بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
کد خبر : ۱۴۱۹۹۰

قدس انلاین – سعید کوشافر: امروز پهلوان مقدم مدیرعامل پدیده درجمع سهامدارانش که به اظهار بیاناتی پرداخت که اگرچه شاید برای انها قانع کننده باشد اما به طور قطع سوالات زیاد دیگری را درذهن کسانی که تاحدودی با مساله اشنا هستند ایجاد خواهد کرد ؛هرچند این حقیر چندین مرتبه درخواست مصاحبه با وی را داشتم تا به واقع به شفاف سازی مشکلات این روزهای این شرکت بپردازد اما به دلایلی که هنوز برای بنده هم روشن نیست مورد موافقت قرارنگرفت درعین حال ضمن درج اظهارات پهلوان مقدم درجمع سهامداران و درجمع گروهی که مدعی هستند خبرنگار بوده اند به نقل از سایت پدیده میپردازیم و درادامه سوالات مطرح خواهد شد، سوالاتی که به طور قطع درذهن سهامداران این شرکت وجود دارد و امید که به منش پهلوانی به این سوالات پاسخ داده شود.

مدیر عامل پدیده شاندیز از آمادگی از شرکت برای ورود به بورس خبر داد و اظهار کرد: در صورتی که این مسئله از طرف سهامداران تائید شود پس از طی فرایند قانونی وارد بورس خواهیم شد.

محسن پهلوان در جمع بیش از 2000 نفر از سهامداران پدیده با بیان اینکه حدود 13 هزار نفر در پروژه پدیده شاندیز مشغول به کار هستند بیان کرد: کسانی که می گویند بنده از کشور خارج شده ام باید بدانند که بنده دیوانه نیستم که خدمت رسانی به مردم را رها کرده و فرار کنم.

وی افزود: ما همواره پشت سر قانون حرکت کرده ایم و در حال حاضر نیز در برابر قانون و جلوتر از قانون حرکت نخواهیم کرد و خودمان را ملزم به پاسخگویی به مردم و قوه قضائیه می دانیم.

مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز همچنین از افتتاح هتل مجموعه شهر رویائی شاندیز خبر داد و عنوان کرد: این هتل تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه ضمن پاسخگویی به سوال های سهامداران گفت: موضوع تغییر کاربری زمین های مجوعه شهر رویایی پدیده موضوعی است که ما بارها در مورد آن صحبت کرده ایم و این مشکل در واقع از آنجا آغاز شد که شهرداری شاندیز و جهاد کشاورزی به صورت همزمان مدعی بخش از زمین هایی شدند که ما در آنجا ساخت و ساز انجام دادیم.

پهلوان مقدم با بیان اینکه ما هرگز به دنبال این نبودیم که زیر نظر جهاد کشاورزی نباشیم اظهار کرد: حکم دادگاه پس ازشکایت جهاد کشاورزی و تجدید نظر در نهایت به نفع پدیده صادر و ما همه حقوق قانونی را به شهرداری پرداخت کردیم.

وی خطاب به سهامداران پدیده گفت: قرار نیست ما سرمایه شما را هدر بدهیم و یکبار آنچه را که باید، به شهرداری شاندیز پرداخت کرده ایم.

مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز با بیان اینکه ما مدارک مان را در روزنامه ها منتشر کرده ایم گفت: پس از رسانه ای شدن مسئله زمین های شهر پدیده در صدا و سیما ما هم مدارک مان را در روزنامه ها چاپ کرده و در این زمینه شفاف سازی کردیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که از وی پرسیده شد چرا پدیده وارد بورس نمی شود ابراز کرد: وارد شدن به بورس فرایند قانونی دارد که در صورت تصویت سهامداران این کار هم قابل انجام است.

پهلوان مقدم تاکید کرد: بنده قبلا هم گفته ام که برای ورود به بورس آماده باشید که در صورت تائید سهامداران طی یک برنامه زمان بندی شده این کار عملی خواهد شد و در صورت ورود پدیده به بورس ما هم در کنار سهامداران مان خواهیم بود.

وی همچنین به جمع شدن برخی از بنرها و تبلیغات پدیده در سطح شهر مشهد اشاره و اظهار کرد: اینکه تبلیغات پدیده قطع شود دستور قوه قضائیه است و ما هم از این دستور تبعیت می کنیم.

مدیر عامل پدیده شاندیز با تاکید بر اینکه پدیده هیچ گونه بدهی به دولت ندارد گفت: در صورتی که بدهی وجود دارد اعلام کنند تا ما پرداخت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه پدیده در مجموع یک میلیارد و 200 میلیون تومان سهام فروخته است تصریح کرد: فقط زمین های شهر رویایی را متری 11 میلیون تومان خریده ایم و محاسبه قیمت این مجموعه کار دشواری نیست.

پهلوان مقدم با بیان اینکه 200 هزار متر تجاری در شهر رویایی ساخته شده است بیان کرد: برای ساخت هتل مجموعه فقط تا قبل از رسیدن سازه به سطح 40 میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

وی گفت: ما به هیچ عنوان قصد شاخ و شانه کشیدن در برابر قانون و قوه قضائیه را نداریم عنوان کرد: ما قبل از اعلام نظر قوه قضائیه در مورد ثابت ماندن نرخ سهام مان به سهامداران قول افزایش سهام را داده بودیم که پس از اینکه قوه قضائیه ما را از افزایش قیمت سهام منع کرد به دلیل بد قول نشدن در مقابل سهامداران از سهم مدیریت و همچنین برخی از اعضای هیات مدیره پدیده به سهامداران مان هدیه دادیم.

پهلوان مقدم با بیان اینکه بنده هر گر قصد فرار از کشور را نداشته و نخواهم داشت بیان کرد: آنهایی که می گویند بنده با 94 هزار میلیارد پول از کشور فرار کرده ام بیایند بگویند کدام بانک این مقدار پول دارد که بنده بخواهم با چنین مبلغی از کشور خارج شوم آن هم در شرایطی که با یک اختلاس سه هزار میلیاردی کشورمان چند سال است که درگیر این مسئله شده و هنوز رها نشده است.

وی با بیان اینکه ما برای جیب مردم نقشه ای نکشیده ایم تاکید کرد: ما برای جیب خارجی ها نقشه کشیده ایم تا وقتی وارد کشورمان می شوند مقداری از پول هایشان را در مشهد، و الباقی آن را در شمال کشور و دیگر شهر ها خرج کنند.

وی همچنین به قانونی بودن فعالیت دفاتر پدیده در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: ما به دفاتر مان اجازه فعالیت داده ایم و نقل و انتقال در دفاتر پدیده از نظر بنده آزاد است.

پهلوان مقدم همچنین از اعطای سهام جدید به سهامداران خبر داد و ابراز کرد: بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری به ازاء هر 10 سهم یک سهم به سهامداران داده خواهد شد.

وی همچنین از استاندار فعلی خراسان رضوی تقدیر کرده و اظهار کرد: استاندار فعلی هیچ کاری را به صورت سطحی انجام نمی دهد و تا کنون حمایت خوبی از مجموعه پدیده داشته است.

***پهلوان درجمع خبرنگاران

همچنین مدیر عامل پدیده شاندیز اظهار کرد: هیچ آدم دانه درشتی در پدیده سهام ندارد و هیچ کسی بر مبنای دانه درشت بودنش از ما سهام نخریده است.

محسن پهلوان مقدم در جمع گروهی که "روابط عمومی شرکت از آنها با عنوان خبرنگار نام برده " با بیان به اینکه بنده را در دادگاه به عنوان متهم خطاب کرده اند گفت: همه مشکلات ما از چند روز گذشته آغاز شد اما در حال حاضر با مشخص شدن برخی از مسائل وضعیت رو به بهبود بوده و ابهامات در حال از بین رفتن است

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ اداره ای بر علیه پدیده مدرکی ارائه نداده است ابراز کرد: هر آنچه نسبت به پدیده بیان شده است در حد چند نامه بوده و تا کنون مدرکی بر علیه ما ارائه نشده است.

مدیر عامل پدیده شاندیز با بیان اینکه ما در تاریخ پنجم خرداد ماه سال جاری مدارک مان در خصوص زمین هایی که گفته می شود به صورت غیر قانونی تصاحب و ساخت و ساز کرده ایم را در رسانه ها منتشر کرده ایم ابراز کرد: این مدارک بر روی سایت پدیده نیز قابل مشاهده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پدیده یک سرمایه ملی است تاکید کرد: هیچ دلیلی برای سقوط پدیده وجود ندارد و مشکلات چند روزه گذشته به پایان خواهد رسید.

پهلوان مقدم عنوان کرد: در صورتی که خدای ناکرده پدیده به مشکل برخورد علاوه بر بیکاری چندین هزار نفر بسیاری از کارخانه ها یی که محصولاتشان برای استفاده در پروژه پدیده تولید می شود نیز متضرر خواهند شد.

مدیر عامل پدیده شاندیز گفت: پدیده متعلق به مردم بوده و ملک خصوصی بنده هم نیست و بنده با همه وجود تلاش خواهم کرد تا پروژه های پدیده به اتمام برسد و هیچ کاری بی نتیجه باقی نماند.

وی سپس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اظهار کرد: هیچ آدم دانه درشتی در پدیده سهام ندارد و هیچ کسی بر مبنای دانه درشت بودنش از ما سهام نخریده است و ما هم خودمان برای ارائه مدارک و روشن شدن ابهامات موجود قدم در میدان گذشته ایم و متوسل به هیچ شخصی نشده ایم.

