بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر : ۱۴۳۲۶۶
نویسنده :
محمد اسدنژاد

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،شرکت ايران تاير با سرمایه 286 میلیارد و468  میلیون ریال در گزارش پیش بینی 9 ماهه حسابرسی نشده سال مالی منتهی به 1393.12.29 زیان هر سهم خود را مبلغ 96 ريال پیش بینی نموده که در 9ماهه زیانی معادل184 ریال برای هر سهم محقق نموده است.

لازم به ذکر است شرکت برآورد سود هر سهم خود را که در گزارش قبلی معادل 39 ریال اعلام نموده بود در گزارش 9 ماهه به زیانی معادل 96 ریال تبدیل کرده است..

شرکت عمده دلایل این تغییرات را به شرح زیر می داند:

1- عدم نصب کامل ماشين آلات طرح توليد تايرهاي راديال سيمي و تغييير برنامه توليد منجر به کاهش ميزان توليد پيش بيني شده از 8600 تن درسال به 8098 تن بر اساس ظرفيت عملي ماشين آلات نصب شده گرديده و فروش سال جاري نيز معادل 8098 تن با نرخ 138 هزار ريال براي هر کيلو از محصولات پيش بيني شده است .
2- کاهش مبلغ خريد مواد عمدتاً ناشي از کاهش نرخ خريد و مقادير مصرف مواد اوليه ميباشد.
3- افزايش خالص ساير هزينه هاي عملياتي عمدتا ناشي از اثرات اصلاح حسابهاي شرکت مي باشد، هم چنين علت کاهش خالص ساير درآمدها(هزينه)هاي عملياتي ناشي از فروش ضايعات توليدي در دو ماه پاياني سال ميباشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
چرا اینقدر شرکت ایران تایر گدا بازی در میاره ومیخواد با دارایی های سهامدارها شرکت های دیگر را راه اندازی کند.دزدی تا چه حد برای مدیران این شرکت لاستیک سازی..