بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
شرکت های کارگزاری مفید، آگاه و بانک کشاورزی از جمله مجموعه هایی هستند که بیشترین ارزش معاملات الکترونیکی را به خود اختصاص می دهند. ارزش معاملات عادی شرکت های کارگزاری آریا نوین، صبا تأمین و حافظ نسبت به سایر مجموعه ها بیشترین مبلغ محاسبه می شود.
کد خبر : ۱۴۳۱۸۳
نویسنده :
جمشیدی
خلاصه رتبه بندی شرکت های کارگزاری براساس دفعات معامله، ارزش معاملات الکترونیکی، عادی و نیز ارزش کل معاملات طی دی ماه امسال منتشر شده است. برهمین اساس در این گزارش به بررسی برخی فاکتورها بر مبنای گزارش منتشر شده توسط شرکت بورس پرداخته شده است.

براساس گزارش بورس نیوز، 100 شرکت کارگزاری در این گزارش رتبه بندی شده که از میان آنها بیشترین دفعات معاملات در شرکت کارگزاری مفید رقم خورده است. بعد از آن شرکت های کارگزاری آگاه و تدبیرگران فردا در ردیف های بعدی قرار می گیرند.

بیشترین ارزش معاملات از آن چه شرکت هایی است؟

البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که در این گزارش از ذکر نام شرکت های کارگزاری که کمترین دفعات معامله، ارزش معاملات الکترونیکی و عادی در آنها رقم خورده، خودداری شده است. چراکه عمر فعالیت مجموعه های مذکور عمدتاً کمتر از یکسال بوده و به تازگی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده اند.

ارزش معاملات الکترونیکی

شرکت های کارگزاری مفید، آگاه و بانک کشاورزی از جمله مجموعه هایی هستند که بیشترین ارزش معاملات الکترونیکی را به خود اختصاص می دهند.

بیشترین ارزش معاملات از آن چه شرکت هایی است؟

ارزش معاملات عادی

ارزش معاملات عادی شرکت های کارگزاری آریا نوین، صبا تأمین و حافظ نسبت به سایر مجموعه ها بیشترین مبلغ محاسبه می شود.

بیشترین ارزش معاملات از آن چه شرکت هایی است؟

ارزش کل معاملات

23 شرکت کارگزاری نیز بیش از 70 درصد از ارزش کل معاملات را از آن خود ساخته اند که از میان آنها مجموعه های کارگزاری مهر اقتصاد، آریا نوین و مفید در ردیف های نخست قرار دارند.

بیشترین ارزش معاملات از آن چه شرکت هایی است؟

اشتراک گذاری :
ارسال نظر