***و اما پرسشهایی که ذهن بسیاری از کارشناسان و سهامداران را بخود مشغول کرده است

*** جناب پهلوان میفرمایند اگر سهامداران بخواهند وارد بورس میشویم ؛ حال اگر سهامداران نخواهند چه ؟ اینکه شما مانند یک شرکت سهامی عام به مردم سهام فروختید و قانون شما را وادار به شفاف سازی جهت ورود به بورس کند چه خواهد شد ؟ آیا تمکین نخواهید کرد؟ اینکه میفرمایید درصورت ورود به بورس ماهم درکنار سهامداران خواهیم بود ایا برای کسانی که با قیمتهای میلیونی سهام خریده اندو این امکان وجود دارد که درصورت ورود به بورس و شفاف سازی صورتهای مالی دوباره قیمت سهام به 100 یا 200 تومان برسد توجیه مناسبی خواهد بود ؟ شما که سهامتان به به قیمت های میلیونی نخریده اید که ضرر کنید یا تمام سرمایه تان به باد برود؟ برای این قبیل سهامداران چکار خواهید کرد؟

*** اینکه میفرمایید 13هزار نفر مشغول کارند و دیوانه نیستید که خدمت به مردم را رها کرده و از کشور فرار کنید . اولا به فرض که نه 13هزار نفر که 130هزار نفر مشغول بکار باشند چه ربطی به سهام فروخته شده وقیمت سهام دارد ؟ درثانی بد نیست با یک جستجوی ساده اظهارات جناب خاوری را تا قبل ازفرار از کشور مطالعه فرمایید تا ببینید که ایشان از شما مشتاق تر به خدمت بودند و این اشتیاق به حدی بود که مسوولان نظام را هم قانع کرده و مدیریت بزرگترین بانک دولتی را به وی سپرده بودند ؛ پس این قبیل شعارها هیچ تعهدی ایجاد نمیکند؟

*** اینکه هتلی تا پایان سال اینده به بهره برداری میرسدو شما برای این هتل تابحال 40میلیارد تومان هزینه کرده اید هم توجیهی برای قیمت میلیونی سهام نیست کما اینکه بنا بر برخی خبرها بسیاری از بخشهای شهر رویایی به صورت اقساطی پیش فروش شده و هیچ سودی نصیب سهامداران بابت به بهربرداری رسیدن ان نخواهد شد مگر اینکه یک ملک رادویا چند بار بفروش برسانید؟

*** موضوع مساله ساز یعنی زمینهای تغییر کاربری داده شده که شما بدرستی به ان اشاره کردید یعنی شهرداری و جهاد به صورت همزمان مدعی ان شدند و شما هزینه را به شهرداری که احتمالا ارزانتر حساب کرده پرداخت کرده اید و احتمالا اسناد انرا هم دارید و حرفی دران نیست اما اظهارات شما نکته جالب دیگری را تایید میکند که شما اول ساخت وسازتان را انجام دادید وبعد سراغ حل مشکل رفتید . به نظر شما به اینکار چه میگویند ؟ حداقل تا انجا که بنده دراخبار خوانده ام به اینکار زمین خواری میگویندو جرم است حال اینکه مقامهای مسوول چگونه انرا درباره شما توجیه کنند یا بخاطر مردمی که سهامدار شما هستند چطور مدارا کنند با خودشان است . اما امروز هاشمی نماینده مردم مشهد گفته بود اگر یک کشاورز درباغش برای دامهایش طویله بسازد مقامهای مسوول انرا خراب میکنندو اینکه شما چطور توانستید اینهمه ساخت وساز کنیدو بعد مقامهای مسوول بفهمندو بعد هم بخاطر این اراضی و احتمالا جریمه های میلیاردی آن دعوا بین انها راه بیافتد سوالی است که برای بسیاری از مردم که سهامدار شما نیستند جالب است .

*** میفرمایید مدارکمان را در روزنامه ها منتشرکرده اید ؛این حرف را به چه حساب بگذاریم به این حساب که مقامهای قضایی حتی روزنامه مطالعه نمیکنند ؛ به این حساب که مقامهای دولتی که از شما شاکی هستند حرف حسابی که شما درروزنامه ها با مدرک گفته اید سرشان نمیشودوالبته اینها تعبیرات خوب است میشود تعبیرات بسیار بدتری هم از این حرفهای شما کرد . اما اگر به واقع اینگونه بود و شما مدارکتان را در روزنامه ها به چاپ رسانده بودید ؛ حداقل یک دهم اگهی های بیشمارتان درج شده بود که باید تحلیلگران طرفدار شما که تعدادشان هم کم نیست طی روزهای گذشته به این مدارک استناد کرده و منتقدان را از میدان به در میکردند یا حداقل درمقابل اظهارات مقامهای جهاد کشاورزی پاسخهای مستدلی ارایه میکردند.

*** و اما درباره بدهی به دولت ، تاکنون هیچ مقامی و هیچ اظهار نظری درباره بدهی شما به دولت نبوده ؛ چطور شده که به این فکر افتاده اید که به دولت بدهکارید؟ تابحال انچه مطرح بوده بدهکاری به مردمی است که سهامدار شمایند . به طور قطع شما بهتر از هرکس میدانید که با توجه به رشد فزاینده قیمت سهام شرکت پدیده خیلی از مردم خانه و زندگی خود را فروختند واین سهام را با قیمتهایی صدها برابر قیمت اولیه خریداری کردند به امید اینکه چند برابر شود؟ حال اگر بررسی دستگاه قضایی نشان دهد که ارزش سهام انها همان 100یا 200تومان است چه کسی بدهی انها را پرداخت میکند؟

*** البته شما دربند بعدی سخنانتان تکلیف مردم را روشن کرده اید ؛ پدیده تا بحال فقط یک میلیارد و 200میلیون تومان سهام فروخته است . شما سهامتان را با چه قیمتی محاسبه میکنید که به این عدد رسیده اید ؟ شاید واقعا خبرندارید که سهام شما دربازار با چه قیمتی معامله میشود و مردم هر سهم را چند خریده اند ؟ با سهام 8500تومانی یا 12000هزار تومانی با کدام قیمت ؟

درباره اینکه شما با هدیه سهام به سهامدارانتان چه قصدی دارید چون نه به جامعه خبری و سهامداران ارتباطی نداردو مسوولان قضایی باید خودشان تشخیص دهند که دهن کجی است یا چیز دیگری حرفی به میان نمی اوریم .

*** اما ماجرای 94هزار میلیاردی و اینکه شما گمان میکنید کسی که قرار است از کشور فرار کند مثل فیلمهای ایرانی یک چمدان پر از پول همراهش میبرد ؛ نه اینگونه نیست ، البته شاید هنوز خیلی از مردم ندانند ولی با یک جابجایی درحساب میتوان میلیاردها پول را به انسوی مرزها حواله کرد که البته بنده شخصا وخیلی از دوستانی که شما را میشناسند این مساله راتهمتی بزرگ به شما عنوان میکنند.

*** اما درباره 94هزار میلیارد باید گفت که برخی کارشناسان بر اساس ارزش سهام روز شرکت پدیده این رقم را تخمین زده بودندو این درحالی است که شما هرگز دراظهاراتتان بالاخره نفرمودید که ارزش روز دارایی های این شرکت چه قدر است ؟ مساله بسیار مهمتر از این توجیه شما برای افزایش قیمت سهام است که حتی به ان اشاره هم نکردیدو نگفتید که بالاخره با کدام توجیه سهام اینگونه افسانه ای افزایش قیمت پیدا میکندودارایی مردم را یکباره چند برابر میکند؟ البته سهامداران چون سود میبرند هرگز درپی دلایل این افزایش قیمت نیستند اما بنده میخواهم بدانم درشرایطی که بازار مسکن وملک درکشور راکد است و چرخ تولید وصنعت نمیچرخدو هر روز یک بنگاه اقتصادی تعطیل میشود شما چطور این سود را محقق کردید و چرا درجمع سهامدارانتان رمز موفقیتتان را نگفتید تا انها خیالشان راحت شود؟

*** نکته مهمتر از افزایش قیمت این است که سهامداران شما که 10یا 20 یا حتی 1000سهم دارند با افزایش قیمت خوشحال میشوندکه مثلافلان میلیون سود کردند اما خوب هیچ کس محاسبه نمیکند که دراین میان شما که مالک بیش از 75درصد سهام و یک میلیارد ،اندکی کم وبیش سهم هستید چقدر سود کردید؟ بله سود شما از میلیارد هم میگذردو سر به اسمان میزند ؟

*** شما نگفتید که چگونه یک شرکت سهامی خاص میتواند از طریق بانکهای دولتی ویا خصوصی سهامش را به مردم بفروشد ؟

*** شما قیمت زمینها را دربخشی که تاقبل ازکار شما بیابانهای شاندیز قلمداد میشد متری 11میلیون محاسبه کرده وعنوان کرده اید با این قیمت خریده اید نه اینکه الان ارزشش متری 11میلیون است .اقای پهلوان بنده با قدرت به شما میگویم که سرتان را کلاه گذاشته اند، درسال 87 من با این قیمت بهترین ومرغوبترین زمین را در بهترین ومرغوبترین نقطه مشهد برایتان میخریدم و میتوانستید با سرمایه گذاری دران خیلی بیشتر از الان سود کنید . به واقع اگر قیمت بیابانهای شاندیز درانزمان وحتی الان متری 11 میلیون باشد باید گفت بسیاری از روستاییان شاندیز میلیاردرندو خود خبرندارند؟ بعله با این قیمت که شما میفرمایید اگر محاسبه کنیم شاید درست باشد اما واقعیت این است که حتی الان که شاندیز ورد زبانها شما کسی زمین را با این مبلغ و یا حتی نزدیک به ان معامله نمیکندو واقعا این قیمت که شما دادید خنده دار است.

*** شما ازنقشه برای جیب خارجی ها خبر دادید . چرا اماری ندادید از اینکه تابحال چقدر سرمایه خارجی وارد کشور کرده اید ؟ چقدر از سهامتان را به خارجیها فروخته اید یا قصد دارید بفروشید ؟

*** علاوه بر این سوالات اگر این مقدار که شما میگویید روند کارتان شفاف است چرا بلافاصله پس از تقدیم اسناد ومدارک ؛ دادیار مشهدی قانع نشد ؛ چرا دادستان مشهد هنوز بر پیگیری و بررسی تاکید دارد و چرا دادستان کل کشور حرفش را پس نگرفت ؟ شما نگران کاهش ارزش سهام هستید ما هم اما جنس دغدغه بنده و مقامهای قضایی با جنس دغدغه شما تفاوت دارد ؛ ما نگران سرمایه مردم هستیم که درشرکت شما و از طریق دلالان امده و شما نگران هستید که ارزش دارایی تان که با یک اظهارنظرتان چندین و چندین برابر میشود کاهش یابد ، بنابر این شاید سخنان شما سهامداران نگرانتان را قانع کند اما دستگاه قضایی به چیزی بیش از اظهار نظر نیاز دارد .هرچند که انتظار داشتم امروز هم مانندگذشته و با همان اقتدار به سهامدارانتان بگویید که پدیده شرکتی است که همیشه سود میدهد وهرگز قیمت سهامش سقوط نخواهد کرد که البته نگفتید.

*** و اما سخنان شما درجمع عده ای که مدعی هستید خبرنگار بوده اند . گفته اید که مشکلاتتان ازچند روز قبل شروع شده است و شما را در دادگاه متهم خطاب کرده اند ، حکایت خوردن شیره وگفتن شیرینی است ، مشخص است که مشکلات شما از چند روز قبل که دادستان مشهد وارد بررسی پرونده شد شروع شده است و اگر درگذشته هم مساله ای بوده دراین حد نبوده که دردادگاه بررسی شود درعین حال گفته اید که در دادگاه شما رامتهم خطاب کرده اند ؛ شاید انقدر که طی سالهای گذشته به شما " حاج محسن" گفته اند توقع داشته اید که در دادگاه هم به همین نام خطابتان کنند .

