بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۱۴۳۲۳۷

آقای احمدی نژاد؛ رفیق قدیمی! چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟ / هربار که می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های من /  چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورم / مرا نزد رسانه‌ها و افکار عمومی سکه یک پول کردید

معاون اول دولت دهم در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد نوشت: گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»٬‌ متن کامل نامه‌ رحیمی به احمدی نژاد به شرح ذیل اسیت:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم دولت های نهم و دهم

سلام علیکم

این مختصر را چگونه می‌توانم آغاز کنم جز آنکه بگویم: چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟

البته شما دشمن نبوده‌اید و مرا با شما دوستی و رفاقت دیرینه ایست که مربوط به سال‌های اخیر نیست. نیک می دانید و دیگران هم خوب است در این مجال مطلع شوند که رفاقت من و شما به سال‌های دوری بر می‌گردد که در کردستان و آذربایجان غربی بودید و سپس به اردبیل رفتید تا تقدیرمان این باشد که هر دو استانداری دولت ششم را تجربه کنیم. گذر زمان شما را به ریاست جمهوری و بنده را به خدمتگزاری در دیوان محاسبات کشور رساند.

از ابتدای آشنایی، هم من و هم شما همواره حق رفاقت بجا آورده‌ایم و در برخی مواقع هم اختلاف دیدگاه‌هایمان مانع از تداوم رفاقت‌هایمان نشد، در همان دوره البته افراد منتقد با بهانه جملات مقلوب شده جریان رسانه‌ای تخریب بنده را کلید زدند و متهم به اغراق و تملق شدم. چندی گذشت و اصرار کردید که به جمع دولت بپیوندم؛ پاسخم منفی بود با این استدلال که اگر در دیوان بمانم بیشتر منشأ کمک و خدمت به کشور خواهم شد. نپذیرفتید و بدون اطلاع من حکمی صادر کردید و با حفظ سمت به عنوان معاون حقوقی منصوب نمودید که خلاف مقررات بود. چاره ای نداشتم جز آنکه از دیوان محاسبات استعفاء بدهم و به همین خاطر باعث رنجش برخی از دوستان قدیمی و صمیمی‌ام شدم و آغاز رنجش‌ها هم از همانجا شروع شد. به دولت آمدم و آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و در انجام وظایف محوله بویژه ترمیم روابط دولت و مجلس کوتاهی نکردم. در اواخر دولت نهم بود که به دلایلی که هنوز هم برخی از آنها برای من نامعلوم است، چند تن از اعضای دولت را کنار گذاشتید و حتما خاطرتان هست که من از باب مشورت مخالف بودم و دلایلی آوردم و وقتی نپذیرفتید، یادآوری کردم که دولت از نصاب می‌افتد و نیازمند رأی مجدد اعتماد مجلس می‌شود.

ماجرای معاون اولی پیش آمد. بعد از ناکامی گزینة اول، به بنده پیشنهاد دادید. و همان موقع گفتم که با وجود کینه‌های سیاسی و برخی زخم‌های کهنه، از من بگذرید، زیرا عاقبت کار را می‌دانستم که برخی مخالفان سیاسی با عنادورزی به دنبال هتک حیثیت و بر باد دادن آبرویم خواهند بود؛ اما باز هم مخالفت با تصمیم شما سخت بود.

آقای دکتر احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!

در دولت دهم همة اعضاء شاهد و گواهند که جز کار و کار به چیزی نمی‌اندیشیدم و 6 صبح تا 12 شب، حداقل زمانی بود که مصروف خدمت در دفتر کارم می کردم. و این جدیت در کار از نگاه منصف نمایندگان محترم وقت مجلس شورای اسلامی پنهان نماند و در نا مه‌ای به امضاء 211 نفر تقدیر خود را از انتصاب شما اعلام نمودند.

