انگار تنها ایرادش قطعی های زیاد بوده!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
من خیلی اطلاعات فنی ندارم ولی به نظرمیرسد که اقایون به موازت اینکه اشتراک انلاین میدهند پهنای باندرا اضافه نمیکنند انوقت است که درزمان شلوغی بازار یا عرضه های اولیه هنگ میکند چرا برای تدبیر این اتفاقات رخ نمیدهد برای اینکه مرتب هزینه میکنند
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
اکثراوقات باتوجه به اینکه حساب شارزشده موقع خرید منفیه دربعضی ازکارگزاریها هم اصلا سردرنمیارندکه چکاربکنند میگویند خودتون بارایان تماس بگیرید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
اقای عبداله زاده عزیز! این جوابی که شما دادی جواب ضرر و زیانی که به من زدی نیست! خسارت ما رو بده اقا! هم الان و هم هروقت دیگه ای که ملت از ایراد نرم افزارت ضرر کنن !
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۱
طاهرا این وسط تنها موضوع بی اهمیت که در جوابیه رایان هیچ اشاره ای بهش نشده خسارت وارده به مشتریان بوده! به خدا یک اپسیلون انصاف هم خوب چیزیه!!!
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۱
من که در پاسخ شرکت رایان افزا جز خودستایی اونهم در شرایطی که کلی ضرر به من زده چیزی نمیبینم.
کامنت1
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹
همیشه موقع عرضه اولیه سیستم مشکل پیدا میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
امروز هم سفارشهای ارسال شده رو نمایش نمیده!!!!!!!!!!!!!!
شکایت
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
مدت زیادی هست که من مجموعه رایان رو میشناسم.
بغیر از کندی سرعت در انجام تعهداتشون و ارائه نرم افزارها مطابق با تکنولوژی روز مورد نیاز بازار سرمایه، حضور افرادی چون آقایی که زیر نامه رو از طرف امضا کرده و هربار درخواستی ازشون واسه رفع و توسعه نرم افزارها میشه مشتریان و کارگزاران رو مقصر میدونند رو مشکل بزرگ و اصلی شرکت رایان هم افزا میدونم.
درخواستهایی که حدود 3 سال پیش از شون شد و رو هنوز اجرایی نکردن درصورتی که شرکتهای دیگری که ازشون نام بردن در نرم افزارهای خودشون موارد رو برطرف کردند ولی چون این آقا باهاش مخالفند هنوز اجرایی نشده.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
سه روزبه صندوق امین آشنادسترسی ندارم همش میگن مشکل فنی رایان هم افزاس معلوم نیس دارن سرپولای ملت چه بلائی میارن من که پولمولازم دارم به کی بگم جوابگونیستن
محمدنادربیگی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
از اواسط اسفند ماه رایان همراه بورس قطع هست وتا کنون هم قطع هست ومن روزی سه مرتبه حذف ودوباره نصبش می کنم تا بتوان یکبار با نصب ورود کنم لطفا پیگیری کنید ودرستش کنید .
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
رایان همراه مشکل داره ، کلا قطع هست ، چطوری میشه خرید وفروش کرد با این وضعیت؟ واقعا که..
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
حرومزاده ها بعد از ۶ سال الان ۷۲ ساعت تمام قطعه نرم افزارتون
رویا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
رایان هم افزا ی مسخره هی ارور میده مینویسه گذر واژه یا نام کاربری اشتباهه مسخره س درستش کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
بنده چهاره فقره وجه از طریق اینترت به حساب کار گزاری ابتین استاک واریز و از موجودی حسابهایم کم شده لاکن متاسفانه تا این ساعت 9.37 هنوز بحسابم ننشسته با کار گزاری تماس گرفتم میگن مشکل از سیستم رایان افزا است هیچ کس خبر درستی نمیدهد
مزیم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
کامل رایان همراه برامن میزنه که به اینترنت متصل نیست..درحالی که کامل به اینترنت وصلم..بعد یروز وصله یروز نیست