*** گفته اید دردادگاه جز چند نامه مدرکی علیه شما ارایه نشده ؛ شاید دیدگاه شما این است که باید مثل دادگاههای رسیدگی به پرونده های قتل مثلا چاقو یا تبر یا شاهد و ... ارایه شود ؛ مدرک همان چند نامه است که سازمانهای ناظر یا حتی مسوول نوشته اند و طی ان علیه شما شکایتی مطرح کرده یا مساله خلاف قانونی را که اتفاق افتاده بیان کرده اند .برای همین نوشتم که مدعی شدید آن عده خبرنگار بودند چرا که اگر به واقع خبرنگار بودند قطعا ازشما میپرسیدند که توقع داشتید که مثلا درختهای قطع شده یا بخشهایی از اراضی متصرفه را دردادگاه ارایه کنند؟درعین حال شما درمقابل ان چند نامه چه ارایه کردید ؟ شما هم چند نامه دادید ؟ درثانی اینها همه مربوط به اراضی است درباره فروش سهامتان چه توضیحی دارید بدهید یا چه مستندی ارایه کنید که شرکت سهامی خاص اقدام به فروش عمومی سهام کرده است ؟

*** گفته اید هیچ دلیلی برای سقوط پدیده وجود ندارد ؛ بله هیچ دلیلی برای سقوط پدیده وجود ندارد وماهم امیدواریم این پروژه پس از رفع مشکلات قانونی اراضی با قدرت پیش برود ؛مساله سقوط قیمت سهام پدیده بود که اتفاقا دلایل زیادی برای ان وجود دارد ازجمله اینکه دادستان دلایل افزایش قیمت سهام را بررسی کند.اینرا خودتان هم میدانید که میگویید یا بعبارت بهتر مقامهای قضایی را تهدید میکنید که درصورت به مشکل خوردن پدیده هزاران کارگر بیکار میشوند وچندین وچند کارخانه تعطیل وبا این حرف قصد دارید انها را تحت فشار قرار دهید؟

*** نخیر جناب پهلوان اتفاقا پدیده یک شرکت سهامی خاص است وملک خصوصی شماو دیگر اعضای هیات مدیره است و یک میلیارد سهامش متعلق به شما و اعضای هیات مدیره و کمتر از 25درصد سهامش ؛ حداکثر دردست مردم است ؛ پس شما نگران ملک خودتان بوده ؛ هستید وباید هم باشید چرا که باید این پروژه به بهربرداری برسد ؛ البته باید حقوق قانونی را پرداخت کیندو قیمت سهامتان راهم به حد معقول برسانید انهم اگر مقامهای مسوول دردادستانی و سایردستگاههای ناظر بر ان اشکالی وارد ندانند درغیر اینصورت باید سهام را به قیمتی که به مردم گفته اید و وعده داده اید بخرید وکار را با سرمایه خودتان و سایر اعضای هیات مدیره به پایان برسانید .بنابر این تلاش نکنید تا از سهامی که به مردم فروخته اید برای خود سپری بسازید و شرکتتان را نجات دهید.


عکس: محسن اسماعیل زاده ـ ایسنا






























اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
تشریف بیارین بورس ما رواز این منجلاب نجات دهید سرو جان مدیران بورسی به فدایت حاج محسن
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
شما که نفت تهران رو به مردم انداختید به قیمت90 هزار تومان کسی جرات کرد حرف بزنه حالا گیر دادید به پدیده ؟
رضا
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
معلومه طرف اصلا به حرف های آقای پهلوان گوش نداده، پولهایی که مردم بابت سهام کلا به پدیده دادند 1200 میلیارد تومنه نه یک میلیارد و دویست!
بعدشم آقای پهلوان گفتن اخیرا یه زمین پشت شهر رویایی خریدیم متری یازده میلیون، نه این که کل زمین ها رو سال 88 خریدیم متری 11 میلیون! اون زمان زمین هارو خیلی ارزون خریدند که همین باعث رشد خیره کننده ارزش سهام شده.
بعدشم کدوم کارشناس ارزش سهام روز پدیده رو 94 هزار میلیارد تخمین زده؟ این پول بدهی 6 موسسه غیر مجاز اعتباریه، رجوع شود به آرشیو اخبار سیما ساعت نه شب روز 15 دی.
واقعا متاسفم که بدون ذره ای تحلیل فقط شایعات موجود در شبکه های اجتماعی (مثل وایبر و فیس بوک و ...) رو تو پایگاه قدس آنلاین کپی می کنند
یه جای دیگه تو سایتش نوشته پدیده دو میلیون نفر سهام دار داره، خوب آخه کدوم نابغه ای به این عدد رسیده؟ یه عده 3 صفحه مطلب مینویسن، دو خط درست حسابی از توش در نمیاد. با تحلیل های آبکیشون اعصاب و روان آدمو بهم میریزن. هی میخونم میگم احتمالا از دستش در رفته، خط بعدش یه چرت دیگه نوشته
یه جای دیگه نوشته اگه سهام داراتون موافقت نکنن نمیرید تو بورس؟ حتی نمیدونه خود پهلوان سهام دار عمدست و همه چی به تصمیم خودش بستگی داره.
دیروز هم یه مطلب در مورد پدیده نوشته بود، فکر کردم جدیده، ولی هرچی خبر از شهریور تو سایتای مختلف دیده بودم رو به هم چسبونده بود. حتی بعضی جملات تکراری هم توشون پیدا میشد، یعنی آدم اینقدر بی سواد؟ یعنی یک بار متنی که نوشته رو دوباره نمیخونه ؟
حیف وقتی که دیروز و الان تلف کردم این دوتا متنو خوندم
ناشناس
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
داداش نفت تهران را تیم احمدی نژاد انداخت. ما که بارها گفتیم این تغییر فرمول محاسبه سود پالایشگاه کذایی و این سودها غیر قابل پرداخت است.
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
به جای حسادت من پیشنهاد میکنم مدیران ارشد بورسی بیان مشهد یک دوره جذب سرمایه ومدیریت
پیش جناب حاج محسن پهلوان برایشان بگذاریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
جاهله، معلومه که گندش در میاد
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
واآآآآآآآآآآآآآآآجان من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
ایشان جو سازی مثبت می کنند
کل دارایی شرکت یک سوم مبلغ کل سرمایه سهامداران رانمی کند
ناشناس
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
حسود هرگز نیاسود
سید ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
درد و بلای تو حاج محسن بخوره تو سره بورس و بورس درست کنش.هر وزارت خونه اگه یکی مثل تو داشت ایران گلستان میشد.
Ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
جواب سوال كامنت دوم، ً
سهامدار عزيز مديران بورسي كه خيلي عالي سرمايه هاي مردم را جذب كردند!!
روحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
این آقای وزیر اقتصاد باید یاد بگیره که داره با پول مردم بازی میکنه و عواقبش رو نمیدونه. به خدا قسم این پول خرج دوا و درمان خواهد شد انشاءالله.
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴
خدا شاهده من یک برگ سهام پدیده ندارم...ولی از این متن حسادت در حد انفجار تحت لوای دلسوزی برای اموال مردم میبارید
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
چرا اینهمه چرندیات میگی
بیایاااااانهاااااااای شاندیز بییییییابببببان خجالت بکش مرد حسابی کدوم بیابان اونجا ملت واسه رستورانهاش که هیچ کدوم قیمتش با پول ما محاسبه نمیشه سر و دست میشکونن میدونی پروژه پدیده کجاست …. آدرس بهت بدم سر راست روبروی شیشلیک ارم که همه ایران هر کی اومده مشهد از غذای لذیذ ارم خورده اونوقت تو میگی بیابان های شاندیز
راستی از بورس چه خبر خخخخخخخخ
بهنام
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
داداش ما 35 ساله مشهدیم ....چرا خالی میبندی شاندیز زمیناش اصلا ارزش نداشته ومال منابع طبیعی بوده به علت بیابون بودن ...حالا طرقبه رو می گفتی یک چیزی ....
جواد حسن زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
با سلام من صحبتهای مدیر پدیده را شنیدم و سوال خبرنگاران محترم و عکس مالباختگان مایوس یک چیز جالب بود که جناب پهلوان اعلام ما یکمیلیارد دویست میلیون تومان سهم فروختیم ولی تعداد سهامداران بیش از هزاران میلیارد ارزش سهم را نشان می دهد پس این پولها را پهلوان تنها نخورده است لا اقل شاید 100 دلال نفر 30 میلیارد به جیب زدن و دیگران هم بودند به نظر من پرونده به سربازان امام زمان سپرده شود مشکل همه حل خواهد شد ودیگران هم که میلیاردی خوردن از این مرکه راحت قصر در نیایند واقع جای تاسف است در این موقعیت که ما در تحریم هستیم چنین اتفاقاتی برای ما رخ دهد که از بیرون مرزها به ما ریش خند بزنند و بگویند شما داخل مملکتتان را کنترل کنید تا به بیرون مرزها رسد ومن الله توفیق
رضا
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
برادر من آقای پهلوان گفتند پولی که ما از سال 88 تا الان گرفتیم 1200 میلیارد تومنه، ولی کوشافر نگارنده این مطلب به اشتباه(یا عمدی یا سهوی) این مبلغو یک میلیارد و دویست میلیون تومن اعلام کرده، اشتباهات دیگه هم تو متن دیده میشه که نشان دهنده غرض ورزی نویسندست. شما میتونید فایل صوتی و یا تصویری رو دانلود کنید و خودتون گوش بدید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴
اگه گفتین این پهلوان با اون یقه بازش داماد کیه ؟ راهنمایی :از ..استا ..رضوی
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
میشه از ایشون بپرسین زمینی چسبیده به زمین شما حدود 7 هکتار رو چند روز پیش اومدین متری 400هزارتومن بخرین الان میگین زمین خریدین متری 11میلیون تومن گرون ترین زمین کنار حرم متری 10 15 میلیون تومن شما زمین کشاورزی خرید متری 11 میلیون ؟
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
آخه تو که مشهدی نیستی حرف نزن - زمین های کنار حرم کل مشکلات داره بین آستانقدس و شهرداری - برو پروژه نرجس کنار حرم به خاطر مشکلات زمین حدود 8 سال که پول های کاکنان شرکت برق و شرکت انتقال نیرو خراسان (مهام شرق) بلوک شده و کلی سهامش افت کرده و یک دانه آجر هم گذاشته نشده - برو این ها رو ببین بعد بیا اظهار نظر کن
محسن
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
آقای ناشناس از روزی که این بابا گفت زمین های کشاورزی شاندیز رو متری 11میلیون تومان خریده با خودت فکر نکردی داره تابلو دروغ میگه به من نمیخواد جواب بدی بعد تو که احتمالا اهل مشهدی برو قیمت وجب به وجب مشهد رو بپرس ببین حداکثر چند قیمت میخوره بعد هم فیلم گرگ وال استریت رو نگاه کن
ناشناس
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
قیمت وجب به وجب در مشهد ، حرف های سطحی نزن ، الان زمین داریم در مشهد متری دو میلیو ن در جاده طرقبه ولی به دلیل مجوز تجاری که از شهرداری اخذ کرده تا متری 9 میلیون الان قیمت داره ، وارد نیستی اظهار نظر نکن .
کیا
UNITED STATES
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
تیم اقتصادی دولت فخیمه کمی برن یاد بگیرن از پهلوان حمایت از بازار یعنی چی!
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
خداوکیلی سروتیپ و وضعش را ببینید یک آدم محترم و متشخص چنی تیپ و قیافه ای برای خودش درست میکند؟؟؟تازه به دوران رسیدگی و نونوار شدن از سر رویش میبارد
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
بچه تربت حیدریست هم شهری مایه .....
کیوان
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
نونواری؟؟؟؟؟؟؟؟ اقای پهلوان مالک رستوران های زنجیره ای بین المللی ان و 40درصد از سهم بزرگترین شرکت ساخت و ساز کشور افغانستانو دارن که شریکاش 30 در صد دولت افغانستانو 30درصد استان قدس رضوی ان. رستورانای داخلیش بماند شاندیز و جردن تهران
ایرانی
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶
به جای این همه تو سر هم زدن خواهشا فکر پول مردم باشید که نمی دانند چه کسی راست می گوید وبا تبلیغات رسانه ای حرکت می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
همه صحبت هایش یکطرف و اینکه تا اخر سال دیگه هتل افتتاح میشه هتل پیمانکارش کی هست یک نیروی اخراجی !!!که سابقه کار پیمانکاری اصلا نداره !!!هیچ پیمانکاری نمی تونه اون هتل رو تو ایران بسازه !!!!بعد اون نیروی اخراجی میسازه !!!قبل تعلیق نیروز نهایت 5000نفر در روزهای اوج پدیده در پدیده کار می کردن نه 13000نفر !!!تازه این رقم مربوط میشه با کل نیروهای پیمانکار ای ریز و درشتی که کار می کنه !!!ضمنا گفتن متری 11 میلیون مربوط به زمین 2000متری میشه که صاحبش راضی نشد بفروشه از اخر محبور شد همین اقا متری 11 تومن بخره ولی بقیه رو به مفت خریده از زیر پروژه 4 تا قنات رد میشه که داره خشک میشه !!!این شهر شما طرح فاضلاب نداره !!!همه نفراتی که هستند همشون فامیل های خودشون هستند پس نگران کار اونا نباشید بدهی مالی به بانک قوانین تعاونی عسکریه زمین های امت رضا را تصرف کردید اونا چی تو کیش هم زمین ها مفت در اوردید و الان اونجا هم دارید دریا خواری می کنید بازم بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶
اعتصاب کرده اند
سیب
CANADA
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷
انتقاد اماتوری بود. ببینید بحث فقط این است که پدیده 25000 میلیارد تومن روی سهامش ارزش گذاشته است که از این 25000 میلیارد تومان 21 درصد سهم مردم است یعنی حدود 5250 میلیارد تومن و بقیه یعنی 20000 میلیارد تومن متعلق به اقای پهلوان. به عبارتی 20000 میلیارد تومن یعنی 6 میلیارد دلار که در نتیجه ایشان با این رقم ثروتمندترین فرد ایرانی در جهان خواهد بود.
ولی واقعیت این است که این 8 میلیارد دلاری که ارزش سهام پروژه است در واقع وجود خارجی ندارد. یعنی هیچ احد الناسی در کشور نیست که بتواند این مبلغ را برای سهم بپردازد. دولت کشور لنگ یک میلیارد دلار است. بعد از کلی چانه زنی باقدرتهای خارجی اجازه برداشت ماهی هفتصد میلیون دلار از حسابهای بانکی اش را گرفته است، بعد چگونه اقای پهلوان چهار تا ماکت و پروژه نیمه تمام در بیابان خشک را اینچنین قیمت گذاری کرده است؟!!! معلوم است که سهامدار عوام سرمایه اش سوخت می شود و با ترکیدن حباب نیست می گردد. بعد خیل این عوام نااگاه سر به شورش و اعتراض می گذارند و تبعات اجتماعی وسیعی بدنبال اعتراض 100 هزار نفر و خانواده هایشان بوجود خواهد امد.