زمان گذشت و رفته رفته احمدی‌نژاد و رفتارهایش متفاوت از سال‌های گذشته شده بود. هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من. در سال آخر دولت اصرارتان بر کاندیداتوری فرد مورد نظر چنان بود که گویی از جایی به شما الهام می‌شده است و حاضر نبودید حرفی غیر از آن بشنوید و نظر بنده و جمعی از همکارانم در دولت را نپذیرفتید و وقعی ننهادید تا جایی که اینجانب با همفکری برخی از اعضای کابینه چاره‌ای نداشتم جز اینکه در شرایط سخت عمل جراحی همسرم برای ثبت در آیندة تاریخ و برای دلگرمی همکارانم در دولت خطر کنم و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام نمایم تا به طور نمادین اختلاف نظرم را با رویکرد شما بیان کنم و البته در نهایت باز هم به اصرار شما، بازی را بار دیگر در صحنة رفاقت باختم و باز هم حرفتان را گوش کردم و علیرغم میلم انصراف دادم.

آقای دکتر احمدی نژاد!

در جریان قهر شما پس از ماجرای آقای مصلحی بسیاری از دوستان شما تلاش کردند که من هم کار را رها کنم تا دولت بخوابد و بسا کسانی که به من گفتند آماده باشم برای عهده دار شدن کفالت ریاست جمهوری. اما گفتم حوصله کنید احمدی نژاد باید برگردد که من میانه او و خودم را با خدمت به نظام آزموده‌ام که:

ما را سریست با او که گر خلق روزگار دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم.

ذکر یک نمونه دیگر از خاطرات تلخ این دوره شاید خالی از فایده نباشد. به یاد دارید که خودم را در فضای سیاسی و رسانه‌ای سپر کردم تا خانم دکتر دستجردی که پرتلاش و مردانه در میدان کار بود از دولت خارج نشود؟ اما متاسفانه شما لجبازی کردید و به بهانه تعلل در عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که فردی توانمند و متعهد بودند، او را عزل کردید و مرا هم نزد رسانه‌ها و افکار عمومی سکه یک پول ساختید و البته همان موقع در جریان قرار گرفتم که با مشورت اطرافیان پیش‌نویس عزل بنده را هم آماده کرده بودید.

و اما اینک که از هر سو مورد هجمه قرار گرفته‌ام و نا آگاهان نیز گمان کرده‌اند که درهای رحمت خدا به روی بندگان، راه در دالان‌های سیاست دارد و رسانه‌ها عرض و آبرو و حیثیت 35 ساله خدمت و امنیت و آسایش همسر بیمار و دختران رنجورم را به باد داده‌اند و بی آنکه اصل ماجرا را بدانند و تبیین کنند حدیث مدعی را با کینه بر سر بازار جار می‌زنند و بر سر تقسیم غنائم این آبروریزی و هتک حیثیت، مسابقه و مناظره راه انداخته‌اند.

شما بهتر از هر کسی می‌دانید که در 5 سال گذشته، مگر به ضرورت، در مقام پاسخگویی به رسانه‌ها برنیامده‌ام. مگر آنجا که استانداری کردستان، تراکتورهایی را که دولت به کشاورزان منطقه هدیه داده بود و با ابتکار خودشان بطور نمادین آرم مقدس الله مندرج در پرچم جمهوری اسلامی ایران را طراحی و به نمایش درآوردند و برخی رسانه‌های مغرض آن آرم مقدس را تعبیر به جمله‌ای از باب مداهنه نمودند، و تا امروز از سر جهل مرا مورد طعن و شماتت قرار می‌دهند، پاسخی داده‌ام؟!

آیا وقتی در حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس، وزیر علوم وقت و جمعی از اساتید دانشگاه از رساله دکتری خود دفاع کردم و فرد مدعی را به خاطر ادعای کذب در دادگاه محکوم نمودم، سخنی به رسانه‌ها کشاندم تا دفاعی کرده باشم؟!

آیا وقتی با تلاش همکارانم در دیوان محاسبات، فساد موجود در بیمه ایران را افشاء کردم و با یک مهندسی معکوس، خود متهم آن شدم، جمله‌ای در دفاع بر زبان آوردم؟!

یا وقتی برای نخستین بار مفاد قرارداد ننگین کرسنت را در حضور رسانه‌ها بالای دست گرفتم و آن را متوقف کردم، کسی در برابر انتقام گیری مخالفین، حتی آخ از زبان من شنید؟!

همه آنچه ظرف چندین سال بر من رفته است، یک طرف ماجرا است و البته این زخم وقتی "کاری" می شود که جنابعالی نیز مصلحت را در آن می‌جویید که دامن خود را از آن برچینید!

آقای احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!

