بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر : ۱۴۳۲۹۹
احمدی نژاد در مورد رحیمی دست به یک نامردی تمام عیار زد / رحیمی به زبان بی زبانی می گفت، پول ها را برای احمدی نژاد خرج کردم، نه خودم
صادق زیباکلام تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که احمدی نژاد نباید پشت معاون اول خود را خالی می کرد و این رفتار به آینده سیاسی او ضربه بزرگی وارد می کند.

زیباکلام به خبرنگار سرویس سیاسی«انتخاب»گفت: ناراحتی و گلایه محمدرضا رحیمی کاملا درست و بر حق است. در واقع درست است که ایشان در دوره ی آقای هاشمی استاندار کردستان بود و در مجلس هفتم، ریاست دیوان محاسبات، اما اصل فعالیت هایی که ایشان را به یک چهره سیاسی تبدیل کرد، در حقیقت در دوران آقای احمدی نژاد رقم خورد، یعنی زمانی که اقای رحیمی معاون اول شد.

این استاد دانشگاه افزود: صرف نظر از اینکه، رحیمی در دوره اصلاح طلبان یا اصولگرایان چه فعالیتی داشته است، از نظر حقوقی جرم زمانی اتفاق افتاده که او در حال همکاری با آقای احمدی نژاد بوده است.

وی اضافه کرد: حتی اگر آنچه آقای احمدی نژاد می گوید، حقیقت داشته باشد و اقدامات آقای رحیمی مربوط به قبل از زمانی باشد که معاون رئیس جمهور شده باشد، نمی توان از این واقعیت فرار کرد که جرم آقای رحیمی به خاطر آقای احمدی نژاد اتفاق افتاده است.

زیباکلام تصریح کرد: به گفته ی آقای رحیمی، به 170 نماینده مجلس پول پرداخت شده است که برای حمایت از کابینه و شخص آقای احمدی نژاد بوده است. در واقع رحیمی، به زبان بی زبانی می گوید، پول هایی که برداشت کرده ام، برای خودم برنداشته و زمین و ویلا برای خود نخریدم، بلکه آن ها را برای آقای احمدی نژاد خرج کردم.

این تحلیلگر مسائل سایسی خاطرنشان کرد: همه ی سخنان آقای رحیمی، این است که من اگر خلافی کردم، این خلاف برای آقای احمدی نژاد بوده، اگر گناهی کردم، در جهت مصالح و منافع آقای احمدی نژاد بوده و اکنون ایشان او را نمی شناسد.

وی گفت: احمدی نژاد و طیف حامی او باید مردانگی به خرج داده و پشت آقای رحیمی را اینطور خالی نکنند، در واقع، اگر خطایی صورت گرفته، احمدی نژاد و طیف حامی او، متهم ردیف اول و دوم هستند و رحیمی متهم ردیف سوم.

زیباکلام افزود: اگر اقای احمدی نژاد بخواهد اینگونه ادامه دهد و پشت رفقای خود را خالی می کند، مسلما از همان میزان محبوبیتی که اکنون در جامعه دارد بسیار کاسته خواهد شد.