این بخشش از سهام خویش به ملت اقدامی خوب البته ناکافی بود ولی بازهم چیزی از حباب را کاهش نداده است. تنها راه کاهش حباب بدون ضرر ملت این است که اقای پهلوان سهام خود را از نزدیک 78 درصد به 30 درصد کاهش دهد و برگه سهام مربوطه را نابود کند نه اینکه به دیگران واگذار کند. تا ارزش پروژه تا حدودی بیانگر ارزش فعلی و ارزش افزوده اتی گردد.
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲
هیچ فردی ذاتا کلاهبردار نیست. پهلوان هم ذاتا کلاهبردار نیست. فعالیت اقتصادی می کند. مثل احمدی نژاد پررو و ضعیف از نظر محاسبات مالی است و یادم هست که هر بار پروژه پلمب می شد میامد تابلوی پلمب را به طرفی پرت می کرد و می گفت کار را ادامه دهید.

بهش می گفتیم ما که دو قسمت بیشتر کار نمی کنیم ده تا تاورکرین برای چیست؟! می گفت برای این است که ملت از دور ببینند و فکر کنند چقدر پروژه در حال کار است. ولی خوب مشخصا پیشرفت پروژه های ساختمانی در ایران به خیلی عوامل بستگی دارد و فقط به کار کارگران زحمتکش وابسته نیست.

همانطور که دیدیم روزشمار تبلیغات هر روز در روزنامه خراسان تمام شد و جز هایپرمارکت که بخش کوچکیست و عملا ساخت ان کار چند ماه است، شهر رویایی افتتاح نشد.

بقیه پروژه هم همینطور است. الان ایشان گفته سال دیگه هتل اماده میشود. اولا بشما تضمین می دهم دو سال دیگه هم تمام نمی شود. ثانیا چه کسی حاضر است در وسط یک پروژه ساختمانی وسط بیابان و در فاصله 35 کیلومتری از مشهد که خود مشهد پر از هتلهای لوکس نزدیک به حرم است ، اقامت کند؟!

برای هر بار حرم رفتن و برگشتن احتمالا با توجه به ترافیک محور مربوطه تا حرم 4-5 ساعت در راه خواهد بود! طرح هتل در شاندیز یک طرح شکست خورده است و مشتری نخواهد داشت.

مثل مغازه های متری 11 میلیونی. کدام ابلهی برای مغازه ای که نهایت روزی پنج تا شش مشتری ( سرشکن بازدید کننده انتظاری شاندیز به تعداد مغازه های پروژه در روز) خواهدداشت، حاضر است 300-400 میلیون تومان پول بدهد؟
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
دوست عزیز، لطفا قیمت فقط زمین یک محله کوچک در منطقه متوسط از تهران یا مشهد یا هر جای دیگر را حساب کن ببین چند ده میلیارد دلار میشه. این پول قابل مقایسه با درامدهای دولت نیست اما زمین و ملک که برای دولت درامد نشد. درآمد نقدی با قیمت ملک خیلی فرق داره عزیزم. اون درآمد جاری دولته که باید خرج کنه نه املاکش. شما لطفا قیمت املاک دولت رو حساب کن ببین چندصد میلیارد دلار میشه. 6 میلیارد دلار در مقابلش که چیزی نیست. بازم توجه شما رو به این نکته جلب میکنم که درامد با دارایی (خصوصا از نوع ملک) فرق داره. پس دارایی پدیده رو با درآمد دولت مقایسه نفرمایید. قابل توجه شما که آماتور نیستید
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
مردم علت اینکه سهام پدیده میخرن اینه که شخص مدیر لااقل حرف که میزنه یک درصد هم عمل میکنه نه تو این بورس خراب شده که قیمت سهام زیر ارزش خودشه اما کسی حاضر نیست برا اون پول بده.چون مسئولین فقط حرف میزنن. عمل جایی نیست
داریوش
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
شما به چه دلیل میگویید وجود خارجی ندارد اتفاقا پدیده تنها شرکتی است که به قول نماینده محترم مشهد در مصاحبه با فارس اعلام کرد سرمایه پدیده در دسترس است من چون تو کار ساختمان هستم فقط براساس موجودی املاک وابنیه موجود پدیده که بارها بعنوان پدیده ای در ساخت وساز آن را با دوبی وترکیه مقایسه واز نزدیک دیدهام بسیار بیشتر از این ارقام ارزش دارد
امیر ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
بابا بورس نیوز پهلوان گفته چند وقت پیش تو شاندیز زمین متری 11میلیون مردم معامله کردن.در ضمن امروز دادستان مشهد طبق گفته هاش تو صفحه 13 روزنامه خراسان 16دیماه گفته بعضی از شرکتها مانند برق و گاز مقداری طلب از پدیده دارن ودادستان گفته اون شرکتها از طریق قانون پیگیر حقوق دولت باشن ،برای همین پهلوان گفته دولت اگه طلب داره بیاد بگیره،شما داری سفسته میکنی،میخوای سهامدارا رو بترسونی برن رو سرش خراب بشن،درضمن پهلوان نگفته که 1200000000تومان فروش داشته گفته هزار و دویست میلیارد تومان فروخته،خلاصه حرفات برای کم سوادها خوبه ،خیلی اوضاع حسادت داغه،به قول احمدی نژاد ،آب رو بریز اونجا که میسوزه،،،
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲
صبح شود معلوم شود ازیقه اقا معلومه چکاره هستند بله دیگه ازمحمود اینجوری خیررسیده به اقای پعلوان مقدم دلارهای نفت 140دلاری کجا رغته که مردم نان ازسفرهشان پرید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷
درود بر شما برادر بنده نیز سهام این شرکت را دارد و من شدیدا به دنبال جواب همین سوالهایی هستم که فرمودید.
قطعا اگر مشکلی در کار نباشد ما هم خوشحال می شویم که در کشور حداقل یک نهاد خصوصی وجود دارد که با قدرت پیش می رود تا اقتصاد کشور را اندکی از شر نفت خلاص کند
اما وای بر آن روزی که باز بخواهیم شاهد 3000 میلیارد و 12000 میلیارد و خاوری ها و زنجانی ها و جزایری ها و... باشیم. خداوند امور مسلمین را از شر هرگونه فاسد حفظ کند. آمین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶
همین بخشیدن یک سه به ازای هر ده سهم نشان میدهد چه کلاهی گذاشته که براحتی حاضر است درصدی از سهامش را باج بدهد

