بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
کد خبر : ۱۴۳۲۹۸
روحانی برای اولین بار در تاریخ سیاسی، عنوان امام(ره) را بکار برد / امیدواریم تدبیر و شجاعت در روحانی متزلزل نشود

یادگار امام راحل گفت: جامعه انتظار حل مشکلاتش را دارد و امید ما برای حل این مشکلات به سابقه روشنی است که برادرانمان در دولت دارند.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق اعضای هیأت دولت با آرمان های امام راحل با اشاره به صحبت های رئیس جمهور گفت:‌ اولین بار در تاریخ سیاسی، عنوان امام(ره) را حجت الاسلام و المسلمین روحانی بکار بردند و این از افتخاراتی است که قبل از روی کارآمدن دولت یازدهم وجود داشت و پس ازآن هم به عنوان یک آرمان و نقطه امیدبخش برای ملت ایران باقی ماند.

وی گفت:‌ یادم می آید شهید مطهری همین روزها از پاریس بر می گشتند در جواب سوالی درباره شخصیت امام (ره) گفتند امام چهار ایمان داشت؛ ایمان به خدا ، ایمان به مردم و امت ،‌ایمان به هدف و ایمان به راه. کسی که این چهار ایمان را با خود به همراه دارد حتما پیروز است.

وی تصریح کرد: انتظار همه ما از مسئولین در همه دوره ها به ویژه در این دوره که شاگردان امام در مسند هستند، جریان این چهار ایمان در رفتار و کردار دولت و حکومت اسلامی است؛ ایمان به خدا، به عنوان رمز پیروزی، ایمان به مردم به عنوان بزرگترین پشتیبان دولت و نظام اسلامی و ایمان به هدف و راهی که ما را به آن رهنمون می سازند.

یادگار امام راحل افزود:‌ خوشحال هستیم که امروز نتیجه این چهار ایمان شجاعت و استقامت پسندیده و تدبیری متکی به تائیدات الهی در مجموعه دولت مردان ما و حکومت اسلامی‌مان است.

وی گفت: جامعه انتظار حل مشکلاتش را دارد و امیدمان متکی به سابقه روشنی است که برادرانمان در دولت دارند.

سید حسن خمینی افزود: امیدواریم تدبیر و شجاعتی که ناشی از ایمان به مردم و هدف در راه است لحظه ای در دولت و به ویژه سرور بزرگوارمان حجت الاسلام و المسلمین روحانی متزلزل نشود و با ایشان بتوانیم روزهای خوب و پرآوازه ای برای جامعه اسلامی‌مان داشته باشیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
سیدحسن‌ خمینی: روحانی برای اولین بار در تاریخ سیاسی، عنوان امام(ره) را بکار برد !!!!!
پس باید چه عنوانی استفاده میکرد؟؟؟؟؟
ناشناس
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹
تا قبل از سال 1354 به ایشان ایت ا.. خمینی می گفتند در آن سال اقای روحانی برای اولین بار برای ایشان از عنوان " امام" استفاده کرد.
علی
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
ناشناس جان تا قبل از آن همه با عناوینی چون آقای...و آیت ا...خمینی از امام یاد میکردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵
امیدواریم در همه زمینه ها رهرو امام راهل و مقام معظم رهبری باشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
لازم است كه در تاريخ اسلام مروري عميق داشته باشيم
ناشناس
GERMANY
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
ناشناس عزیز نگرفتی ! به نظر لقب امام را دادن به ایشان را اولین بار آقای روحانی فرمودند.
خوزستانی مظلوم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
امام رهرو می خواهد . امام دلسوزمی خواهد. امام صداقت درگفتاروکردارمی خواهد .امام به دنبال برقراری عدالت درهمه ی گوشه های این سرزمین بود.وبرای شخصیتی چون ایشان به کاربردن یانبردن این القاب مهم نبود. کاش ایشان وبقیه ازشخصیت امام عزیزمان درس بگیرند....