بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
کد خبر : ۱۴۳۲۴۵
سخنگوی وزارت ارشاد اعلام کرد که حبیب محبیان می تواند برای اخذ مجوز آلبوم خود اقدام کند.

حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در نشست خبری خود و در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد یکی از خوانندگان خارج نشین که چند سالی است با هماهنگی و حمایت مقامات دولت گذشته به ایران بازگشته و متقاضی فعالیت هنری در ایران است گفت: ایشان می تواند با توجه به نگاه و رویکرد دولت یازدهم به محتوای آثار فرهنگی و هنری ، مجددا به ارائه آلبوم خود برای اخذ مجوز اقدام کند.

نوش آبادی در مورد امکان فعالیت حبیب محبیان در ایران افزود: ارائه مجوز به آثار هنری ربطی به تولید در دولت قبل ندارد و ویژگی های اثر ارائه شده در شرایط حاضر ملاک است.

وی ادامه داد: اگر پس از بررسی اثر ارائه شده محتوای آن بدون اشکال و مفید و در راستای فرهنگ بومی و خودی و مناسب عرضه ارزیابی شود حتما نسبت به صدور مجوز آن اقدام خواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
جانم حبیب.من مرد تنهای شبم.دمش گرم کنسرت بزار بیاییم.
ناشناس
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
ساده ای تو
امجدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
بنظر من در بین خواننده های فعلی حبیب بهترین خواننده هست هم از لحاظ صدا و هم از لحاظ هنر موسیقی، خودش هم بسیار انسان شریف و محبوبی هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
بنظر میرسه که عقلانیت داره دوباره به دولت برمیگرده اینکه در دولتهای قبل میگفتند چون این خواننده لس آنجلسیه پس کاراش باید ممنوع باشه و ورود خودش هم به ایران ممنوع باشه یک توجیه غیرعقلائی بود...
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
درود بر حبیب

منتظر هستیم
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
یعنی میشه حبیب کنرت داشته باشه یا آلبومی با مجوز بیرون بده؟؟//بعید بدونم انقدر سنگ جلوی پای بنده خدا میندازن که حد نداره.