دولت حسابی ترسیده این ملت شلوغ کنند
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹
خبرنگار عزیزممنون ازاطلاع رسانی شما.ولی شما رافرستادن تاخبرتهیه کنید.نه اینکه ترشهات ذهن بیمارتوبیاری تو گزارشت .البته کلا بورس نیوز کارش تشویش اذهان عموم هستش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴
من متحیرم اقایان:

شرکت پدیده 50 هکتار زمین 40 کیلومتری مشهد دارد + یک میلیون متر مربع ساختمان نیمه کاره

پارس الکتریک 32 هکتار زمین وسط تهران دارد +120 هزار متر ساختمان اماده(فقط یکی از زمینهایش)(30 هکتار هم مرند داره)+کلی دیگر

انوقت ارزش پدیده 20 هزار میلیارد است

ولی ارزش پارس الکتریک 150 میلیارد

اخه چرا؟ اون 130 برابر اون قیمت دارد
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
غیر از زمین کلی ساختمان های جدید و تاسیسات و تجهیزات داره - فقط مساحت پارک آب حدود 78000 متر مربع در سطوح و طبقات مختلف که برای استفاده از تمام بازی هاش یک هفته باد وقت بگذاری ( بزرگترین مجموعه فعلی فقط 8000 متر مربع ) پس برید دید خودتون رو باز کنید - پاینده باد پدیده
سوشیانس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲
!!

پهلوان گفت : زمین های کنار شهر افسانه ای رو امسال ۱۱میلیون تومان خریده!! نگفت سال ۸۷!!

پهلوان گفت : هزار و دویست میلیارد از محل فروش سهام گیرش اومده! نه یک میلیارد و دویست میلیون! اینکه پول یه خونه ۴طبقه هم نمیشه!!!
دقت کن که نگفت قیمت الآن کل سهام اینه!! گفت ۱۲۰۰میلیارد از فروش سهام کسب کرده!! چون بعضی از افراد هستن که از زمان سهام ۲۰۰تومنی هنوز سهامشون رو نفروختن.

همه سایت های خبری نوشتن که پدیده به دولت و صدا سیما و بانک ها بدهی داره. اونوقت شما میگی کسی نگفته؟! البته سندی ارایه ندادن ولی گفتن..

پدیده هیچوقت از طریق بانک سهام نفروخته!

من طرفدارش نیستم! ولی شما دارید با کلمات بازی میکنید. این کارتون درست نیست.
لطفا فایل صوتی آقای پهلوان را گوش کنید، بعد اطلاعاتتون رو در خبر اصلاح کنید..

گناه بزرگیه حرف مردم رو جور دیگه انتقال دادن و دامن زدن به ورشکستگیه یه شرکت.
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
32 هکتار زمین 9 کیلومتری میدان ازادی

داخل محدوده شهر (روبرو چیتگر) متری 900 هزار تومان قیمت زدهاند

وسط بیابون متری 11 میلیون

احتمالا شرکت این زمین را از شخص پهلوان به این قیمت خریده که پول جای دوری نره
جعفري
ROMANIA
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۸
بدبخت بورس نيوز.برو گندي كه تو پول مردم زيدينو تو بورس جمع كن.نگران پديده نمي خواد باشي.بيچاره
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۴
سلام
دوستان تنگ نظری هارو کنار بذارین، این حرف یعنی چی ک میگن پهلوان نگران ۳۰هزار فرصت شغلی و همینطور ۱۲۰هزار سهامدار و سرمایه گذار نیس و نگران خودشه؟! اولا ک نگران خودش باشه، مال داره حق داره! دوما آیا واقعا اگه مشکلی براپدیده پیش بیارین ک مطمئنم بلطف خدا کسی نمیتونه اینکارو بکنه، آیا واقعا ۳۰۰۰۰نفر رو از کار بیکار نخواهید کرد؟ آیا به سرمایه ۱۲۰۰۰۰ سهامدار ضرر نمیرسونید؟!
چرا ماها از پیشرفت یه عده به تنگ میایم؟
من خودم سهامدار این شرکتم، اما اگه شما میگین ارزش این سهام کمتر از چیزیه ک پدیده میگه تیم کارشناسیتونو جمع کنین و مبنای محاسباتتون رو دقیقتر کنید و با دست پر به اعتراض منطقی و قانونی بپردازید، نه اینکه ک بستر شایعات رو فراهم کنید...
باتشکر
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
باز هم این خبرنگار مغالطه کرده چون خودش چیزی نمی داند فکر میکند مردم هم حساب و کتاب نميدانند منظور او این بود که باقی مانده بازار 200 هزار متر است که همین مقدار جوابگوی پول مردم میباشد و ضمنا چه کسی گفته ارزش آن در بورس به 200 تومان میرسد فقط قیمت گزاری همین 200 هزار متر بازار حدود 10 هزار میلیارد میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
چون نتونستی بری توی جلسه یا اینکه نخواستی بری (چون سوالای مزخرفی داری دیدی ضایع میشی) یا حالشو نداشتی بری یا ... به بقیه همکارات انگ میچسبونی که اونا خبرنگار نبودن؟؟؟؟
معلومه که برات بهتره نری چون اونجا جواب محکم و مستدل میشنیدی و نمیتونستی مانور بدی اما اینجا با عامه مردم سروکار داری که اطلاعاتشون ناقصه و خوب میتونی جولان بدی.
فقط تو خبرنگاری. بقیه مزدورن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
این بازی تا آخر برنده نداره پس هرچه زودتر باید کشید بیرون.
محمد قاسمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
واقعا" خجالت نمیکشید با این دروغها و شایعات سعی در انحراف افکار عمومی دارین !!؟؟؟؟؟

حداقل اگه اطلاع ندارین چیزی رو منتشر نکنید .
کجا 10 درصد شرکت افزایش سرمایه داده ؟؟؟؟

اگه اطلاع ندارین یا خودتون رو زدین به خواب یا اون قضیه کبک و برف رو دارین سرلوحه کارتون قرار میدین مطلع باشید جناب پهلوان این 10 درصد رو از حساب خودشون و هیات مدیره بنام سهامدارن نقل و انتقال دادن نه اینکه شرکت افزایش سرمایه داشته باشه .

خدا لعنت کنه کسانیکه با پخش شایعات سعی در عقب نگه داشتن کشور از آبادانی و عمران در بخشهای توریستی و گردشگری دارن ، که قراره جایگزین این نفت لعنتی بشه که مارو این همه عقب نگه داشته .

خدا لعنت کنه کسانی که با اظهارت و سخنان نسنجیده باعث فرار سرمایه های مردم به سمت بازارهای دلالی نظیر دلار ، خودرو و مسکن میشن .

خود شما آمار سقوط شاخصهای بورس در این 2 سال اخیر رو دارین یا اونم ندارین ؟؟؟

چرا با گزارشات دروغ بر علیه شرکتی که به گفته خود رییس دادگستری خراسان رضوی حتی 1 نفر شاکی هم نداره سعی در بالا بردن پیج رنک سایت بی نام و نشانتون دارین ؟؟؟

خدا لعنت کنه همه بدخواهان پیشرفت ایران زمین رو .

