بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
کد خبر : ۱۴۳۳۰۳
حجت الاسلام حمید رسایی گفت: من در دولت های نهم و دهم از آقای احمدی نژاد حمایت کردم و به حمایتی هم که کردم افتخار می کنم چون قطعا احمدی نژاد سال 84 و سال 88 در انتخابات دهم از کسان دیگری که رقیب وی بودند و برخی از آنها در فتنه و کودتای سال 88 در آغوش آمریکا و اسراییل قرار گرفتند و بزرگ شدند، بهتر بود.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره حمایت های وی از احمدی نژاد افزود: احمدی نژاد اشکالات و اشتباهات بزرگی هم داشت که ما نسبت به آن سکوت نکردیم ؛ یکی از این اشتباهات به کارگیری افرادی مانند آقای رحیمی بود.

رسایی ادامه داد: یکی از اشتباهات احمدی نژاد به کارگیری افرادی مانند آقای رحیمی بود که جنس مدیریتی وی از جنس جهت گیری احمدی نژاد سال 84 نبود بلکه از جنس دولت سازندگی و حتی از جنس دولت فعلی بود؛ هر چند، در ظاهر، رو در روی هم بودند و هستند، ولی جنس آنها یکی است.

وی تصریح کرد: بنده بارها بابت رفتارهای آقای رحیمی بویژه وقتی معاون پارلمانی احمدی نژاد بود، به وی تذکر می دادم. رحیمی حتی یک بار از بنده به دلیل نکاتی که درباره همین موضوع پول دادنش به نمایندگان مصاحبه کرده بودم به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد که در دادگاه این شکایت رسیدگی شد و بنده تبرئه شدم.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: البته علاوه بر رحیمی، چند نفر دیگر در دولت دهم مثل مشایی، جوانفکر و معاون حقوقی احمدی نژاد در کنار خانواده هاشمی رفسنجانی، منتجب نیا، حمید انصاری، شیخ قدرت علیخانی، خاتمی و برخی افراد دیگر همه از من شکایت کرده بودند که همگی آنها رسیدگی شد و همین حکایت از استقلال بنده نسبت به جریانات سیاسی می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: درباره پرونده رحیمی غیر از موردی که درباره آن مصاحبه کرده بودم، از جزئیاتش خبری ندارم اما حال که این موضوع در دستگاه قضایی رسیدگی شده و حکم قطعی صادر شده، ضمن تشکر از آقای آملی لاریجانی توقع این است که درباره پرونده های مهم دیگر از جمله پرونده مهدی هاشمی که بخشی از جرایم آن علنی بوده و مردم کوچه و بازار از آن خبر دارند، رأیی صادر شود که افکار عمومی یقین کند این حکم عادلانه بوده، نه برای سرپوش گذاشتن بر معضلات یک آقازاده به خصوص که جرایم مهدی هاشمی با رحیمی قابل مقایسه نیست.

وی در پاسخ به این سوال که در مجلس هشتم حدود 210 نماینده نامه تشکر را خطاب به احمدی نژاد برای تصدی رحیمی به معاونت اول خود امضا کرده بودند، گفت: بنده و دوستانم در مجلس هشتم جزو اقلیت بودیم و من این نامه را امضا نکردم بلکه به این انتصاب اعتراض داشتم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس خاطر نشان کرد: مجلس هشتم یعنی مجلس آقای لاریجانی و باهنر که هر دو مدافع امروز دولت آقای روحانی نیز با تمام توان هستند. انتشار اسامی نمایندگانی که از رحیمی کمک مالی گرفتند نه تنها بد نیست بلکه خیلی خوب هم هست.

وی خاطر نشان کرد: حتی بهتر این است که همه نمایندگان مجلس، از هر حزب و باند و جریانی که هستند اعلام کنند از چه کسانی کمک گرفته اند تا کم کم این کمک گرفتن ها از دایره افراد داخلی به کمک گرفتن از نهادها و سازمان های خارجی معاند کشیده نشود، همانطور که در انتخابات سال 88 یکی از سران فتنه از ملک عبدالله پادشاه عربستان کمک مالی هنگفتی دریافت کرد و مایه آبرو ریزی شد یا مثل آقای کروبی و برخی نمایندگان مجلس ششم و روزنامه های اصلاح طلب که از شهرام جزایری کمک چند صد میلیونی به ارزش آن روز گرفتند.

