بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر : ۱۴۰۹۹۲
وزیر نفت عربستان اعلام کرد که نسبت به بهبود وضعیت قیمت نفت در بازار جهانی مطمئن است.

به گزارش فارس، «علی بن ابراهیم النعیمی» وزیر نفت عربستان اعلام اطمینان کرد که وضعیت قیمت نفت در بازار جهانی بهبود پیدا خواهد کرد. النعیمی تأکید کرد که کاهش قیمت جهانی نفت بر اقتصاد کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و عربستان تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

این در حالی است که کارشناسان اقتصادی بازار بورس عربستان روز سه‌شنبه گذشته را با توجه به سقوط بی سابقه شاخص بورس عربستان به کمترین میزان خود در ۶ سال گذشته «سه‌شنبه سیاه» نامیدند.

در پی کاهش قیمت نفت و هراسان شدن سرمایه گذاران عربستانی، شاخص بورس عربستان با ۷.۷۳% کاهش به ۷۳۳۰.۳ واحد رسید.

وی پیشتر در گفت و گو با «خبرگزاری عربستان»، درباره وضعیت بازار نفت، گفته بود شخصا فرد خوشبینی است و می‌داند که کُندی رشد اقتصاد جهانی و افزایش عرضه نفتی از سوی کشورهای خارج از سازمان اوپک که به این ترتیب تقاضا را برای نفت از آنچه انتظار می‌رفت کمتر کرده بر بروز بحران کنونی بازار نقش دارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین.آنان مکر کردند ، و خدا هم مکر کرد ، و خدا بهترین مکر کنندگان است. این ها فکر میکنن که مردمی رو که از اول انقلاب تا امروز انواع و اقسام شیطنت ها و پلیدی های آنها رو مثل جنگ و تحریم ها تحمل کردن رو میتونن با این حربه های بچه گانه وادار به تسلیم شدن بکنن؟ ولی خودشون رو فراموش کردن که با دلارهای باد آورده دارن زندگی پادشاهی میکنن و الان که اون دلارها نصف شده میتونن تحمل سختی ها رو بکنن و. انواع سلاح ها رو برای سرکوب مردم خودشون از غربی ها بخرن و به داعشی ها برای پاره کردن گلوی مردم مظلوم خاورمیانه رشوه بدن و اونها رو تجهیز نظامی کنن باید دید که وقتی این گوشت دلار های نفتی تمام میشه گرگ های داعشی و داخلی اعراب چگونه طومار نظام های سلطنتی رو در هم میپیچند. آنان مکر کردند ، و خدا هم مکر کرد ، و خدا بهترین مکر کنندگان است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
شما که می گفتید عامل کاهش فیمت نفت ،عربستان است !
ناشناس
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
هنوز هم میگیم
EZA
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
شما که مرتب توگوش مردم میخواندید که ایران اولی است در منطقه انها عقب افتلده هستند و مرتب از دستاوردها و کاهش وابستگی و افزایش صادرات سخنپراکنی میکردید چی شد ه که الن کاهش قیمت نفت به اقتصاد انها اثری نداره ولی اگه این وضع برای ما ادامه پیدا کنه چیزی از کشور باقی نمیماند پس معلومه خیلی از این سخنپراکنی ها بیهوده و درست نیست