خداوندا بزرگی و عظمت ایرانم آرزوست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
انتقاد مطرح شده بسیار زیرکانه است چون بسیاری از مطالبی رو که آقای پهلوان مطرح کردند رو سانسور کردن بعدا همان مطالب رو سوال کردن که خواننده رو فریب بدن.
یا اینکه یک برچسب رو تحت عنوان طرح سوال به ایشون میچسبونن که اصلا درست نیست.
فرض کنید من بپرسم که اگه روی قیمت هر واحد مسکونی مسکن مهر فقط 100 هزار تومن قیمت بزارن کی جواب 40 میلیون پول مردم و 25 میلیون وام مسکن رومیده؟ به نظرتون این سوال منطقیه؟ آخه مسکن مهر 100 می ارزه؟ طرح این سوال حرف مفته.
نویسنده از یک طرف میگه سهام از 200 تومن شروع شده و طی چند سال فروش سهام 12000 تومن شده. از طرف دیگه وقتی که میخواد مبلغ دریافتی از سهامداها رو حساب کنه همه رو با قیمت 12000 تومن محاسبه میکنه و به خواننده القا میکنه که انگار همه هفته پیش سهام خریدن. عزیز دلم اگه همه 21 درصد سهام هم هفته پیش فروش میرفت مبلغ 4700 میلیارد تومن میشد. چون سهام از 200 تومن شروع شده میاگین وزنی بگیری میبینی همون 1200 میلیارد تومن معقولتر از ادعای شماست. این نکته رو هم درنظر بگیرید که با بالا رفتن قیمت سهام قدرت خرید مردم یعنی تعداد خریدشون کم میشه. یعنی اون اول که سهام 200 تومن بود سهام خیلی بیشتری میشد بخری تا الان که 12000 تومنه. پس طبیعیه که اکثر این 21 درصد سهام فروش رفته با قیمت پایین باشه تا این قیمتهای اخیر. یعنی 1200 میلیارد تومن منطقیتره تا ادعای شما. بقیه سوالات هم همینجوریه.
لطفا رفتار اون افراد فرار کرده رو با آقای پهلوان مقایسه نفرمایید چون اون مسئول بانک به محض مطرح شدن مساله در قوه قضاییه فرار کرد اما ایشون همینجاست و داره با تمام وجود دفاع میکنه. اگه من تورو مثلا با هیتلر مقایسه کنم مقایسه منطقیه؟؟؟
از یک طرف تهمت 94 هزار میلیارد رو مطرح میکنی از طرف دگه میگی این فقط یک تهمته. اگه ادعا داری که تهمته چرا هی مطرحش میکنی. هدفی غیر از القا این مطلب در ذهن مردم داری؟
درضمن دادستان هم فرمودند در مورد پدیده شاندیز مساله اختلاس مطرح نیست چرا شما هی القا میکنی که پول مردم رو بالا کشیده؟
در دادگاه حتی برای پرونده های کوچیک وقتی اسناد و مدارک ارائه میشه چند هفته طول میکشه تا رای صادر شه. حالا چطور شما توقع دارید که با ارائه مدارک در پرونده ای با ادعاهای زیاد اون هم به دادستان کل که درگیر ریز جزئیات مسائل نیست (نه قاضی پرونده) در همون لحظه اون هم بدون تحقیق و بررسی حکم بده؟؟؟
...
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
ميگن دو رفيق ميرن به يک روستايي، يکي از اونها شروع ميکنه به خريدن الاغ روستاييان به قيمت صد تومان، بيست درصد مردم الاغشون را مي فروشند، هفته بعد خريدار دوباره به روستا ميره و اينبار قيمت الاغ را صد و سي تومان اعلام ميکنه، اين دفعه هم سي درصد مردم الاغهاشون را مي فروشند. هفته بعدش خريدار قيمت الاغ را به قيمت باور نکردني 200 تومان اعلام ميکنه، و چهل درصد مردم ميفروشند. خريدار موقع رفتن به روستاييان ميگه قيمت الاغ همينطور داره ميره بالا، هفته ديگه هم ميام، مردم براي فروش هفته بعد به تکاپو مي افتند و در صدد خريد الاغ به اميد فروش به قيمت بيشتر تلاش ميکنند. اما با کمبود الاغ مواجه ميشند چراکه بيش از نود درصد الاغها فروخته شده بود. در اين حال رفيق دومي وارد ماجرا ميشود و يک سوم الاغهاي خريداري شده توسط رفيق اولي را به قيمت 250 تومان به خود روستاييان ميفروشد و آنها نيز با کمال ميل ميخرند و فرداي آنروز يک سوم ديگر را به قيمت 300 تومان و روز ديگر يک سوم بقيه را به قيمت 350 تومان، مردم روستا حتي براي خريد الاغهايشان از کدخدا وامهاي کلان هم گرفتند. و نتيجه اينکه مردم نگون بخت روستا الاغهاي خودشان را به چندين برابر قيمت خريده بودند و غافل از اينکه در هفته بعد نه خريداري خواهد بود و نه سودي، آري اقتصاد ما اين روزها به اين ماجرا شبيه شده است.
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
با سلام
یعنی سوالات خودتون و نگاه کنید ببینید چقدر سطحی
یکم فکر کنید متوجه میشید کی ارز وارد میشه اصلا ببخشیدسطح سوالاتتون از آماتوری هم پایین تر است.
خوب معلوم وقتی پروژه به اتمام برسه توریستی که وارد مشهد مقدس یا هر شهری که پروژه اجرا شده باشد مثلا کیش و به بهره برداری رسیده باشه ارز وارد میشه نه الان که در مراحل ساخت وساز.وقتی میگن مدارک در روزنامه درج شده منظور اینه که منتقدانی مثل شما بتونن ببینن وگرنه مقامات بالا حتما اصل مدارک و می خوان
حسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
برو بورس جمع کن بابا ، دیروز دم دربش اعتصاب کرده بودند مردم ، الان یکسال زندگی مان رو به هم ریخته حالا تو داری غم سهامداران غیربورسی ( پدیده ) رو می خوری .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
چرا مدیران بورس رو اینطوری نقد نمیکنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
ه گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، مراحل آبگیری سالن اسکیت روی یخ پدیده امروز توسط گروه مهندسی پروژه انجام شد و تاسیسات مرتبط با ساخت یخ امشب مراحل یخ سازی پیست را آغاز خواهند کرد. طبق اعلام این خبر، عملیات اجرایی بزرگترین سالن اسکیت روی یخ خاورمیانه به ساعات پایانی خود نزدیک میشود و مراسم افتتاح آزمایشی این پیست در شب میلاد حضرت محمد (ص) در محل این سالن که در بلوک 5 مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید پدیده شاندیز برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این پیست در روز افتتاحیه که ساعت آن متعاقبا" از طریق سایت اعلام خواهد شد حضور یابند.

گفتنی است پیش از این مراسم افتتاحیه در روز میلاد حضرت محمد اعلام گردید که با توجه به تدابیر مدیران ارشد اجرایی به شب 17 ربیع الاول (18 دی ماه ) موکول شد.
امینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
اینطوری که در نظرات برداشت شده سهام پدیده به 11میلیارد سهم افزایش یافته تعداد سهام ضربدر 2012تومان به عبارتی22هزار 132 میلیارد تومان ارزش روزآن. با 3 شرکت بزرگ بورس که سابقه فعالیتشان بالای 40سال می باشد مخابرات بانک تجارت وبانک ملت برابری می کند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
نظرات راخواندم صداقت را در نوشتار شما ندیدم درهرحال این موضوع توسط قضایی دارد مطرح می شود قضاوت عجولانه نکنید نویسنده مشخص است ازمخالفین پدیده است .
سعید رستمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
زنده باد آقای پهلوان .... لعنت بر تزویر و ریا
انوشيروان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
به سوالات بچه گانه شما بورس نيوز واقعا يه بچه 10 ساله ام ميتونه جواب بده
برو برو كه همه دارن كنسل ميكنن فروختن سهامشونو تا ما يعني مردم پشت حاج محسنيم هيچ اتفاقي نمي افته
انوشيروان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
به سوالات بچه گانه شما بورس نيوز واقعا يه بچه 10 ساله ام ميتونه جواب بده
برو برو كه همه دارن كنسل ميكنن فروختن سهامشونو تا ما يعني مردم پشت حاج محسنيم هيچ اتفاقي نمي افته
حسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
چرا واقعا نميايد دوره مديريت ببينيد شما بورسيها زير سايه حاج محسن تا كي حسادت تا كي دروغ؟؟؟
ان شا ا... سال بعد افتتاحيه هتل حتما دعوتت ميكنم بورس نيوز
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
به كوري چشم حسودان
افتتاح پاتيناژ پنج شنبه 93/10/18 ساعت 19 تشريف بياريد خوشحال ميشيم
ممد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
واقعا براتون متاسفم که این قدر حسود هستید چشمتون دیدن پیشرفت پدیده رو نداره بابا دست از سرش بردارید.
بهزاد از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
دیروز در حمایت سهام داران مشهد از پدیده بیش از سه هزار نفر ساعت 14 در مجموعه شهر رویایی به دیدار آقای محسن پهلوان رفته بودیم (جاده شاندیز مثل سیزده بدر شده بود)- جای همه ی دوستان سهامدار خالی بود ، از پروژه بازدید کردیم و مخصوصا مجموعه پاتیناژ و رستوران های آن ، واقعا بی نظیر بود ، بعدش هم همه رفتند هایپر مارکت و کلی خرید کردند و لذت بردند ، افسوس خوردم که چرا عده ای بی اطلاع از کارهای اجام شده و در حال انجام در این مدت این همه تهمت ناروا و حرف مفت زدند .
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
چرا اراجیف میبافی کی کلی خرید میکرد. بخاطر گرونی اجناس اکثرا فقط نظاره گر بودن. واقعا متاسفم
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
الکی خوشحال نباشید که پدیده بیاد بورس، اوضاع بورس بهتر میشه. اتفاقا بدتر هم میشه. همه سهام های شرکت های دیگشون رو میفروشن و صف خرید پدیده اینقدر طولانی میشه که هیچکس تو عمرش ندیده باشه. باقی شرکت ها هم سهامشون سقوط میکنه. مثل همین الان که همه سهامشون رو دارن میفروشن و پدیده میخرن.
احمد