وی اضافه کرد: آنچه که آقای احمدی نژاد در حق آقای رحیمی انجام داد، با عرض معذرت یک نامردی تمام عیار است
.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
نه اصلا وارد بازی شما نمی شود/چون میخواد جایزه صلح نوبل بگیره
ناشناس
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
باز این زیبا کلام با تحلیل های درپیتش اومد ! زییبا کلام یادته رو شاخص 76 هزار سیگنال خرید میدادی میگفتی توافق میشه چرا نشد ؟ نکنه این تحلیلت هم مثل نامه صلح نوبلته
میترا
UNITED STATES
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
چه خبر از سوئد ؟ سفیر سوئد جواب نامه ات رو داد ؟!!! :))))))
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱
دست گذاشتی رو قوت احمدی نژاد.مرد مردها
رضا
GERMANY
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸
اگر من دزدی بکنم واز پول ان دزدی مسجدی بسازم ایا گناه دزدی ازمن سلب میشود
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
اظهار نظر آقای زیباکلام یک برداشت شخصی از نظر یک استاد دانشگاع است . شاید صدها استاد دانشگاه دیگه اظهار نظرهای متفاوت و یا مشابهی داشته باشند . ولیکن در مورد بلایی که سر آقای رحیمی داره میاد فقط میشود گفت که سیاست بی پدر و مادر است ، کسی که وارد سیاست می شود باید اتفاق افتادن همه مسائل را برای خود پیش بینی کند . به تاریخ که نگاه کنیم می بینیم تیمورتاش که تاج رضاشاه را آورد و به او داد و رضا شاه تاج را بر سر خود گذاشت در سالیان بعد ، تیمورتاش به وسیله همان رضا شاه قربانی شد و به پزشک احمدی سپرده شد . در سیاست این مسائل زیاد است .
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
با سلام تا پول داری رفیقتم رفیق بند کیفتم هر کسی دزدی کند از بیتلمال زندان کم است اعدام حق ان است در هر پست مقامی حتی با شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷
بابا بذارید خوش باشه، باور کنید سوئدی ها چقدر خندیدن به نامه اش ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۷
آقایون شما چرا لقمه را اینقدر دور سرتون مگردونید واضح است احمدی نزاد دستو ر میداده وایشون هم اجراا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۱
تو رو خدا حرفهای این اقا عوامانه نیست ؟؟؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۳
بابا به خدا فهمیدیم احمدی نژاد بد است تو خوبی /تو خیلی دانا هستی /تو....
sara
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
آقای زیبا کلام عقد می کنه طلاق میده پیرزن خفه میکنه تفسیر سیاسی میکنه راهکار ارائه میده خلاصه در همه امور وزمینه وارد می شه.
دوستدار زیبا کلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
زیبا کلام اونقد مرده که به محض پی بردن به اشتباهش معذرت خواهی میکنه و پیش کاریکاتور منتقدانش عکس یادگاری میگیره پس حق داره در مورد مردی و نامردی اظهار نظر کنه
آفرین به افراد باشعور جامعه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
ایشان براساس فرضیه غلط نتیجه گیری کرده که متهم اول و دوم آقای احمدی نژاد است. همگان می دانند که جرم در زمان ریاست آقای رحیمی بر دیوان محاسبات و در زمان انتخابات مجلس (اسفند 86) صورت گرفته و متهمان 170 نماینده مجلس و آقای رحیمی و باهنر و ابدالی هستند نه احمدی نژاد. آقای زیباکلام بیشتر سیاسی حرف می زنه و تحلیل سیاسی نمیکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
محبوبیت احمدی نژاد؟؟؟
حالت خوبه جیگر؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
سلام: جناب زیبا کلام همین دیروز بود که برای علی مطهری نسخه پیچیدی وبرایش در خواست جایزه صلح نوبل کردی وعذر خواستی تو کجای کار هستی که به رییس جمهور دولت دهم لقب نامرد را میدهی.چقدر دنیا زشت شده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
واقعا برای بورس نیوز بخاطر انتخاب گزینشی وحذف لایک متاسفم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
آقای زیبا کلام ، حرفات به جوک بیشتر شبیه تا واقعیت، بیشتر سیاسی موضع میگیری تا تحلیل درست.اگه خط ومشی فکری تو با احمدی نزاد یکی نیست دلیل نمیشه به هر ترتیبی شده بخوای طرف مقابل رو تخریب کنی، نیازی به این اراجیف نیست ، مردم خودشون هم شما را خوب می شناسند هم دکتر احمدی نژاد رو.
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
جرمی که اقای رحیمی در نامه خود توضیح داده همان جرمی نیست که رحیمی به خاطز ان محکوم شده است زیراکه جرمی که رحیمی را محکوم کرد از اختلاس اموال بیمه ایران بود نه در مهندسی انتخابات هشتم مجلس . رحیمی با طرح موضوع مهندسی انتخابات میخواسته جواب کارهای دوستان دشمن صفت خود را بدهد و در ضمن اشاره ای داشته باشد به انتخابات دوره نهم مجلس که در سال اینده پیش رو است .
نكته بين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
جناب دكتر خيال نداري براي آقاي رحيمي از گينه يا ماداگاسكار تقاضاي جايزه نوبل كني ؟!!