آیا بهتر نبود با اطلاعی که به صحت و سلامت زندگی من که از نزدیک با آن آشنا هستید داشتید، گواهی می‌دادید؟ و شهادت می دادید که من به بیت المال خیانت نکرده‌ام و زندگی‌ام به ریالی مال حرام آلوده نیست؟ آیا نباید می‌گفتید که رحیمی پس از عمری خدمت چون حقوق و مزایای بازنشستگی‌اش برقرار نشده، برای گذران زندگی به سختی افتاده است؟

آقای احمدی نژاد، براستی نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟

شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد.

یادتان می آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود.

من با توکل بر خداوند و به گواه وضعیت دیروز و امروز زندگی‌ام که تغییری نکرده و شاهد سلامت زندگی من است تا لحظة آخر و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در پی اعاده حیثیت و اثبات بی‌گناهی خود و خانواده‌ام هستم. اما شما نیز گویا مانند برخی رسانه‌های معاند خارجی وناآگاه به این نتیجه رسیده‌اید که هرچه هست همین فضای غبار آلود رسانه‌ها و دعواهای سیاسی است؟

گیریم که امروز در منظر مردم محکوم و در آینده نیز با استناد به همین اخبار و اطلاعات آمیخته حق و باطل و منازعات دور از حق و عدالت اصلاح طلب و اصول گرا، تاریخ را نیز اینگونه نوشتند، اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد. از آنکه جاهل است و یا مغرض است، توقع و یا اعتراضی ندارم. بر رسانة ملی که با تغییرات جدید متاسفانه در پی جلب و جذب مخاطب به هر قیمتی، برآمده و به بهانه تبیین راهکار مبارزه با مفاسد اقتصادی، میدان‌هایی فراخ برای عقده گشایی علیه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی و تریبونی برای تطهیر فتنه گران فراهم می آورد، هرجی نیست. اما از دوستی که از 5 سال پیش در جریان رنج‌هایی که بر خود و خانواده‌ام رفته است، و از نزدیک اشک دختران، رنجوری همسر، سکتة منجر به مرگ مادر، سکتة خواهری که افتخار دارد شهیدی را نثار انقلاب اسلامی کرده است و اشک چشم برادری که هنوز از ترکش خصم التیام نیافته است را دیده، و من بخاطر تداوم دوستی با او از خودگذشتگی‌ها کرده ام و تا امروز که بیانیه دو پهلویش را در دفاع از خودش دیدم، کلامی در تضعیفش بر زبان نیاورده‌ام، این انتظار نمی‌رفت که از مضمون بیانیه دو صفحه‌ای اش، جز برائت از رحیمی، استنباط نشود.

آقای احمدی نژاد عزیز!

برای آگاهی ملت شریف ایران و یادآوری مجدد بار دیگر می‌گویم که:

همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می‌گردد. در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود. در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و اجرایی به اینجانب معرفی شده بود، برای کمک اعلام آمادگی نمود. بنده نیز به واسطة حساسیت و اطمینان خاطر از سالم بودن کمک‌های نامبرده همچون سایر موارد در خصوص ایشان از طریق حراست دیوان محاسبات از مجاری ذیصلاح، در خصوص وی استعلام کردم که پس از اطمینان و پاسخ مثبت که اسناد آن ضمیمة پرونده است، برای دریافت کمک از وی اعلام آمادگی نمودیم و از وی خواستیم که به کاندیداهایی که ما معرفی می‌کنیم از محل حساب شخصی و با چک بانکی خودش کمک نماید. در نهایت نامبرده مجموعاً یک میلیارد و دویست میلیون تومان را به این امر اختصاص داد و البته کلیة اسناد و کپی چک‌های صادره که به قریب 170نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید. بنابراین کل این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و عینا به حساب نامزدها پرداخت گردیده است.

