بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
کد خبر : ۱۴۱۰۴۷
فارس نوشت:

وزیر دادگستری از سوءاستفاده 70 میلیارد تومانی یکی از بانک‌های کشور خبر داد و گفت: این فساد مالی به تازگی کشف شده است.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه سفر به مازندران گفت: دولت و قوه قضاییه برای بررسی و پیگیری پرونده‌های فساد اقتصادی هماهنگ کار می‌کنند.

او با اشاره به اینکه دولت مصمم است تا بسترهای فساد را ناامن کند، گفت: پرونده‌های متعددی در بحث مبارزه با فساد اقتصادی در جریان است و شناسایی‌های خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

پورمحمدی از سوءاستفاده 70 میلیارد تومانی یکی از بانک‌ها خبر داد و گفت: این فساد مالی به تازگی کشف شده است.

او درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی نیز گفت: برای جمع‌آوری اموال بابک زنجانی هنوز موفقیتی کسب نکردیم.

وزیر دادگستری در ادامه با اشاره به اینکه به دنبال گردش آزاد اطلاعات هستیم، گفت: در این طرح تمام قراردادها و معاملات دولتی از این به بعد افشا و اطلاع‌رسانی می‌شود.

او با اعلام اینکه خودکنترلی در دولت در دستور کار قرار دارد، گفت: آیین‌نامه اجرای طرح خودکنترلی تا یک‌ماه آینده ابلاغ می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه با همکاری قوا و همت مردم سعی می‌شود تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: دولت مصمم است آینده‌ای روشن برای ملت با اقتصادی پویا و افزایش رفاه برای همه مردم را رقم بزند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
هر دو از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
چشم پاک ترین دولت تمام تاریخ روشن
اسدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
آخ جون بازم اختلاس. خدا را شکر بازم قوه قضاییه و پلیس بیکار نشدند. آقا یه کلاس اختلاس بذارید ما هم یه اختلاسی بکنیم اختلاس هفته بعد به نام ما ثبت بشه؟!!!!!!
راهنما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۲
آقای دولت مصمم
چند تا اختلاس میخوای واست رو کنم حال کنی؟ هر چند شما ها به اینا نمیگید اختلاس
دزدی تو روز روشن که اسمش اختلاس نیست
شرکتی تاسیس میشه با سابقه صفر ، در قالب صندوق بازنشستگی سازمان بنادر و دریانوردی ، بنام هدایت کشتی خلیج فارس.بدون مناقصه ! تمام یدک کشهای سازمان بنادر در تمامی بنادر شمال و جنوب رو بهش میدن ، با تعرفه سه برابر از قبل که به شرکت قبلی میدادند برای این شرکت درآمدزائی میشه. مدیران این شرکت تازه به دوران رسیده چه کسانی هستند ؟ مقامات محترم سازمان بنادر و دریانوردی در معاونتهای مختلف.جالبه اینقدر این شرکت درآمد داره و اینقدر پستهای مدیریتیش جذابیت ، که آقایون معاون براش سر و دست میشکنند و یکی دوسال مونده به بازنشستگیشون خودشون رو باز خرید یا بازنشست میکنن تا پستهای بالا رو تو شرکت هدایت کشتی خلیج فارس از دست ندهند !حالا اینا به کنار ، بنای این شرکت و شرکتهای مشابه بر کار نکردنه ، چون درآمد توی کار نکردنه. در ظرف کمتر از یکسال ، بیشتر شناورهای یدک کش سازمان رو بدلیل بی تجربگی زمینگیر کرده اند و بدنبال کرایه یدک کش از بخش خصوصی هستند ! کاری که در اصل برای همین از سازمان پول میگیرند.
فاجعه بار تر اینکه باز بدلیل بیعرضگی ، یدک کشها رو برای تعمیر به کشور امارات میفرستند و با فاکتورهای دو تا سه میلیون درهمی برمیگردونند . کاری که در ایران برای هر شناور نهایتا با کمتر از پانصد میلیون تومان قابل انجام است.
عین همین وضعیت رو شرکتی بنام نگین سبز خاورمیانه داره ، اونم زیر نظر صندوق بازنشستگی سازمان بنادر و دریانوردی .تازه شیش ماه یکبار هم حقوق نمیدهو آوازه اش رو تلویزیونهای بیگانه هم دائم تو بوق و کرنا میکنند
بله آقای پورمحمدی، گر حکم شود که مست گیرند
در شهر هر آنچه هست گیرند
خدا آخر و عاقبت همه ایرانیها رو بخیر کنه که شماها میخواهید با فساد مبارزه کنید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
بهتره یک جوری ماس مالیش کنین بره . چون پایان این داستان به جایی نخواهد رسید
راهنما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
بورس نیوز جان
گزارش من قابل چاپ نبود؟ چرا؟ میترسی؟ باید هم بترسی
مافیای قدرت قویتر از اونی هست که مردم ما فکر میکنند
بنابرای مبارزه با فساد جز سرگرمی برای مردم ساده لوح ما نیست
وقتی شما به عنوان رسانه کلکسیون میلیاردی فلانی رو چاپ میکنی در عوض اختلاس ها و قراردادهای مشکوک به این بزرگی رو میترسی چاپ کنی ، پس مردم ما حالا حالا ها به فکر مبارزه با فساد نباشند
مگه میشه کسی با خودش هم مبارزه کنه؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
یعنی چه چطور میشه پیدا نکرد؟ سوزن که نیست توی کاه گم بشه. بگید می خواهیم کش ندیم.
جبارسینگ
ROMANIA
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
نمی خواهید / اگه فقط یکی از دوتای این یارو زنجانی رو بکشید نداشته هاشو هم اوقور میاد/
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
جالبه ما بيچاره ها كه قشر كارگريم وفرياد رسي هم نداريم باقرارداد سفيد مشغول كار ميشيم وحق هيچ اعتراضي رو نداريم تازه وقتي يه قسط پنجاه هزار توماني ماهم پنج روز عقب بيفته آبرو حيثيت آدم وپيش ضامن ميبرن تا اگه يبار ديگه خواستيم وام بگيريم ضامن بيچاره بگه شرمنده ام نمي تونم گواهي حقوق بگيرم بله ماكجا وبا قسط پنجاه هزار تومني اونا كجا با مبلغ هفتاد ميلياردي فقط صفرارو بشمارين فاصله طبقاتي دستتون مياد