بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر : ۱۴۱۰۹۴
خبرگزاری فارس:«مری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود در ارتباط با مسئله هسته‌ای ایران و مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه‌ آلمان) گفت: «اگر به جایگاه کنونی که در آن قرار داریم، نگاهی بیاندازیم می‌بینیم، وقتی سال را شروع کردیم، برنامه هسته‌ای ایران فریز نشده بود، برنامه اقدام مشترک هنوز اجرایی نشده بود.

ما بر سر میز مذاکرات نشستیم تا ببینیم که آیا می‌توانیم به توافق جامع دست پیدا کنیم و هم‌اکنون بیش از هر زمانی به توافق جامع هسته‌ای نزدیک شدیم و این در حالی است که برای اولین بار در یک دهه، برنامه هسته‌ای ایران متوقف شده است. این چیزی است که من فکر می‌کنم یک دستاورد بسیار چشمگیر بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای دیگر مقامات آمریکایی تصریح کرد که تحریم‌ها بود که ایران را به میز مذاکرات و جایی که امروز در آن قرار داریم، آورد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
راست می گه ، تحریم پدر این کشور رو در آورده .
باید صادق بود
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
درسته تحریم به برخی ازاقشارجامعه فشارواردکرد.ولی جوونای مازحمت کشیدندومیلیارهاتومن خرج کردیمو ازهمه مهمترچندین شهیددراین راه دادیم تابه اینجارسیدیم...به عنوان یه ایرانی که عاشق کشورو رهبرم هستم برام خیلی تلخودردناکه که زیرفشارکشوری مثل امریکاواسراییل که درواقع یزیدزمانندوخوی وحشیگریشون برجهانیان ثابت شده آروم آروم داریم تسلیم میشیم...ای کاش ماهم ازکشورهایی مثل روسیه چین کره شمالی کوباو...مقاومتو ایستادگی رو یادبگیریمو عزت روبر ذلت ترجیح بدیم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
اگه تحریمها اثر گذار نبوده چرا برای برداشتنش اینهمه بال بال میزنیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
اگه غیر از تحریم چیز دیگری باعث شده که ایران بر سر میز گفتگو بشینه لطفا بگید ما هم بدونیم که چیه