بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر : ۱۴۳۲۹۴

صبح امروز در دادگاه تجدیدنظر استان ایلام خانواده شاکی بعد از تبرئه‌ فرد متشاکی، وی را با ضربات چاقو به قتل رساندند.

عمران علی‌محمدی رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری ایلام در محل وقوع حادثه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرونده فرد مقتول با اتهام تجاوز ناموسی در دادگاه‌ استان تحت رسیدگی بود و بعد از مراحل قانونی گویا تبرئه می‌شود و چون خانواده شاکی از این رای به خشم آمده بودند، فرد تبرئه شده را به قتل رساندند.

وی با بیان اینکه فرد مقتول بعد از رسیدگی به پرونده حین خروج از در داداگاه تجدید نظر استان مورد هجوم خانواده شاکی قرار می‌گیرد، افزود: این افراد چهار نفر بوده‌اند که یکی از آنها زن شاکیه است و با سلاح سرد به مقتول هجوم برده وی را با ضربات ساطور زخمی و پس از آن سرش را از تن جدا می‌کند.

علی‌محمدی ادامه داد: با اطلاع از این موضوع بلافاصله افرادی که اقدام به بریدن سر مقتول می‌کنند دستگیر می‌شوند و رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری ایلام با اشاره به اینکه شاکی و متشاکی هر دو ساکن شهرستان آبدانان هستند، اضافه‌کرد: با توجه به بررسی‌های اولیه مشخص شد خانواده شاکی این اقدام را به دلیل خشم زیاد در دادگاه تجدیدنظر در حین خروج عملی می‌کنند.

سرهنگ علی‌رضا گوهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام که در محل جنایت حضور داشت با تایید این اطلاعات به ایسنا گفت: این افراد سه مرد و یک زن بوده‌اند که اقدام به قتل فرد تبرئه شده با سلاح سرد می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه افراد دخیل در این قتل دستگیر شده و برای بازجویی بیشتر به پلیس آگاهی استان انتقال داده شده‌اند خاطرنشان کرد: این افراد سلاح گرم نیز به همراه داشته‌اند.

گفتنی است این جنایت در راه پله‌های ورودی به داخل ساختمان دادگاه تجدیدنظر استان به وقوع پیوست و خون زیادی روی پله‌ها جاری بود.

منبع:ایسنا
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
این نشون میده، قاضی در صدور رای اشتباه کرده. وگرنه کدوم زنی بی دلیل و با این خشم، متشاکی رو سر می بره.
یک ایرانی عاشق ایران
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
چرا از اونطرف نگاه نمیکنی که شوهره بخاطر اینکه نره پشت میله های زندان چاقورو میده به زنه. و چون میدونه زنه خیانت کرده اتهام قتل رو میندازه به گردن زنه.هم مرد خیانتکار مرده و هم زن خیانتکار به شوهرش متهم به قتل میشه.قول میدم شوهره هیچی گردن نمیگیره.خاک بر سر هرکی که بعد از ازدواج خیانت کرد چه مرد و چه زن.ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه.
ناشناس
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۸
تو چی یک ایرانی عاشق به شوهرت خیانت کردی طلاقت داد؟
یک ایرانی عاشق ایران
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
ناشناس جان خوشحالم که مرد هستم و بالغ بر 90 درصد نخبه های دنیا مرد بودن از 5 تا فرستاده اصلی خدا بگیر و بیا تا گاندی و انشتین و کوپرنیک و گالیله و.....ولی تک و توکی زن هم بینشون بود.زن از نظر فکری کامل خلق نشد.به خلقت دقت کن گلم.زن هیچ وظیفه ای جز تحویل مردان نخبه به دنیا نداره.درود بر مردان بزرگ.و زنان نخبه پرور.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
معلومه خودشون یه ریگی به کفش داشتند که ساطور به دست آماده قتل بودند و خوی وحشیگری هم که داشته.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۶
خدا به دادمون برسه . تو چه کشوری زندگی میکنیم . داعش داره اثر خودشو میزاره
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
واه واه هزار رحمت به داعش
تام
ROMANIA
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
جالبه مردم اين خبرو راحت ميخونن فكر كنيد تو اروپا يا امريكا اين اتفاق بيوفته حالا شايد با اسلحه عادي باشه ولس سر بريدن واي
ناشناس
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۱
تام والکس هم امدن بریم بالابلندی بازی کنیم
Mohsen
UNITED STATES
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
قضاوت کار ما نیست. آب راه خودشو پیدا میکنه.
ناشناس
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۲
محسن جان موافقم قضاوت کار ما نیست اما این مثل شما چه ربطی به حرف اولت داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
داعشی نبودند؟
دستگرد قداده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
عزیزان زود قضاوت نکنید چرا ما ایرانیها بدون اطلاع و فقط از روی یک خبر و احساس رای میدهیم . این اتفاق کارشناسان حرفه ای و خبره میخواد مثل پوارو
ناشناس
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۵
کارشناس دیگه برای چی همه چیز در اعیان بوده که کی چکار کرده الکی میخوای یه کارشناس بیاری هزینه سازی کنی فکر کردی همون پوارو هم مجانی میاد کار کنه اول پول به حساب واتسون میریزی بعد میاد
الینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
آفرین به این شیر زن. اگر 4 تا زن اینچنینی در این کشور وجود داشته باشه هیچ مردی جرات حک حرمت هیچ زنی رو نخواهد داشت. باید دید قاضی چه کرده که این چنین این خانم رو به خشم آورده؟
یک ایرانی عاشق ایران
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
خاک بر سر زنی که بعد از ازدواج خیانت میکنه.مثل این زنها کم نداریم خاک بر سرها خودشون میان پیشنهاد بیشرمانه به پسرا میدن و ما پسرا کارمون شده فقط فرار از دست زنای متاهل.نمیدونم شما دخترا چتون میشه که بعد از ازدواج تازه هوایی میشید.قاضی باید حکم سنگسار به هردوتاشون میداد.والسلام.حالا هم نترس اکی شد هم مرد خیانتکار مرد هم زن خیانتکار محکوم به قتل میشه و میره گل دار.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
سلام: خوبه توی دادگاه بوده اگر بیرون بود معلوم نبود چه برسرش می اورد.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱
اگر این زن قوی بوده چطور بهش تجاوز شده؟
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
آخه بی انصافها..این زن قاتل خواهر زن مقتول بوده..و مقتول بهش تجاوز کرده و از اون باردار شده..یک روز قبل میفهمن که داماد تبریه شده..و خواهر زن که همون قاتل هست و متولد71هست.خودش اون مرد که دامادشون بوده رو میکشه..قضاوت نکنید
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
فقط مردم میتونند حکم واقعی این چنین متجاوزین ناموسی رو اجرا کنند نه دادگاه .
افرین به این افراد