بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: با شیوه کنونی گران شدن نان، پولدارها نان باکیفیت‌تر و اقشار ضعیف‌تر از برخی نانوایی‌های یارانه‌بگیر نان بی‌کیفیت می‌خرند.
کد خبر : ۱۴۱۲۳۳
به گزارشافکارنیوز، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخطار قانون اساسی سه هفته گذشته خود در مورد گران شدن قیمت نان، گفت: آقای باهنر که ریاست جلسه را بر عهده داشت کمیسیون اقتصادی را مأمور به دعوت از مسئولان اقتصادی کشور و ارائه گزارشی در این خصوص کرد.

وی از آماده نشدن گزارش مذکور تا امروز خبر داد و افزود: نه تنها روند گذشته افزایش قیمت نان اصلاح نشده بلکه در بعضی نانوایی‌ها قیمت نان را تا صددرصد گران کردند.

کوچکی‌نژاد در ادامه گفت: بعضی نانوایی‌ها افزایش صددرصدی قیمت داشتند و برخی دیگر تحت این عنوان که یارانه می‌گیرند، قیمت نان را کمتر افزایش دادند اما چون اطلاع‌رسانی درستی در این زمینه نشده است، موجب اعتراض مردم شده، به این جهت که تصور می‌کنند نان صددرصد گران شده است.

وی تصریح کرد: این روند این تصور را به وجود می‌آورد که گویی آنها که پولدارترند می‌توانند نان با کیفیت‌تر تهیه کرده و اقشار ضعیف‌تر از برخی نانوایی‌ها با قیمت ارزان‌تر نان بخرند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی این روند را موجب سردرگمی عجیب برای مردم عنوان کرد و با اشاره به اینکه اقشار ضعیف در این میان قادر به تهیه نان نیستند، گفت: متأسفانه نه فرمانداری‌ها، نه استانداری‌ها و نه مسئول یا نهادی پاسخگوی این موضوع نیستند و احتمالا روز یکشنبه در جلسه علنی من مجددا در این مورد تذکر خواهم داد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
مردم را فریب ندهید - هیچ چیزی تغییر نکرده است - نه وزن نان نه کیفیت نان- بلکه تنها قیمت افزایش یافته است و کلمه کیفیت تنها توجیهی برای افزایش قیمت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵
بهتره اول تکلیف کنجد روی نا نها باید مشخص بشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
تا کی می خوان با شعور مردم بازی کنن نمی دانم !!!لطف کنید نزدیک انتخابات شعار تبلیغاتی ندهید.