UNITED KINGDOM
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
شاخص بورس به ۹۰۰۰ رسیده بود آیا حبابی بود که به ۶۰۰۰ رسیده؟ واینکه من راضی به ضرر هیچ ایرانی که سرمایه اش را در بورس گذاشته یا جای دیگه نیستم اما چرا شما بورسی ها اینهمه کاسه داغ تر از آش شدید نمیدانم با تمام وجود از ورود دادستان حمایت می کنم اما روش ورود ایشان را نمی پسندم دادستان کدام مدرک را بر علیه پدیده منتشر کرد و چرا سکوت خبری بر رسانه ها در مورد سخنان پهلوان ایجاد شده باز گلی به گوشه جمال شما که هم نقد نوشتید هم سخنان پهلوان را گذاشتید البته باید پهلوان از سرمایه خودش دفاع کند بالرفتن قیمت ۳ برایر به سود خود وی است شما درست می گویید و دادستان باید روشن کند که آیا ایشان در این حدود آورده دارند؟ و انگهی ترس شما از ورود پدیده به بورس منطقی است شما ترجیح می دهید به نازل ترین قیمت پدیده وارد شود که با آن بتوان شاخص بورس را بالا برد شما هم به فکر منافع خودتان هستید اما اگر قرار باشد پدیده به بورس بیاید مطمئن باشید دارایی ها بر اساس قیمت روز محاسبه و ارزش دارایی ان معلوم می گردد بعد وارد خواهد شد آن وقت کارگزاری ها نمی توانند سود میلیونی به جیب بزنند دوست عزیز بورس را کارگزاری های فاسد به این روز انداختند که صورت های مالی شرکتها را با رشوه عوض میکردند و حباب قیمتی ایجاد کردند بهر حال حباب محکوم به شکستن است چه بورس چه پدیده. امیدوارم بورس به رونق خوبی برسد و ما سهامداران پدیده هم در بورس باشیم ما همه در یک کشتی نشسته ایم چه بورس چه پدیده
اتابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
واقعا خبرنگار بی سوادی هستی که حسادت از نوع نوشتارت معلومه مدرکت چیه؟سوادت چند کلاسه؟؟؟
و اما تو بورس نیوز این رو بدون که منفوره 120 هزار سهامدار ..30 هزار کارگر و کارمند ب علاوه خانواده این نفرات هستی ...
نفرین بر بورس نیوز کذاب
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
به نظر بحث پدیده می تواند یک "... اقتصادی بزرگ " نام گزاری شود .
اشتباه بزرگی بوده که این شرکت چنین فعالیت هایی با پول مردم انجام بدهد و اکنون بخواهد با گروگان گرفتن سرنوشت مردم عادی که سهام خریده اند ، از پاسخگویی فرار کند.
ضمنا روضه دلسوزی برای کارگران شاغل به کار در پدیده هم خیلی تکراری است و همه می دانند که صنعت خودرو با همین روضه 35 سال است که مشغول کاسبی است و اکنون همه فهمیده اند که چه کلاهی سرشان رفته و کشور چه ضررهایی کرده است از تولید میلیونی خودروهای بی کیفیت .
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
شهرداری شاندیز مدارک قانونی پدیده را درسایت خود shandiz. Ir منتشر کرد
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
اگه همین فردا مردم بیان برم سهام شرکت بادکنک سازی هم بخرن این آقا میادو میگه این شرکت داره کلاهبردای میکنه . اخه برادر ٰ٬ ما سهام دار ها یاید نگران باشیم که نیستیم . ما هم یاد گرفتیم که از لباس کسی به شخصیت کسی پی نبریم . این که لباس آقای پهلوان اینجوری هست به خودش مربوط میشه . شما همه ی دکمه ها تو ببند
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
نمی دونم از این همه دروغ و جوسازی باطل چی نصیبتون میشه
مسلم که حاج محسن پهلوان نباید درخواست مصاحبه شما رو قبول کنه اگه
قرار باشه ایشون با هر کسب مصاحبه کنه که خیلی خنده داره...
درباره سوالهای ذهنی تونم زیاد فکرتون رو درگیر نکنید جواب همش مشخصه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
زمینهای کناری پدیده رو همین امسال ۱۱میلیون خریده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
زمینهای کناری پدیده رو همین امسال ۱۱میلیون خریده نه کل زمینارو شنیدن هم بلد نیستید یا خودتونو به نشنیدن زدید؟ خجالت آوره بورس نیوز
دانا
ROMANIA
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
بابا این مدیر عامل عجب قیافه غلط اندازی داره خدا به سهامدارانش رحم کنه
ناشناس
GERMANY
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
تخلفات پدیده که سهامی خاص هستش مثه روز معلومه فقط بدبختی کار اینجاس که سرمایه مردم رو درگیر خودشون کردن. خدا اخر عاقبت همه رو بخیر کنه
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
واقعا احسنت فوق العاده نقد زیبایی داشتین،
علی
UNITED ARAB EMIRATES
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
حسود هرگز نیاسود
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
دوست عزیز بورس نیوز اون هایی که پدیده رو میشناسن میدونن اگر حتی وارد بورس هم بشه سیاست این شرکت اجازه متضرر شدن مردم رو نمیده، پدیده مثله تبرک و پردیسان نیست که نوپا باشه تو اقتصاد این کشور ریشه دوانده، متاسفم برای عده ای از مردم بجای اینکه با سربلندی پدیده احساس غرور بکنن گیر دادن به سیاست بازی های دولت، همچنان خبر های خوب در راه است
موسی
GERMANY
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
جناب بورس نیوز مجموعه پدیده بورس اوراق بهادار تهران نیست که سهامدارانش نقره داغ کند هیچ شخص حقیقی تاکنون از پدیده شکایتی نداشته و همه مردم دعاگوی مدیران آن هستند بهتره به جای این همه غرض ورزی تشریف بیارید مشهد و پروژه را از نزدیک ببینید تا مفهوم از خاک طلا ساختن رو درک کنید. کارهای بزرگ ، افکار بزرگ می طلیه که شما ندارید . من اینو از روی سئوالاتی که پرسیده بودید فهمیدم. مثلا فرمودید ((اگر قوه قضاییه بگوید قیمت سهام پدیده 100 یا 200 تومانه تکلیف مردم چه میشود یا گفتین محسن پهلوان گفته تا حالا 40 میلیارد برای هتل هزینه شده در صورتیکه گفته برای رسیدن سازه به سطح 40 میلیارد هزینه شده )) واقعن برای شما متاسفم بورس را هم همینطوری تحلیل می کنید که سهامدارانش را به خاک سیاه نشاندید. تنگ نظر نباشید تا مملکتمان آباد شود.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
چقدر حسود ریختن تو این سایت...
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
متاسفم براتون که فقط اون نظرهایی که به نفعتون هست رو میذارید
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
ببخشید فک کردم نظرم رو نذاشتبن
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
بورس نیوز دروغ گو...
مدام حرف های جناب پهلوان را تغییر میدی...
باعث تأسفه!
iهمراه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
باقیافه که نمی شه واسه مردم کار کرد مهم مغز اقتصادی اقای پهلوانه که تحسین برانگیزه و با صدها طعنه و زیر سوال بردن کسی منکر درون مملو از عشق به وطنش نمی تونه بشه.در ضمن قیافه اقای انیشتین هم خاص بوده ولی مهم خدمت ایشون به بشریت بود.
سام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
من سال 81 تمام داراییمو با مشورت یکی از همین کارگزاران یقه بسته بورس سهام خریدم بعذاز یکسال همون سهامو به یک دهم قیمت فروختم. هیچکس هیچ هرفی نزذ. یک نفر معرفی کنید که تو بورس سود کرده باشه البته ب جز خودشون که دستشون تو یه کاسست و جیب مردمو خالی میکنن. خواهشن شما بورسیا با اون سابقه درخشانتان تز صادر نکنید. لعنت به هرچی شایعه پراکنه
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
یکم از دروغهای که نوشتی خجالت بکش.حداقل مقاله میزنی صحبتها رو بدرستی انتقال بده بعدش یک نقد منصفانه بکن تا همه قبول کنن.اخه معلومه با چرندیاتی که نوشتی اگر هر ادم بی اطلاعی بخونه اخرش نتیجه میگیره که یک کاسه وزیر نیم کاسه هست.ایشون کی گفتن زمینی متری 11 میلیون خریدن گفتن زمینهای کنار شهر رویای جدیدا به قیمت 11 میلیون خریدن.بعدشم گفتن کل فروش سهام تا امروز1200 میلیاردتومنه نه 1میلیاردو دویس.
علی
ROMANIA
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
آقای پهلوان گفتن اخیرا یه زمین پشت شهر رویایی خریدیم متری یازده میلیون، نه این که کل زمین ها رو سال 88 خریدیم متری 11 میلیون!
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
عزیزانی که سهام ندارن،آخه شما چیکار به کار پدیده دارین.اجازه بدین سهامداران خودشون تصمیماتشونو بگیرن و شما خواهشن دایه مهربانتر از مادر نباشین.شما اگه خیلی کارتون درسته برین یه فکری به حال خودتون بکنین که از روی بیکاری شروع به نوشتن این هجویات می کنین.ما ایرانیا خیلی از دلسوزیامون از روی حسادته که نمی تونیم موفقیت یک عده ای رو ببینیم بعد میشیم مهربونترن و دلسوزترین آدمهای روی زمین و میشیم یک گرگ در لباسمیش.آقا جون اگه سهام داری که تا به حالا کلی حالشو بردی بازم میبری اگرم که نداری خواهشا تو کار بقیه دخالت نکن.ما نمی خوایمکه کسی دلش به حالمون بسوزه،کیو باید ببینیم تا شما ها دخالت نکنین؟
امیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶
جمع لمپنست ها دریک جا اعم ازخانم وآقا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
زمین 32 هکتاری پارس الکتریک وسط شهر تهران قیمت زدهاند متری 900 هزار تومان