آیا شما اطلاع نداشتید که کل ماجرا همین است که متاسفانه در اثر اطلاع رسانی نادرست و مغرضانه و نگاه سیاسی خصمانه به موضوع یک کلاغ چهل کلاغ کردند که فلانی برده است و خورده است. وقتی کمک کننده این یک میلیارد و دویست میلیون تومان و نیز دریافت کنندگان، مشخص و معلوم هستند، لذا باید پرسید ارتباط این موضوع با بنده چیست؟ و آیا به اندازه همه جرائمی که برای اینجانب تعیین شده است، می‌توان عمل مجرمانه از ماوقع آنچه گفته شد، استخراج نمود؟ آیا آسیبی که ظرف 5 سال گذشته در افکار عمومی و بطور گسترده در تیراژ میلیون‌ها بار در رسانه‌های داخل و خارج به خود و خانواده‌ام وارد شده است، کمتر از مجازاتی است که در این حکم برایم تعیین شده است؟

درپایان توفیق و عاقبت بخیری همگان را از خداوند متعال خواستارم.

والسلام
محمد رضا رحیمی
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
تامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
حقته
همین
ناشناس
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
بنظر من لازم نیست صبر کنید تا قیامت عالم محضر خداست و خداوند نگذاشت تا سالهابا خیانت به مملکت بر اسب مراد برانید.
واقعا وقاحت در کلام شما موج میزند
واقعا حقته
همین
سالار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
آخه طفلی!!گناه داری!!!الان داری مظلوم نمایی میکنی؟تا خرخره تو منجلابی حاج عمو.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸
مصداق سر و ته یک کرباس همینجاست
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
اقای رحیمی نادم محترم متاءصفانه دیر متوجه شدید حتما"میدانید افرادی هستند که نان را به نرخ روز می خورند
شهرام
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
علی جان صرفا جهت اطلاع "متاسفانه " صحیح است
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
شما که بع لجبازی و خرافه گری محمود شهادت میدی چرا همون موقع ازش جدا نشدی لابد کفتی معاون اولی رو بچسب
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
معلوم نیست پشت پرده چه خبر است که این بنده خدا را وادار به نوشتن چنین نامه ای کرده است. از ظواهر امر مشاهده می شود که برای کوبیدن احمدی نژآد سازش کرده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
جواد
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
برادر من! چه سازشي؟
اين بنده خدا كه بايد 5 سال آب خنك بخوره.
حالا شما هم همه چيزو به سازش و ساخت و پاخت و اين جور حرفا نسبت ميدي!
هر كسي تاوان كارهاشو بايد پس بده. اشتباه افراد كوچيك تاوان كمتري داره ولي واي به اشتباه دولتمردا.
سینه سوخته
ROMANIA
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰
رفاقت قصه تلخی ست که از نامش گریزانم الخصوص رفاقت بامحمود
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۶
یعنی بعد از خواندن این جمله داشتم از خنده با سر میرفتم تو دیوار :

