بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
کد خبر : ۱۴۳۳۴۱
تسنیم: یک شبکه تلویزیونی به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شد که اوباما با ۸۰ درصد درخواست‌های ایران در مذاکرات هسته‌ای موافقت کرده است.

به گزارش جروزالم پست، مقامات رژیم صهیونیستی روز جمعه به کانال 10 این رژیم اعلام کردند که متقاعد شده‌اند دولت اوباما با اکثر درخواستهای تهران در مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 موافقت کرده است.

طبق اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی که نخواستند نامشان فاش شود واشنگتن با 80% درخواستهای ایران موافقت کرده است.

مقامات رژیم صهیونیستی به نظر نگران توافق احتمالی میان ایران و آمریکا هستند. به نظر می‌رسد همین نگرانی‌ها دلیل اصلی سفر نتانیاهو به واشنگتن و سخنرانی در کنگره به امید جلب نظر سیاستمداران آمریکایی و اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه ایران بوده است.

منابع آگاه به کانال 10 اسرائیل خبر دادند که نتانیاهو مسئله هسته‌ای ایران را یکی از موضوعاتی پراهمیت برای امنیت اسرائیل می‌داند. نتانیاهو در دیدار روز جمعه خود با سربازان زخمی شده در جریان حمله روز چهارشنبه در مرز لبنان بار دیگر تکرار کرد که اسرائیل مخالف توافق احتمالی حاصل از مذاکرات قدرتهای جهانی با ایران است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ژاکوب
ROMANIA
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
تو بگو توافق کردن امضا هم کردن فقط مونده زیر توافق برای محکم کاری انگشت بزنند.کیه که باور کنه.اونموقع ها که گوشامون دراز بود دیگه گذشته .الان هم خودتی.یه مقام ناشناش اسراییلی !!! محض اطلاع الان مدتیه که دارند فرافکنی و مظلوم نمایی میکنن که توافق داره انجام میشه بعد که شکست خورد میان وسط و میگن کاره ما بود و واقعا اونا شدیدا درحال تلاشند و هیچ توافقی هم در کار نیست .بیخودی توهم نزنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
احمد جنتی، ‌خطیب نماز جمعه تهران،‌ با انتقاد از افرادی که قصد ایجاد رابطه با آمریکا و شکستن تحریم‌ها را دارند، اعلام کرد که چه اشکالی دارد اگر وضع بدتر شد، روزی یک وعده غذا خورده شود. اگر توافق نشه این میشه اوضاع