بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
کد خبر : ۱۴۱۳۸۶
ه گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکو سنتر)، این جلسه با حضور دوهزار و 500 نفر از سهامدارانی که از نزدیک به 15 روز پیش فراخوانی شده بودند در محل پروزه شهر رویایی پدیده شاندیز برگزار شد.

مهمترین پروژه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید پدیده شاندیز می باشد که در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار با زیربنـــایی بیش از یک میلیون متر مربع در مـرکـز شهر شاندیز بنا می گردد. این مجتمع قرار است به یک مرکز مهم خــرید و فروش، تفریح و گذراندن اوقات فراغت تبدیل گشته و به انبوه بازدیدکنندگــان مقیـم مشهد با جمعیتی حدود ۳ میلیون نفر و زائران آســتان مقدس امام هشتم (ع) با جمعیتی حدود ۲۷ میلیون نفر در سال، خدمات خود را ارائه نماید.

در جلسه مجمع عمومی، شرکت کنندگان به افزایش سرمایه 500 درصدی رای مثبت دادند.
بر اساس این مصوبات مقرر شد تا کل هزینه افزایش سرمایه توسط شرکت مادر پرداخت شود تا هزینه های مربوطه توسط سهامداران پرداخت نگردد.

طبق اصول اقتصادی سهام داران باید ظرف مدت 60 روز با پرداخت 100 تومان به ازای هر سهم برای تبدیل حق تقدم به سهم اقدام کنند که پرداخت این رقم را شرکت پدیده متقبل شد.

بر اساس آنچه در جلسه از سوی محسن پهلوان مقدم مدیرعامل شرکت پدیده اعلام شده است تعداد کل سهامداران پدیده در کشور 110 هزار نفر است که تاکنون 21 درصد سهام شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز به آنها واگذار شده است.

افزایش سرمایه 600 درصدی این سهم تایید شد که شرکت مادر پرداخت حق تقدم سهام سهامداران جز را تقبل کرد.


**سخنان مدیرعامل در مجمع پدیده:
طبق اخبار رسیده از خبرنگار اعزامی اکوسنتر در مجمع پدیده شاندیز، محسن پهلوان مقدم رئیس هیئت مدیره پدیده شاندیز قیمت هر سهم را پس از مجمع 2 هزار و 12 تومان اعلام کرد.
وی در این مجمع ضمن تقدیر از سهام داران اعلام کرد: تعداد سهام پس از افرایش سرمایه به یازده میلیارد و دویست و پنجاه هزار سهم افزایش پیدا کرد.

محسن پهلوان ضمن ابراز ناراحتی از عملکرد صدا و سیما، از شکایت این مجموعه از اخبار 20:30 خبر داد و گفت: آنان مدعی شده اند که ما هیچ گونه اسمی از پدیده شاندیز نبرده ایم.

وی ادامه داد: ما خبر داریم که صدا و سیما خبری با عنوان پدیده ی دریاخواری نیز آماده پخش دارد. هرچند با توجه به سیاست صدا و سیما امکان شکایت وجود ندارد اما از سهام داران خواست ضمن اینکه بدانند چه سهمی را با چه پشتوانه ای می خرند، پشت سهام پدیده را خالی نکنند.

رئیس هیئت مدیره پدیده شاندیز ضمن تکذیب خبر بدهی بانکی گفت: ما به هیچ بانکی بدهی نداریم فقط با برخی از بانک ها تبادلات مالی داریم.

وی تاکید کرد: پدیده شاندیز به هیچ ارگان دولتی و یا سپاه وابسته نیست.

گفتنی است پهلوان مقدم در جواب سوال یکی از سهامداران ورود این شرکت به بورس اوراق بهادار را منتفی دانست.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیرع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
خیلی خوب شرکت پدیده رو راه میبره،در ضمن بورس نیوز جان به قول شما اگه پدیده مشکل داره چرا برخورد قانونی باش نمیکنن،من میخوام ازش آپارتمان پیش فروش بخرم میگن فعلا فروش نداریم،موندم آیا بجاش سهام بگیرم یا نه، راهنمایی کننید لطفا،با تشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
خوب معلومه اگه اين شركت به بورس راه پيدا كنه قيمت هر سهم ان 3 هزار تومان هم قيمت نميخورد چه برسد به 12 هزار تومان براي همين از بورس گريزانند...
نماینده دادستانی خراسان رضوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵
با سلام
به عرض سرمایه گذاران فهیم می رسد بنا به دستور دادستان محترم مشهد کلیه دفاتر شرکت های سرمایه گذاری پدیده، پردیسبان و تبرک امروز مورخ 08/10/92 به صورت هماهنگ پلمپ می گردد. و تا زمان ارائه توضیحات از سوی هیات مدیره شرکت های مذکور اجازه فعالیت خرید و فروش به آنها داده نمی شود
با تشکر
نماینده دادستانی
لینک مصاحبه جناب دادستان محترم عمومی و انقلاب مشهد