" آیا نباید می‌گفتید که رحیمی پس از عمری خدمت چون حقوق و مزایای بازنشستگی‌اش برقرار نشده، برای گذران زندگی به سختی افتاده است؟ "
ناشناس
UNITED STATES
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
معلوم شد فساد رحیمی ربطی به احمدی نزاد نداره
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۱
بمیرم برات، میخوای شماره حساب بده جریمه ات رو بریزیم به حسابت، شما اصلا به چه حقی از طریق حراست دیوان محاسبات پیگیری کردید برای کارهای انتخاباتی خودتون؟؟؟
راستی این که عین داستان شهرام جزایری شد....
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۷
وقتي نظرات ماورايي ميدادي اينارو نميگفتي،همون جريان پيغمبري و اين حرفا،كسي كه فقط نىن كارشو بخوره نياز نيست اين حرفارو بزنه،شمام كه همه سعيتونو كردين ، اثبات شده عزيز ،اثبات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
حالا عب نداره، ولی توهم نزن کسی به شما فکر هم نمیکنه که آبروت بخواد بره. مردم جای دیگه ای هستن ، شما و 4تا روزنامه و زندگی پادشاهیتون در جزیره ای دیگر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
آخ آخ آخ... ببین چی جوری افتادن به جون هم... یعنی فقط همینایی که گفتی بود!؟ من بعید میدونم... نامه اصلی رو کی رو میکنی!؟ بیشتر از این حرف ها حرف نگفته هست... اونا کی رو میشه!؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
سلام:قدرعافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار اید.بنده همان به که زتقصیر خویش عذر بدر گاه خدا اورد ورنه سزاوار خداوندیش کس نتواند که بجا اورد.جناب رحیمی این رابدان سر بیگناه پای دار میرود ولی بالای دار نمیرود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
نروووووو تو که میدونی من بی تو تو بی من یعنی حسرت !! توكه می دونی بی جواب می مونه عشق وعادت !!!!جمله رحیمی به احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری و زمان قهر ایشان و جمله محمودخان به رحیمی در دوران آب خنک !!خخخخخخ
فاخته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
به اميد روزي كه تمام مفسدهاي اقتصادي از رييس جمهور و وزرا و آقا و آقازاده ها رسوا شوند....توي اين 36 سال خوردند و بردند و زدند و كشتند....
از قديم گفتن خلايق هرچه لايق
حقیقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
قضیه اختلاس بیمه ایران را نگفتی .......................................
مچید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
دیگه امتیازها هم کار نمیکنن بابا روزنامه ها با مردم باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
درود بر خاتمی پاک دست.کاش یک رئیس جمهور مادام العمر مثل خاتمی داشتیم تا اینقدر نوکیسگان در دوران تصدی مملکت رو غارت نکنند
مختار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
یا علی بار دگر اعجاز کن . دستهای کوفیان را باز کن>>>>
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
آقای رحیمی کمی از خودت دور شو
به مردم ایران نگاه کن که چی کارهایی امسال شما با این مردم کردند.
نگران گریه خانواده ات هستی!؟
نگران این باش که خیلی ها برای امورات زندگی صورتشان را با سیلی سرخ نگه می دارند که آبرویشان نره ....
واقعا خدا حق تان را کف دستتان بگذارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
چرا نميشه لايك كرد؟
ناشناس
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲
لابد اینم تقصیر احمدی نژاذه
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
از قدیم گفتن دزد نگرفته پادشاهه.ولی وقتی گیر می افتن ننه من غریبم بازی در میارن
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
دلمو کباب کردی رفاقت هم حدی داره بهنظرم نذار فقط شما این وسط قربونی شی از خودت خانواده ات دفاع کن نذار اسم قشنگت ازاین بیشتر خراب بشه ودر تاریخ ازت به بدنامی یاد شود خود دانی
هخم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
بزنید چشم وچاله هم دیگر رو دربیارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
منتظر نامه هایی از اشخاص خاص تر هم هستیم که وقتی که اجل رو ببینن از اینجور نامه ها بنویسن
عبرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
آیا نباید می‌گفتید که رحیمی پس از عمری خدمت چون حقوق و مزایای بازنشستگی‌اش برقرار نشده، برای گذران زندگی به سختی افتاده است؟
این جملش دیگه واقعا دل همه به درد آورد بنده خدا چقدر مستحق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
جالبه!!!!! یعنی قوه ی قضاییه هم گول رسانه های معاند خارجی را خورده؟؟؟
شما با چند وکیل کاربلد، نتونستید قاضی پرونده را به بی گناه بودن خود، قانع کنید، اونوقت انتظار داریدکه ملت حرفاتو باورکنه!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
