بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
یکی از اساتید پرفسور سابق دانشگاه فن آوری ماساچوست "MIT " به نام "جوزف گیبونس" در اقدامی که به گفته برخی به خاطر هنر بوده است، دست به سرقت از بانک زد.
کد خبر : ۱۴۳۱۲۱

صدای روسیه نوشت: یکی از اساتید پرفسور سابق دانشگاه فن آوری ماساچوست "MIT " به نام "جوزف گیبونس" در اقدامی که به گفته برخی به خاطر هنر بوده است، دست به سرقت از بانک زد.

او برای این کار، یکی از بانک‌های شهر نیویورک را انتخاب نموده و از تمامی ماجرا فیلم گرفت.

آقای گیبونس فیلم‌برداری می‌کند و به نوشته نشریه "Time " او از این سرقت در کاری که در حال ساختن است استفاده خواهد کرد.

بر اساس داده‌های دریافتی، او در اقدامی مسلحانه وارد بانک می‌شود و مبلغ 1000 دلار را به سرقت می‌برد. سپس با دوستان و نزدیکان خود تماس گرفته و ماجرا را برای آنها شرح می‌دهد. پس از گذشت مدتی، یکی از همین آشنایان او، موضوع سرقت را به پلیس گزارش می‌دهد.

کسی که از این سرقت فیلم‌برداری نمود نیز اکنون پشت میله‌های زندان است. او در این رابطه می‌گوید:"جوزف با من درباره هدفش از این کار زیاد صحبت کرده بود. به نظر من، این بیشتر به یک شاهکار هنری شباهت دارد تا به سرقت."

آقای جوزف گیبونس به خاطر سرقت در روز 14 آوریل، مجرم شناخته شده و نخستین دادگاه او پس از گذشت این مدت، به زودی برگذار خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
پروفسور عزیز اول یه سفر به ایران میکردی و درس ...یاد میگرفتی و بعد می رفتی 1000 دلار را میدزدی......شاید نظرت عوض میشد و نا قابل 6 تا صفر اضافه میکردی ...؟