بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
کد خبر : ۱۴۱۰۰۶
کاربران باید در ازای استفاده از این وای فای اولین فرزند خود و یا مورد علاقه ترین حیوان خانگی خود را به این شرکت بدهند.

به گزارش مهر، اگر به شما بگویند که در ازای دادن حیوان خانگی و یا فرزند خود اینترنت وای فای رایگان دریافت خواهید کرد این کار را می کنید؟ البته که نه! گرچه ایده بالا، طرحی احمقانه به نظر می رسد اما دهها تن از مردم با قبول شرایط شرکت F-SECURE این شرط را پذیرفته اند.

وای فای رایگان در محیط های عمومی همواره برای کسانی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند، جذاب است. به همین دلیل است که برخی به طور آزمایشی در محیطی عمومی وای فای رایگان عرضه کردند تا میزان اقبال مردم به آن را بسنجد. اما قسمت جالب ماجرا این است که وقتی افراد قصد وصل شدن به این وای فای را دارند باید توافقنامه ای را امضا کنند که یک بند جنجالی در آن وجود دارد و احتمالا اکثر کسانی که آن را پذیرفته اند هرگز حوصله خواندنش را نداشته اند! در این بند آمده است: «کاربران باید در ازای استفاده از این وای فای اولین فرزند خود و یا مورد علاقه ترین حیوان خانگی خود را به این شرکت بدهند.»

پیش از این نیز برخی سایت ها مدعی شده بودند استفاده از Wi-Fi رایگان که معمولا در فرودگاه ها یا کافی شاپ ها عرضه می شوند برای انجام کارهای مهم مثل حواله های بانکی یا انجام ثبت نام های محرمانه مناسب نیستند و گاها خطراتی هم به دنبال دارند به طوری که استفاده از Wi-Fi رایگان در انجام این کارهای مهم یک سری مشکلات اساسی دارد که یکی از آنها Snooping یا جاسوسی است . در واقع باز بودن شبکه برای تمام کاربران این اجازه را به افراد می دهد تا بتوانند ارتباطات دیگر را چک کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
MALAYSIA
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۱
این اتفاقها بیشتر تو چین اتفاق میافته. اونا به هیچ چیزی تعلق خاطر ندارن خیلی بی احساسن حداقل من خودم با 10 نفرشون از نزدیک ارتباط دارم. تازگیها ویدئویی هم که زیر گرفتن یه دوچرخه سوار توسط یه کامیون بدون اینکه راننده توقفی یا توجهی به طرف داشته باشه راهش رو ادامه داد. آبروشون رو برد ولی وقتی ازشون میپرسم چرا اینطوریه میگن عادیه نمیشه تو اون ترافیک وایستاد و بقیه رو دچار دردسر کرد. جونورایی هستن که نگو و نپرس . خودشون میگن تا 50 سال دیگه زبان رسمی دنیا چینی میشه و بعید هم نیست چون تو هر کشوری درصد بیشتر مهاجرین چینی اند.