خخخخ داستان تلخ سیاست ، حالا یکی بیاد ببینه تو این مجلس چه خبره ؟ فقط یکنفر یک میلیارد و دویست داده به نماینده ها . از کجا اورده داده واسه چی داده و.........؟
خود بخوان حدیث مجمل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
خود کرده را تدبیر نیست داداش
سورن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
واقعا من نمی دانم چه اتفاقی افتاده و قضاوتی ندارم ولی یک سوال ساده بایم مطح است ،این همه اختلاس و هزارها میلیاردی که مطرح بود فقط مرحوم امیر منصور آریا محاکمه و اعدام شد!!! چرا؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
توکلی با اشاره به اظهارات معاون اول دولت دهم در یکی از جلسات کمیته رسیدگی به تخلفاتش، گفت: رحیمی در یکی از 13 جلسه رسیدگی به تخلفاتش به بنده گفت "من برای همه مخالفانم پرونده درست کرده‌ام ‌به جز (توکلی)" بنده هم با استناد به همین رفتار رحیمی تأکید کردم که ایشان صلاحیت امانتداری ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کسی که خیانت هاوظلم هرا ببیند سکوت کند سرانجامش همین استبنده خداشرا ان مقع پاک دستی ایشان را تایید می کردید هالا خرافه گری ایشان را جار مزنید
بنیامین
UNITED STATES
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
تا قبل این برائت رحیمی از احمدی نژاد رحیمی فاسد و بد بود و میگفتن معاون اول احمدی نژاد محکوم شد طبق تیتر اخبار ، حالا این نامه برائت داده شده افشاگر احمدی نژاد و رحیمی شده آدم خوبه . واقعا جالبه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
پوسته ظاهری حرفهای جناب رحیمی را کنار بزنی میبینی خیلی زیرکانه اشخاص خاصی بخصوص پدیده هزاره سوم را تهدید به افشاگری نموده است. فقط معلوم نیست چه فردی توهم سروش آسمانی را در ذهن این بنده خدا انداخته. بخاطر همین است که که حضرت امیر فرمودند به دهان چاپلوس خاک بپاشید. آنهائیکه از قول آن بابا در خواب در خوزستان و استغفرالله قضیه مقایسه با رسول اکرم و ... را اگر علمای دین بموقع تذکر میدادند و کفن پوشان ارجمند مانوری میامدند قطعا به این مرحله نمیرسیدیم.
مازیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
عجب داستانی شد این داستان پاکترین دولت تاریخ...چرا اونهایی که به حمایت از این دولت افتخار می کردن الان صداشون در نمیاد؟
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
انسان باید در انتخاب دوست ورفیق دقت کند . انسان نباید برای هرکسی کارکند .شما ابتان به یک جوب میرفت که شریک هم شدید
مازیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
از این به بعد در انتخاب دوستات بشتر دقت کن!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
اسامی نماینده ها را ذکر کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
شاید گناه بزرگتر این باشد که با این پولها تعداد ی افراد کم صلاحیت که اشراف به مسایل مملکت و قانون ندارند صرفا برا مقاصد سیاسی گروهی وارد مجلس شده اند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
یعنی من موندم از این موجودات انسان نما.پس حتما این همه بدبختی بخصوص در دوره ی دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد هم مسببش من هستم.یکی بیاد منو بازداشت کنه.
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
اقای رحیمی نامه ات چنان سوز وگداز داشت که کم مانده بود اشکم در بیاید که این پاک نهاد را چگونه متهم ومحکوم کرده اند که یادم افتاد .در این 8سال چگونه از ان بالا به پایین سقوط کردیم .چگونه مسکن 10 برابر قیمت شد .چگونه تورم کمر مان را شکست .جگونه سفره هامان خالی شد . خدایا در امد نفت که به یک باره صعودی شد پس سهم مردم چه شد .اقای رحیمی شما معاون اول بودید نه ابدارچی .معاون اول یعنی مشاور عالی .جانشین رییس جمهور . بقول خودتان در زمان قهر می خواستند کفالت ریاست جمهوری را به شما بدهند .چگونه حرفتان اعتبار نداشت . چرا ماندید .امروز چنان از روز جزا حرف می زنید که گویی محشر به پا شده شما بری از گناه و دیگران غرض ورزی کرده شما را متهم کرده اند .5 و6 سالی است که می خواهند شما را محاکمه کنند نه تنها بخاطر این پولها که بخاطر همراهی کردن با ان نمایندگان مجلس هفتم وهشتم که از اقای احمدی نزاد قدیس ساختندوخود بجان بیت المال افتادید یادتان می اید در مجلس هفتم پس از سخنرانی اقای احمدی نزاد اب مانده لیوان ایشان را مثل اب زمزم هر کدام جرعه ای نوشیدند عده ای از پشت سر دست به لباس او می کشیدند دست به صورت تبرک می کردند .چرا هیچ جا تذکر ندادید .امروز از سروش اسمانی کذایی گله می کنید . روز که ایشان قوه قضائیه را تهدید به خط قرمز کردند چرا نگفتی اقا اجازه بده بروم از کیانم دفاع کنم ان را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است .امروز هم عجز ولابه نکن انچه کاشته ای درو کن . راست می گویی چرا خانم دستجردی را محاکمه نمی کنند .چرا او کوتاه نیامد .حاضر شد از کابینه کنار برود ولی به اعتبارش لطمه نخورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