وی اظهار داشت: مرد قدرتمند لابی در مجلس هشتم آقای باهنر بودند و اصلاح طلبان آن مجلس هم که حدود 70 نفر بودند با آقای لاریجانی بیعت کرده بودند و برخی از آنها هم به دلیل رودربایستی ای که در برابر خدماتی که از معاون پارلمانی احمدی نژاد (رحیمی) گرفته بودند نمک گیر شده بودند و از جمله امضا کنندگان آن بیانیه بودند مثل دانشگاه آزاد که همواره نامه های حمایتی آن پر از امضا است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مسعود
ROMANIA
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰
جناب رسایی ایشون هم به شما افتخار میکنه . یعنی راستش خودتون دوتایین . زیاد شلوغش نکردین این جلسه افتخارو
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹
مسلمه باید افراد مثل جنابعالی از فردی مثل احمدی نژاد حمایت کنه تعجبی نداره ایشالا به پای هم پیر شید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۱
شما اقلیت ها میتونید تا آخر عمرتون نسبت به همدیگر افتخار کنید شما ها را دیگه حتی
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۶
از اینکه شما نماینده تهران هستید تهرانی ها باید خجالت بکشند و به خودشون بیان چرا که شما با این رفتا هاتون زمینه را برای این اختلاس ها و کلاهبرداری ها فراهم کردید در کشور که قوه قصاییه وزارت دادگستری اطلاعات و مجلس به دولت رسیدگی می کنند این اتفاقات نشان دهنده این است که این نهادها چشمشون رو بسته بودند و فقط تماشا کردند حالا شما با این همه حمایت یعنی از این کارها خبر نداشتی یا خبر داشتی و سکوت کردی
رحیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶
انشاءالله با هم محشور شوید.
سالار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶
مگر اینکه شما واسه همدیگه پیپسی باز کنید.
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
خدا رو شاکرم دوره شما تموم شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
اینو نگی چی بگی ؟!
رو که نیست سنگ پای قزوینه...
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
همه مردم کشورمان به وجود پربرکت دکتر احمدی نژاد افتخار می کنند و بر خود می بالند.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
همه مردم کشورمان به وجود پربرکت دکتر احمدی نژاد افتخار می کنند و بر خود می بالند.
مژگان
ROMANIA
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
آره داداش تو افتخار نکنی کی افتخار کنه ؟
ناشناس
UNITED STATES
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
به قول خود آقای احمدی نژاد : انقدر افتخار کن تا افتخاردونت پاره بشه!!
لبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
یکطرفه هرچه دلت میخواد بگو...چنان نماندو چنین نیز نخواهدماند...
جعفرى
ROMANIA
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
كبوتر با كبوتر ، باز با باز....كند همجنس با همجنس پرواز، اين پيوند مباركتون باشه
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
جناب آقای رسایی چرا این براعت را الان اعلام میکند ، شما که بقول خودتان نماینده مردم و مدافع حقوق تمام مردم ایران در مجلس هستید چرا همان موقع که این اتفاق افتاد لب به سخن نگشودید ، شما که در همه ی موارد از فوتبال گرفته تا فتنه و حتی قدم زدن افراد و ....... خود را موظف به بازخواست از همه میدانید چرا در آن مقطع سکوت کردید ، الان بخاطر انتخابات مجلس پیش رو پیگیریهای خود را به رخ مردم میکشید واقعا چرا ؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
اقا حمید دیری نخواهد پایید که شما نیز به گروه نادمین خواهید پیوست البته اگر زمینه را برای حضور در کابینه اینده احمد اقا فراهم میکنید باید بدانید که شتر در خواب بیند پنبه دانه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
حالا که گند زدن ها یکی یکی رو میشه شما باجاهای خوبش موافق وبا گند کاریهاش مخالف بودید؟ نمیتونید با اب زمزم هم پاکش کنید اقای رسایی.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
بابا اینها عجب رویی دارند !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
اسم این 170 تایی که پول گرفتند کی اعلام میشه؟
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
بابا اگاه یکم درباره کارای بذر پاش تو شرکت سایپام صحبت کن خخخخخخخخخخخخخ
حسن حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
کاری که احمدی نژاد بااقتصادایران کرد تا۲۰سال دیگر باصدنفراقتصاددان برتردنیاهم نمیتوان ان را اصلاح کرد بنده خدا روحانی فدایی حماقت احمدی نژاد شده
حسن حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
جناب رسایی درسیاست هرکس یک تاریخ مصرفی دارد تاریخ مصرف احمدی نژاد تمام شده
امیر
ROMANIA
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
تو این کشور مصدق نماینده مجلس بوده رسایی هم نماینده مجلسه...ببین از کجا به کجا رسیدیم!
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
به هرکتاب دینی مراجعه کنی اقای رسایی مال مردم خوردن تواون دنیا بخشیده نمیشه شما بس شریک جرم اید