بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر : ۱۴۱۹۸۵
علی رحمانی در خصوص اولین اولویت کاری رئیس جدید سازمان بورس برای بهبود بازار سرمایه گفت: اولین کاری که باید آقای فطانت انجام دهد بحث شفاف سازی است که این شفاف سازی هم باید در صورتهای مالی شرکتها اتفاق بیفتد و هم دولت سیاست خود را در مورد در سیاستهای اقتصادی و صنایع گوناگون از جمله پالایشی و پتروشیمی و مباحث دیگری که در بازار سرمایه اثرگذار است و ریسک سیستماتیک را در بازار افزایش داده، شفاف سازی کند.
مدیرعامل سابق شرکت بورس اوراق بهادار تهران افزود: اگر این شفافیت انجام شود نمادهای مختلف پالایشی و شرکتهایی که بسته هستند باز می شوند و این اتفاق به نقدشوندگی سهام و کارکرد اصلی آن کمک خواهد کرد.
وی با بیان این که نفس تغییر در بازار سرمایه خوب است گفت: این موضوع نشان می دهد که در آینده اتفاقاتی خواهد افتاد و با توجه به این که بورس، بازار انتظارات است مطمئن هستیم که این اتفاق صورت خواهد گرفت ولی باید حوصله کنیم.
رحمانی تصریح کرد: اگر قرار باشد اتفاقات در بازار سرمایه با سرعت و سریع بیفتد، همانطور که آقای فطانت گفته و دولت نیز قول داد، دولت باید سیاست خود را در مورد پالایشگاه‌ها بگوید و شفاف کند. همچنین وزارت نفت باید اعلام کند به خصوصی سازی پایبند است و از خصوصی سازی حمایت می کند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
ای آقا ما هم که مدیر عامل نبودیم همین پیشنهاد را دادیم ولی آنچه اکنون بجائی نرسد فریاد است
ورشکست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
ایا تا بحال بورس ب این شکل دو هفته متوالی منفی خورده بود؟من ک یادم نمیاد...
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
من ديگه هيچي نمي دونم هر كاري مي خواهيد بكنيد من هر روز با يك شيب ملايم 4 درصدي افسرده تر مي شم
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸
آقا کاملا شفافه بدبخت شدیم رفت ازاین شفاف تر