اونجا کجاست که متری 11 میلیون قیمت خورده میدان تایمز نیویورک؟
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
فکر کنم اگه حاج محسن مدیر عامل بورس بشه شاخص صد هزار رو میشکنه !
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
با این همه حسادت و شایعه سازی و دروغی که مینویسید بیشتر خودتون رو خراب می کنید نه پدیده رو
ابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
متن خبرتو خوندم همچنین اظهار نظر ها رو.من پروژه رو ندیدم اما از اظهارات افراد بیطرف غیر سهامداروهمچنین متخصص که پروژه رو از نزدیک دیدن پی بردم که پروژه طرح عظیمی هست و پیشرفتشم بد نیست وقتی هم وسعت کار و سرمایه زیاد بشه ایجاد وطرح مسایل حقوقی خیلی عجیب نیست مهم اینه که مغرض نباشیم ما داریم تو ای مملکت زندگی میکنیم برای کوچکترین کارها مسایلی پیش میارن که که پیش بینیش امکان نداره چون با گسترش کار زینفعان وکسانی که به دنبال کسب منافع مادی هستند دایرهشون بزرگتر میشه همین که کاری انجام میشه نکته مثبتیه ایرادهایی هم به کار وارده که بایدهمزمان رسیدگی بشه در کل امیدوارم پروژه به سر انجام برسه.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۲
ببینید کارمابه کجارسیده که هربیسوادی به خودش احازه میده تخلیل کنه حرفهارو مگر فکرکردی عصر حجر است که مردم نفهمند
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۵
دوستان عزيز سلام
اميدوارم كه هيچ مشكلي براي مردم عزيزمون نباشه و همه چي ختم به خير بشه
اما بذاريد از نظر اقتصاد كلان و از نظر علمي بگيم كه كار پديده واقعا كار خواص و بزرگي در كشور عزيزمون ايران ميباشد. صنعت گردشگري در بسياري از كشورهاي دنيا مانند اسپانيا فرانسه ايتاليا و همين تركيه همسايه جز پر درامد ترين صنعت ها بوده و چيزي حدود ١.٥ تا چندبرابر نفت ما اونها از راه گردشگري درامد دارن، كه شركت پديده به طور وسيع پا در اين راه گذاشته و به لطف خدا سرعت خوبي داره چرا كه ميتونه كشور مارو كه جاذبه هاي توريستي زيادي رو داره از اقتصاد متكي به نفت نجات بده و رونق رو به اقتصاد ما بياره
از طرفي با بهره بردن از تكنيك هاي روز دنيا و كمك كارشناسان خبره تونسته با بحث تبليغات و مديريت برند خيلي خوب عمل كنه و سهامش رو بفروش برسونه( در حال حاضر برند پديده به تنهايي ١٠٠٠ ميليارد تومن ارزش گذاري ميشه) خب اين خيلي بهتر از زامبي ها و خونخوارهاي اقتصاد ايران مانند ايران خودرو و سايپا و ... ميباشد پس بدونين به نظر من و بسياري از اساتيد بنده صنعت گردشگري در ايران اولين و بهترين صنعت درامد زا ميباشد
بياييد بدون هيچ غرض ورزي منطقي و به حمايت بهترين ها براي اباداني كشور عزيزمون ايران بپردازيم.
پديده هم با شفاف سازي دوباره به رونق و قدرت قبلي خودش برگردد انشااله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳
شیر مادرت حلالت باشه خبرنگار
دمت گرم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۸
شیر مادرت حلالت باشه خبرنگار
دمت گرم
هرچی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
با سلام من یه ساعته نشستم اینارو خوندم ولی همش الکی بود سرکاریم همه مون.
میدونین چیه پدیده هیچ مشکل قانونی نداره وگرنه میرفتن خوده شرکتو پلمپ میکردن نه دفاتر دلالیشو.
پدیده داره شهر میسازه میشه بگین گلبهار وبینالود وپردیس کردج وخیلی شهرهای دیگه که دولت ساخت قیمت زمیناش اول چقدر بود والان چقدره؟تو این مملکت پول پول میاره پس اگه همین الان بگن ارزش کل دارایی پدیده 100 تمنه با نرخ تورم ساله دیگه باید بشه 130 چه برسه کاری هم روش انجام بدن وسرمایه بزرگتر از اونی باشه که بتونی فکرشو بکنی اقا پدیده از مردمه واگه فقط سهامداراش وخانواده هاون برن از پدیده خرید و استفاده کننن براشون بسه نیازی به کسه دیگه ای نیست که بگن گرونه یا نمی ارزه اقا نمیارزه نخر من میدونم نمیارزه ومیخرم.سکه برهار ازادی اگه ده گرم طلا باشه باید به قیمت همون ده گرم طلا بفروشن چرا بیشتر میارزه؟بخاطر ارزشیه که مردم براش قائل شدن پدیده هم برندش بیشتر از اونی که فک کنی میارزه.البته اینم بگم پدیده مششهد فقط یکی از پروژه های گروه سهامداران پدیده است اصلا برین پلمپش کنین کیش ورامسر وتبریز وهمدان چی؟
خدا خیتون بده که حامی دولتین ودارین کاری میکنین تا پولو از دسته مردم به بانکها ببرین وسرمایه دولتو زیاد کنین نگین نه چون بعد پدیده نوبت بقیه جاهاییه که پول توشه مثله نارنجستان شمال و یا بهتر و رک بگم همین موسه ساته مالی و اعتباری که دارن بیشتر از بانکها فعالیت میکنن وبه مردم پول میدن.اونا رو هم جلوشونو بگیرین چون نباید مردم با هم یکجا جمع بشن.درود به رهبری که به فکر خوده مردم بوده واز دولت هایی که واقعا به مردم کمک میکنن حمایت کرده.مسکن مهر چند نفرو خونه دار کرد.حالا بذار ده برابر قیمتش باشه خونه داشته باش از خودت بهتره از اینکه صد برابرش تا اخر عمرت کرایه خونه بدی.احمدی نژاد هم بهترین رئیس جمهور ایران بود.تورم بود ولی دسته مردم خالی نبود نه اینکه تورم نباشه ومردم گشنه وبی پول.دولت ها رو کار نداریم ولی بدونین پدیده اگه بخواد ضرر کنه بیشتر از مردم خوده پهلوان ضرر میکنه پس بجای انکه به فکر فروش باشه داره میخره بابا طرف ایندری پول داره که بدون مردم هم بتونه بسازه و فقط بجای هزینه تبلیغات برای استفاده از پدیده اومده مردم رو تو خوده پدیده شریک کرده تا مشتری داشته باشه.حساب2 دوتا 4تاس.یه سر به سایت پدیده بزنین ودرباره کارت اعتباری پدیده بخونین. دردود به همه کسایی که سرمایشنو تو محل وتو شهر وتو کشور خودشون سرمایه گذاری کردن اونم در راه ابادانی و ساخت وساز
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
بنده بعنوان یکی از ساکنان اطراف شاندیز یعنی روستای حصار سرخ از زحمات آقای پهلوان مقدم بسیار ممنون وسپاسگزارم چرا که این پروژه باعث بهبود وضعیت مردم ورونق گرفتن زمینهای این روستا شده وآینده ای بسیار خوب در پیش رو دارد که همه اینها مدیون پروژه بزرگ پدیده است وسرمایه گذاری در این روستا بسیار رونق گرفته است
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
این زمین چون به زمین پدیده چسبیده قیمتش 11 میلیون شده منظور این بود
پیرو خط رهبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
ای هموطنانی که از بخل و حسادت از نخریدن سهام پدیده و بردن سود عقب ماندین
و آرزوی خوردن زمین این پروژه عظیم ملی و اقتصادی کشورمان را داشتین
که خود همین باعث افزایش جذب گردشگر و توریست شده و باعٍث اشتغال زایی جوانان این مملکت شده
و از کنار این چنین سرمایه گزارانی
دیگران جرات این را پیدا کرده
تا بجای آنکه پول خود را صرف هزینه و سرمایه گزاری برای کشور های شیخ نشین عرب کنند داخل میهن عزیزمان سرمایه گزاری کنند
شما افرادی هستین که با ایجاد شایعه باعث زمین خوردن و پلمپ همچین پروژهایی شده
و به مملکت خود خیانت میکنید و فرق شما با یک وطن فروش خاین چیزه دیگری نیست
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
از طرفداران امر بساز و بفروش تقاضا دارم با بورس خود را مقايسه نكنيد، شما بخشي از بازار سرمايه نيستيد. شما به گرفتن مجوزهايتان بپردازيد نيازي به ورود شما در بورس نبوده و نخواهد بود. كلنگ و اين صحبتا
غزل
UNITED KINGDOM
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
این آقای پهلوان عجب طرفداری داره!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
نظر این سایت اندازه ی یه دو زاری هم ارزش نداره همه میدونن انقد بدبختین که نمیتونین ببینین یه جایی مثل پدیده انقد سود میده بعد شما کلاهبردارا تو بورس پول ملت و غارت میکنین و اخرشم اون بدبختی که پولشو آورده تو بورس همه ی زندگیش میره هر اتفاقی واسه ی آقای پهلوان یا پروژش بیفته دیگه هیچ سرمایه گذاری پولشو نمیاره تو این مملکت البته میدونم که واستون مهم نیست... شماها همون آدماایی هستین که این مردم واستون هیچ ارزشی ندارن پس دم خودتون و با عنوان طرفداری از این ملت بی گناه نشون ندین شما خود گناهین
دلسوز مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
این بنده خدا هم مثل آقا بابک چک نقد کن بعضی آقایون تا زمانی که لازمش دارن نگهش می دارن ولی خدا نکن تاریخ مصرفش سر برسه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
اقايون عزيز چرا شما سهام شركت هاي غير بورسيه ديگه رو نميگين، همين سپاد سهامش ٤٦٠ هزار تومان . و همينطور گرند ر اخلمد و ابرده.
بكشين از پديده بيرون
مینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کاش یک دهم انتقادات خودتونو به مدیران دستگاه های نظارتی و قضاوتی و مدیران رسانه ها و صدا وسیما خرج می کردید . هر کی ندونه فکر می کنه این آقا تو این مملکت پنج سال زیر نظر همین حکومت کار نمی کرده . چرا الان .؟ فکر نمی کنید زیاد عجله کردید برای افشاگری
پایا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
من نه سهامدارم نه اصلا پهلوان نامی رو می شناسم و نه تا به حال بورس نیوز رو خوانده بودم
چون صحبت هایی در مورد پدیده شنیده بودم تو اینترنت جستجو کردم و این صفحه باز شد
بعد از خواندن این بخش واقعا خنده ام گرفت که نویسنده چطور از اون صحبت ها این استدلال ها رو کرده و چگونه سطحی و غیر تخصصی و جانبدارانه تحلیل کرده
اول برای رسانه ها که انقدر غیر تخصصی و حتی بچه گانه هستند و بعد برای خودم که مخاطب این چنین رسانه هایی فرض می شم واقعا متاسفم
رضا كمالي وطن
ROMANIA
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
باعرض سلام وادب وخسته نباشي به جناب آقا محسن پهلوان و تمام پرسنل ايشان عرض منمايم به نظر بنده اين حرف وحديث هاي كه پشت سر ايشان مي گويند قبول ندارم من به جناب آقاي پهلوان اعتماد كامل دارم وهيشه براي ايشان آرزو ميكنم كه درتمامي كارهايشون موفق وپيروز سربلند باشند
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
آدمهای کم عقل وقتی قطب زیارتی ایران را به قطب سیاحتی تبدیل می کنید این نتیجه آن است . هر کس می ره مشهد مقدس ( که باید قداست آن حفظ شود ) وقتی بر میگردد . می گویند رفتی موج های آبی . رفتی پدیده شاندیزو... بهتر نبود این اقدامات در شهر های توریستی و سیاحتی اتقاق می افتاد و شهر مقدس مشهد را قداستش را حفظ می کرید؟
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
با سلام خدمت دلاور مرد بزرگ آقای پهلوان مقدم .من یکی ا ز سهام ارانتونم
مدت 5 سال مبلغی سهام خریدم وهر روز هم قیمت را چک می کردم تا به روزهای جنجالی رسید در سفر بودم بدون نگرانی وهیچ اضطرابی نداشتم وندارم خداوند دلم را قوی کر د وحالا دیدم تمام سهام ها چندین برابر شده امید وارم به عنایت خداوند تمام سختیها را پشت سر گذاشته و این روز های
سخت وتلخ هم به پایان خواهد رسید آقای پهلوان مقدم من وقتی چند سال پیش از شما سئوال کردم چه کسی پشت این کار بزرگ است جواب دادید خداوند باید بگویم واقعا خداوند یاریتان خواهد کرد براتون آرزوی موفقیت دارم
وسلام یاعلی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۸
واقعا حلالت حاج محسن واقعا مردی دمت کرم جات بهشته بقران
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
آیا سهامدارایی که سهامشونو فروختن و تعهدنامه دارن ، سرتاریخ ذکرشده توی تعهدنامه به پولشون میرسن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
آیا سهامدارایی که سهامشونو فروختن و تعهدنامه دارن ، سرتاریخ ذکرشده توی تعهدنامه به پولشون میرسن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳
باسلام خدمت مدیرعامل محترم و مدیریت سایت .بنده حواله ام مربوط به اواسط شهریور هست ایا امیدی هست پاس شود.بخدا زندگیم از هم پاشیدرو قول شرکت برا 7 ماه حساب باز کردیم.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۱
حاج محسن فقط میگم بابا حلالت نامردا نزاشتن امپراتور ایران بشی واقعا حقته
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵
با سلام سوالی داشتم من جواله ام برا 94/6/16 بود که پاس نشده باید جیکارکنم اگه مسئولی هست جوابمو بده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
برو از اون دوستان که پشت سر حاج محسن ! سینه می زدند بپرس ! سرکارید دوستان ... خدا حافظ پدیده...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
چرا دولت ساکته راجبه این موضوع تو این سختیا که زندگی سخته پدیده همه چیمونو داغون کرده دولتیا ساکتن مگه یادتون رفته شما از پوله مردم حقوق میگیرین که واسشون کار انجام بدین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
حاج محسن تو واقعا حاجی نیستی میدونی چند تا زندگی خراب شد
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
اقای پهلوان..تو ک هشتاد درصد سهامو پشتوانه کردی...بفروش پول مردمو بده...خدا ازت نگذره بقران اگه واسه منافع خودت داری کج روی میکنی