http://khorasannews.com/News.aspx?type=1&year=1393&month=10&day=8&id=6769715
علیرضا
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
عمو چرا خبر رو سانسور کردی؟هان؟دفاتر دلالی نه دفاتر شرکت
خسته نشدیت از دروغگویی؟
matin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
از اسمش معلومه میتونه قیمت سهم را تا بیست هزار تومن هم بالا ببره و رکورد بزنه میگی نه کمی صبر کن!!!
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
متاسفم برای مملکتی که یک نفر هم که داره توش کار می کنه بهش حمله میکنند و اصرار دارند با رفتن تو بورس تلاش سهامداران رو تعدادی کارتل دولتی ها بالا بکشند
پدیده پدیده همه مردم ایران است
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
خدا پدر این مدیر عامل بیامرزه بخدا به این میگن حمایت ...
متاسفانه تو بورس پر از مدیرعامل ها که اصلا به سهام سهامدار اهمیت نمیدن و همش دنبال این هستن که سر سال چطوری حسابارو بریزن بهم که شرکت بیشتر بدهکار کنن و خودشون همه سود هاپولی کنند . زنده باد پدیده ای کاش منم ازش داشتم
محمد امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
ما که از بورس هیچ خیری ندیدیم بعداز یک سال 18درصد ضرر کردم اگه پولمو تو پدیده میزاشتم الان چندبرابر شده بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
دفاتر دلالي خريد وفروش سهام شرکت هاي سرمايه گذاري درمشهد پلمب شد
خراسان - مورخ دوشنبه 1393/10/08 شماره انتشار 18868

سجادپور- دادستان عمومي وانقلاب مشهد از برخورد قاطع دستگاه قضايي با دلالان خريد وفروش سهام چند شرکت بزرگ سرمايه گذاري در مشهد خبر دادوگفت:دفاتر دلالي 2شرکت "تبرک"و"پرديسبان"روز گذشته پلمب شدوامروز نيز دفاتر غير قانوني ودلالي شرکت بزرگ سرمايه گذاري "پديده"به طور کامل ودر اقدامي هماهنگ با ضابطان دستگاه قضايي پلمب خواهد شد. قاضي غلامعلي صادقي درگفت وگوي اختصاصي با خراسان ضمن بيان اين مطلب تصريح کرد:افرادي که به عنوان دلال وبا تاسيس دفاتر غير قانوني فروش سهام شرکت هاي سرمايه گذاري فعاليت مي کنندبا تبليغات فريبنده ارزش سهام رابه طور غير واقعي وبه اصطلاح بادکنکي بالا مي برند وبدين ترتيب صدمات جبران ناپذيري رابه اقتصاد کشور وتوليد سرمايه گذاري واقعي وارد مي کنند.

وي همچنين خاطر نشان کرد:با صدور دستورات قضايي هم اکنون هر گونه تبليغات از سوي اين شرکت ها ممنوع است وآن ها حق تبليغ درباره خريد وفروش سهام دررسانه ها راندارند.

دادستان مشهد درادامه به اين گونه دلالان هشدار داد آنها موظف هستند درقبال پولي که از مردم دريافت کرده اند به تعهدات قانوني وعرفي خود عمل کنند ودرصورت بروز هر گونه مشکلي دراين باره همانطور که قبلا هشدار داده ايم مسئولان ،مديران وهيئت مديره شرکت هاي سرمايه گذاري بايد پاسخگو باشند.اين مقام ارشد قضايي مشهد با اشاره به هشدار هاي قبلي درمورد تبليغات اغواکننده اين شرکت ها افزود:مدير عامل ،رئيس واعضاي هيئت مديره اين شرکت ها بايد دراين زمينه پاسخگو بوده وفاصله غير واقعي بين ارزش واقعي سهام با ارزش بادکنکي آن را که به خاطر دلال بازي ها به وجود آمده است با تلاش وفعاليت هاي شبانه روزي برطرف کنند.
رمضانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
شرکت پدیده شرکتی مردمی است و مدیر عامل آن ملت را شریک مسیر سازندگی کشور قرار داده است.
پدیده اهل کار و ارائه بیلان کار است و اینرا شما در صدا و سیما می توانید ببینید. به شخصه حتی اگر این شرکت را به زمین بزنند و پول ناچیز معلمیم در شرکت را دادستان و یا هر مقام دیگری با تصمیم نابجا نابود کند از حمایت شرکت با این اتهامات کلی و غیر مستند دست بر نخواهم داشت. زیرا کشور نیاز به دلگرمی سرمایه گذاران متعهد به آبادانی کشور همچون آقای پهلوان دارد
قاسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
با سلام : آقای پهلوان پشتت را خالی نخواهیم کرد . خداوند کسانی راکه جلوی پیشرفت این مملکت را میگیرند نیامرزد .
حسن
ROMANIA
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
اي ايران. عزيز ميىسازيمت ____ايرانى