وقتی 170 نماینده از یک نفر ر پیشخور کنند فاتحه خوانده است .
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
شک ندارم امثال شما به گذشته هم بر گردید و دوباره قدرت را بدست بیارید همین کار ها رو صد برابر بدتر انجام می دهید . در مورد داستان کرسنت جناب رحیمی افتخاری که برای کشور کسب نکردید حتی باعث زیاد چندین میلیاردی به کشور و به دنبال آن محکومیت به پرداخت غرامت در دیوان لاهه شدیم.
خود کرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
50 سال دیگر مشخص میشه بر این مملکت چه گذشته. مردم ما آگاه تر از آنند که فریب این بازی ها را بخورند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
اقای رحیمی اگر را ست میگوئی اسامی نماینده ها را افشا کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
حتما جمشید بسم اله وصرافی زریوار وبابک زنجانی راهم اصلا نمی شناسی احتمالا نه عکس دلار ودیده نه میدونه تورم چیه اونم300درصد!!!!! آخی طفلک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
معاون رييس جمهور با خدا و مردم مدنظرشان باشه نه رفاقت با كسي كه ميبيني داره اشتباه ميكنه. ببين ايشون چه گندي بالا آورده كه دادگاه جمهوري اسلامي اين حكمو براش بريده. به والله اگه يك آدم معمولي اين اتهاماتو داشت اعدامش ميكردن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
راستی آقای رحیمی شما که نماد پاکترین دولت تاریخ ایران هستی میتوانی با استفاده از مفهوم -مسئولیت قانونی وشرعی و اخلاقی مسئولین -800میلیارددلار - و فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره و......... عملکرد دولت نهم ودهم را ارزیابی کنی ؟بیچاره مردم وقتی از خواب بیدار شن .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
170 نماینده!
نصف بیشتر مجلس
ناشناس
ROMANIA
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
درود بر قوه قضائیه،درود بر احمدی نژاد
مهرداد مصطفوی
UNITED STATES
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴
افسوس که از همه نوشته ها ونظرات خوانندگان برداشت بر این است که آنچه اتفاق افتاده ورای محکومیت درست بوده ات.
ای کاش هنوز معنا ومفهوم سیاست وبازی های کثیف آن را کمی بیشتر فهمیده بودیم.
یک کلام: هیچ چیز آنگونه که ما خیال میکنیم نیست
من وشما مجبوریم آنچه را برایمان میگویند در ذهن خود نقش ببندیم
بی آنکه تفکری کنیم بر......
دادگاههای فساد را علنی کنید وپخش زنده
تا همگان از عابروی خود دفاع کنند
وقدرت قضات وضعف آنها نیز نمایان شود
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
برو شکر کن اعدام نشدی. زرشک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
از اینجا پی توان برد که در دریا چه توفان است راستی 3000 ملیارد چند تا صفر دارد
pedram
SOUTH AFRICA
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
آیا کسی پیدا خواهد شد که عامل این همه نابسامانی در کشور را به دادگاه فرا بخواند؟؟؟؟
قوه قضاییه براساس اصل امر به معروف و نهی از منکر باید سرسلسله جنبان فسادها را در کشور محاکمه نماید البته اگر بکذارند؟؟؟؟/
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
بهتر است معاونهای بیمه ایران را در شهرهای کوچک تند تند عوض کنند مورد ت ح
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
کسانی که باعث بی اعتمادی مردم وفرار یا نابودی سرمای اشان شدند وامنیت اقتصادی مملکت برای تامین نقدینگی تولید به صفر رساندند محاکمه کنید،شکست بورس بابیش از 50% افت یک جنایت اقتصادی علیه تولید بود.
لبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
سلام...کارایران و ایرانی دیگه از دست بنده های خدا خارج شده...شده مانند برگ خزانی در دل طوفان...فقط دیگه مونده به خدا و نظرخدا...
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
یعنی شما رو فقط به خاطر اینکه واسطه رسیدن پول به نماینده ها بودی محکوم کردن؟ چه دادگاه بدی داریم که بی دلیل ادم رو محکوم می کنن!!! بعدشم اگه این چیزایی که داری میگی راسته که بعض هاش راسته چرا همون موقع جرات نداشتی مثل مرد از پستت بگذری بیای حقیقت رو بگی واز اینجور دولتی بیای بیرون البته از یک نظر بهت حق میدم اونم از این نظر که چرا شما فدا شدید این وسط چون خیلیای دیگه بودن که کارای بدتر از شما کردن و مهمتر اینکه محمود در جریان تموم این کارا بوده ولی.....